Hallo allemaal,
Zo weer een dagje gewerkt, morgen nog een lange dag van 09.30 tot 21.00 en dan lekker weekend. Vrijdag avond heb ik wel een etentje met collega’s, maar datt is meestal wel gezellig.
Jolanda: Jammer dat je weggaat, maar hopelijk tot snel :-*
Suus: Balen dat je :evil: :evil: zijn gekomen, maar we gaan samen voor ronde 3…
Diddle: Ik begrijp dus dat die teunisbloemolie toch niet helemaal werkt, balen joh :x :x
Sapje: welkom bij ons clubbie, en hopelijk ben jij ook gauw aan de buurt :thumbup: :thumbup:
Lenie: Ik :thumbup: voor je dat je :evil: :evil: wegblijven…
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben :oops: :oops: …
Oh ja, Suus om ff terug te komen op je vraag van gister…Ik zie ook iets aan die smilies, maar weet niet wat :think: :think:
:-*
Hallo allemaal, ik ben er ook weer even. Ben toch wel weer wat opgeknapt (was gisteren niet helemaal lekker) en mijn studiedag was boven verwachting ook nog redelijk interessant. Ben dus weer wat positiever dan gisteren.
Soesa, echt balen van je :twisted: , maar volgens mij heb je er nu wel meer rust van dan de vorige maand, of lees ik dat verkeerd? Ik ben ook bezig met de derde ronde, en ik las dat Lieke dat ook is, dus we gaan er gewoon weer voor!!
Diddle, echt balen dat je nu niet ongi bent. Ik hoop voor je dat het toch deze week komt, of dat je zwanger bent. Als je ongi wordt, dan is je cyclus in ieder geval een stuk korter dan de vorige keer en ik denk dat je daar ook blij mee zult zijn. Misschien is het dan de volgende maand wel weer een stukje korter en wordt het steeds beter.
Sapje, welkom bij onze club! Inderdaad heel leuk dat jij al drie kinderen hebt. Je hebt dus al ervaring en kunt ons vast een heleboel nieuwe dingen vertellen.
Soesa, jij hield de NOD-lijst bij toch? Zet de mijne maar op 10 december, ik denk dat dat aardig in de buurt komt. Ik weet het niet zeker, maar we gokken daar maar op.
Zo, ik heb weer even genoeg gekletst voor nu.
Groeten Mees
Aloha, Lieke, ik dacht dat je vandaag ook tot 21.00 uur moest werken… dan is het wel lekker dat je nu al thuis bent :lol:
Mees ik zal je NOD aanpassen…
Ik ben er inderdaad deze keer weer wat rustiger onder, maar het blijft balen het duurt mij echt weer veel te lang, en dan betekent het ook nog dat ik de volgende ronde rond kerst mijn NOD heb en zoals ik sinds de mk ongi ben is dat niet echt leuk. Het is vrij heftig en pijnlijk, de eerste dag valt mee (vandaag 1 ibuutje ingenomen) maar de tweede dag is het meestal een stuk heftiger en dan nog een dagje heftig en dan neemt het af. Ik ben in ieder geval al blij dat ik niet weer later ben, nu 27 dagen… dus ik hoop dat mijn cyclus nu weer regelmatig blijft en dat mijn ongi steeds een beetje minder heftig…
Dat is inderdaad vervelend, ongi met kerst. Maar ja, misschien word je ook wel helemaal niet ongi dan en heb je een leuk kerstcadeautje
Nee, ik heb alleen op donderdag koopavond tot 21.00 uur…best gezellig hoor met collega’s eten…
Als het “goed” is ben ik 14-12 ongi en er met de kerst dus vanaf…ik hoop voor je dat je niet met kerst ongi bent suus
Jeetje Suus, dat is ook balen zeg. Ik had gehoopt dat we in ieder geval 1 zwangere erbij zouden hebben en dat jij dat zou zijn.
Ik kan nog niet zeggen of de teunisbloem geholpen heeft, want het zou wel heel bijzonder zijn als ik van 61 dagen, naar 28 zou gaan. Ik slik het dus nog even door, want ik wil het wel een kans geven.
Ik mag in januari langs de huisarts als ik dan nog geen regelmatige cyclus heb. Nog even wachten dus.
Al met al ga ik mijn banner maar even veranderen naar 35 dagen.
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden. Ik ga nu lekker slapen, ben toch wel erg moe. Ik denk dat er toch wat spanning was die mijn energie goed opgegeten heeft
Weltruste Diddle…en ik hoop echt voor je dat je ongi snel komt, en dat ook jij snel een “normale” cyclus hebt…
Truste meissie
Slaap lekker diddle.
ik ga ook weer. Lekker met manlief op de bank hangen, koppie thee doen enzo. en vanavond nog maar een keer een poging wagen denk :inlove: , wie weet deze maand…
Fijne avond allemaal en tot morgen
Ik ook… ik duim me nu vast een ongeluk, en ik ben wel weer eens toe aan een leuk kerstkado… als je trouwens zin hebt om lekker te lachen moet je even in de huiskamer de topic Jeetje hier gebeurt het gaan lezen, ik lag echt in een deuk!
Komt er nog iets leuks op tv? Heb net cake gebakken, maar hij blijft plakken in de vorm… iemand nog een tipje?
Suus, ik wou bronwnies gaan maken vanavond, maar omdat ik me niet zo goed voelde os hubbie nu aan het bakken :inlove: (voor de 1ste keer)
We hebben net onze hond gebadderd en die ligt nu lekker te drogen in zijn mand…
Truste Mees en fijne avond.
Je moet nog een keertje lezen hoor daar, heb er een verhaaltje bij gedaan…
Lekker brownies… chocoladecake is bijna net zo lekker… super makkelijk van Home Made alleen water er bij doen en je hebt cake… geen gedoe en geen geknoei, even roeren in de oven en klaar! Ik ga zo iedere dag cake bakken :lol:
@Tante Soesa wrote:
Je moet nog een keertje lezen hoor daar, heb er een verhaaltje bij gedaan…
Ik heb net gelezen, echt super leuk en spontaan gedaan. :mrgreen:
Hubbies heeft net foto’s gemaakt van mijn hond in bad, zal ze zo laten zien hiero… :inlove:
Jaaa leuk!
Hier is mijn trots :inlove: :inlove:
en nog een keer om het af te leren:
Lieke: Ik zie geen hond!!!
Zit ook lekker op de bank met mannetje, jummieeeeee.
Diddle: hou vol, komt vanzelf goed. Rust goed uit meissie!
Suus: is het een leuk verhaaltje daar? zal ook es kijken!
kusssss
Jaaaaaaaa hond! Wat een schatje zeg!
Oooooh wat een snoepie… mag van mijn man geen foto’s maken wij doen de hond onder de douche en dan komt er iets meer dan alleen de hond op de foto zeg maar… :inlove:
Ik lig echt in een deuk met het verhaaltje…
@Tante Soesa wrote:
Oooooh wat een snoepie… mag van mijn man geen foto’s maken wij doen de hond onder de douche en dan komt er iets meer dan alleen de hond op de foto zeg maar… :inlove:
Was in ons oude huisje ook hoor!!!hihihihihihihihihihihihi
hmmmm chocoladecake met slagroom en een colaatje…
iemand een stukje?
Ik eet de kruimeltjes, hij zat een beetje vast schijnbaar was de vorm niet vet genoeg… was gelukkig nog wel genoeg cake over om op cake te lijken…