Heb gisteren hier ook 2 honden moeten douchen…pfff ze lopen zelf niet de trap af of op. Maar het moest, ze zitten namelijk 'snachts samen in een bench en er was er een aan de diaree…dus dan weten jullie het wel.
Moesten echt gewassen worden, vanmorgen om half 6 werd ik wakker van gepiep. Hadden ze weer diaree gehad in de bench, dus toen moet ik de bench uitsluiten en schoonmaken nou dat is lekker wakker worden hoor…
Nou hier zijn de :twisted: er nog niet, vanmorgen een testje gedaan (kon 4 dagen voor de tijd) maar die was negatief. Kan 2 dingen betekenen natuurlijk…tevroeg of niet zwanger…hoop het eerste natuurlijk.
Jammer diddle van je cyclus, en soes…balen joh vind het ook zo frustrerend iedere maand weer dat afwachten. Dat had de natuur toch wel anders kunnen maken dacht ik. Maar ja het is niet anders
Van morgen voelde ik me al niet lekker, maar toch gewoon naar m’n werk gegaan. In de auto wist ik al dit gaat niet, dus maar weer naar huis toe en lekker naar bed. ( ik denk dat ik het zondag en maandag niet goed heb uitgeziekt)
Mijn neus zit van onder helemaal onder de korstjes van de verkoudheid en heb al 2 keer een bloedneus gehad…
Nou, geen koopavond dus, maar lekker op bedje en achter de pc :oops:
Bibi-Jane: hebben jouw honden ook zo’n hekel aan water :?:
Ja de honden hier vinden water ook niet echt leuk, moeten met dwang onder de douche geduwd worden. En zwemmen in de vijver?? Echt niet voor onze honden hoor.
En dat terwijl we 2 labrador kruisingen hebben die zijn gek op water
Lieke, beterschap! Ik voel met je mee, bij mij gaat het ook op en neer. De ene keer voel ik me prima, het andere moment wil ik alleen op de bank liggen en thee drinken. De ergste verkoudheid is gelukkig wel over.
Kun je al zo vroeg testen dan Suus? Ik dacht dat dat pas kon als je overtijd bent, of je NOD hebt… :?: Ik ga pas testen als ik een paar dagen overtijd ben, voor hetzelfde geld is mijn cyclus nog niet goed op gang. Maar goed er is natuurlijk altijd wel een kans…
Lieke, alweer (nog steeds) ziek? Duik lekker onder je dekbedje!! Morgen wordt het koud, sneeuw, dus lekker binnen blijven. MMM zou ik ook wel willen, maar ik moet gewoon lesgeven de hele dag. Zatredag dan maar lekker keutelen met mijn mannetje, het leukste wat er is! :inlove:
aha, zag al bij je profiel dat je gymlerares bent. had natuurlijk ook eerst even op je profiel kunnen kijken.
ik ga trouwens weer snel naar beneden, op de bank liggen. het is op de computerkamer ijskoud, want de verwarming stond op 18,5 graden door een stroomstoring. misschien dat ik vanavond nog even kom, als het hier weer wat warmer is, en anders morgen zeker, want morgenavond is manlief er niet.
Kun je al zo vroeg testen dan Suus? Ik dacht dat dat pas kon als je overtijd bent, of je NOD hebt… :?: Ik ga pas testen als ik een paar dagen overtijd ben, voor hetzelfde geld is mijn cyclus nog niet goed op gang. Maar goed er is natuurlijk altijd wel een kans…
Lieke, alweer (nog steeds) ziek? Duik lekker onder je dekbedje!! Morgen wordt het koud, sneeuw, dus lekker binnen blijven. MMM zou ik ook wel willen, maar ik moet gewoon lesgeven de hele dag. Zatredag dan maar lekker keutelen met mijn mannetje, het leukste wat er is! :inlove:
Ja hoor bij sommige tests kun je 4 dagen voor de tijd testen, maar of het echt werkt weet ik niet. Ik heb iedere keer een cyclus van 26 dagen gehad dus dat zit hier wel goed. Had een tijdje geleden 9 test gekocht voor 10 euro maar of het was is weet ik niet hoor, heb nog geen positief gehad. Dus ik weet niet of ze echt werken…hihihi
Aloha, ik ben er ook weer! Wat een weer zeg vandaag… ben net echt zeiknat geregend van werk naar huis (wel 2 minuten fietsen…) dus maar meteen door naar buiten met de honden, werd het daarna gewoon droog…
Lieke en Mees ziek maar lekker uit, steeds op en af werkt ook niet hè?
Hier verder niks nieuws… erg veel last van de :twisted: vandaag, echt balen, of een mk al niet ellendig genoeg is, krijg je ook dat er nog gratis allemaal bij… maar goed, we duimen maar weer voor de volgende ronde!
Nou ik heb niet veel geschreven vandaag… nog een dagje en dan inderdaad weekend… schoonzusje smste net of ze langs kunnen komen… of we dan meteen op internet kunnen zoeken naar een site met klinieken, ze heeft sinds de bevalling en twee weekjes borstvoeding een beetje last van een treurige voorgevel en wil daar wat aan laten doen… jaja en de verzekering betaalt dat natuurlijk meteen… :silenced: dus of ze nou voor ons komen of de internet verbinding… :snooty: ach ja, ze ziet maar, komt toch niks van weet ik nu wel en ze zoekt maar lekker… ik ga n slapen ik ben moe…
Net foontje van schoonmoeder, wij hebben twee jaar geleden onze keuken via de keukenconcurrent gekocht en als iemand onze naam dan doorgeeft krijgen we EUR 100, ze hebben er eentje uitgezocht en volgend jaar gaan ze hem bestellen, krijgen wij lekker centjes :dance: niks voor hoeven doen! :dance:
Hallo allemaal, onder het bakken van een broodje schrijf ik nog even…
Lieke ik heb mijn schoonzus nog wel even gevraagd of ze me komt misbruiken voor de internetverbinding of dat ze ook voor ons komt :evil: maar ze vond het achteraf zelf ook al stom klinken toen ze het sms-je had verstuurd…
Verder weinig nieuws hier, wat een pokkeweer vandaag zeg, ben drie keer nat geregend en niet zo’n beetje ook… de wind is hier nu weer gaan liggen. Op het werk was het erg hectisch (eind van de maand moeten alle geregelde ontslagen naar de kantonrechter, dus veel verweerschriften en brieven de deur uit…)
Lieke, ik voel me nu wel weer beter, jij nog niet helemaal lees ik. Ben ook vanmiddag lekker naar de kapper geweest, even een ander kleurtje en ook meteen maar weer eens een ander kapsel (ik verander best vaak). Ga nu nog even naar de stad om een cadeautje te kopen voor mijn hubby, want ik moet voor sinterklaas voor hem een surprise maken. De surprise is al af, alleen het cadeautje moet er nog in.
ik ben lekker op pad geweest voor het huis vandaag.
heerlijk winkelen met mijn vriend, die vind dat gelukkig ook wel leuk om te doen. Straks lekker een filmpie kijken op de bank…morgen weer om 7:00 op het werk zijn…