September/Oktober klussers, 3 dames zwanger, deel 4!!!

Okee, val maar lastig…

ik blijf alleen niet zo lang meer, hondje moet nog poepen…

:-*

Nou ik ook nog een kwartiertje dan moet is spetteren onder de douche en konijn moet nog eten en slapen… heb ook nog een wasje op te vouwen…was ik even vergeten, morgen dan maar weer!

hihihi, m’n hubbie heeft net was gevouwen toen ik onder de douche stond, en konijnen heb ik al gedaan. Weer lekker veel stro gegeven met dit koude weer…

Weltrusten voor straks…

:-*

Ben bang dat ons nijntje de winter niet gaat overleven… maar ook die zit met lekker veel hooi in zijn hokje. Hij wordt al oud…

Snif het is uit tussen Lorelai en Luke… vond ze zo leuk samen, zit ik al die tijd al op te wachten…

Nou ik ga douchen! Iedereen die nog komt lezen welterusten!

Morgen nog een nachtje slapen tot mijn NOD… ben gelukkig niet zo zenwuachtig als de vorige keer, maar soms is dat gevoel er opeens even… heel vervelend, vandaag weer gehad, een lusteloos gevoel en niks gaat goed, zal deze week nog wel even blijven hangen, veel chocola (alsof ik al niet genoeg pukkels heb deze week…) en leuke dingen doen!

Tot morgen allemaal, weer een nieuwe dag vol mogelijkheden (tjonge wat een positiviteit!)

Hé ik zie ineens hiernaast dat alle smilies versprongen zijn… wat een raadsel! Ziet iemand wat er nieuw bij is gekomen? Ik namelijk niet… behalve het sterretje maar die was er gisteren al…

Zo dahaag daar ga ik :hand: :-* Suus

Ik werk in de gehandicaptezorg als persoonlijk begeleidster van 2 kinderen (jong volwassenen). de groep bestaat uit 6 jongeren met een ernstige meervoudige handicap.

Ik ben erg blij met dit werk en dat ik dit nog kan doen met die Bi…tja, het is toch een gesleep met tilliften en rolstoelen…

Maar er wordt zoveel bezuinigd dat het soms gewoon lastig is om een goede zorg te leveren en als team willen we daar alles aan doen maar het hoofd krijgt de middelen niet. Ales team klagen wij daarover maar je mag niet negatief over de organisatie denken.

Ik ben bang dat morgen de bom barst…

Daarna hebben we nog met z’n alleen een etentje dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen…

Had ff voetbal gekeken met mijn liefie, maar intussen druk geschreven.

Ik zwaai af voor vandaag, lekker slapie, dus bij deze :hand: :hand: :hand:

Tot morgen, kusss :-*

Goedemorgen dames. Hier niets te vertellen. Ga het allemaal toch wel erg negatief zien. Ik had zo gehoopt op een normale cyclus deze keer, maar het zal wel weer zo’n lange en onregelmatige worden als de vorige keer. :frowning: Ik hoop dat Suus beter nieuws heeft.

@diddle wrote:

Goedemorgen dames. Hier niets te vertellen. Ga het allemaal toch wel erg negatief zien. Ik had zo gehoopt op een normale cyclus deze keer, maar het zal wel weer zo’n lange en onregelmatige worden als de vorige keer. :frowning: Ik hoop dat Suus beter nieuws heeft.

waarom zie je het zo negatief?

Toch maar even opnieuw getest… :oops: half naast het bakje, half in het bakje…

Gelijk een vette streep… 8) Ik ga ook maar niet meer twijfelen nu hoor

Hallo dames,

wilde even zeggen dat ik het zo druk heb de laatste tijd dat ik hier eigenlijk nooit post en jullie gaan zo snel dat ik het ook allemaal niet kan volgen meer…ik schrijf ook nog op een ander fora met meiden die ik al ken van mn vorige zwangerschap. In elk geval haal mij maar van het lijstje, ik probeer jullie te volgen en als ik meer tijd heb dan horen jullie me wel weer.

Alle liefs en suc6 allemaal

x Jolan

Diddle je weet maar nooit, en je hoeft helemaal geen zwangerschapsverschijnselen te hebben om het te zijn, had ik ook niet, kwam pas toen ik het eenmaal wist!

Ik heb de afgelopen weken op doordeweekse dagen (als ik er aan dacht) getempt en steeds was het constant, vanochtend opeens een halve graad minder :cry: dat zou dus betekenen dat de :twisted: er aan komen, dus ik ben bang ook voor mij geen goed nieuws, maar dat weten we natuurlijk pas echt zeker als ze er zijn… mijn gevoel zegt dat ze wel komen dusssss

Ik ga nu gauw werken! Fijne dag allemaal!

Zo jullie hebben weer veel getypt gisteren, er zitten weer wat dames tegen de NOD aan hé dus het wordt weer spannend :silenced: maar ik mag niks zeggen hihih

he hallo ik ben sapje en ben nieuw hier ik ben pas gestopt met de pil en wil dus zwanger worden van de 4 de kind ik heb al 3 dochters waar van 2 van mijn ex man en nu wil ik er nog een van mijn vriend we hebben al een dochter sammen en ik voel mijn eisprong altijd ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt maar dat komt wel nouw iedereen sterkte met zwanger worden en veel geluk voor de vrouwen die het al zijn

welkom sapje, hopelijk helpt dit vruchtbare forum een handje mee

Ik zie het zo negatief, aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is. Heb vanochtend getest, maar helaas negatief. Ik had eigenlijk niet anders verwacht, want het zou wel heel toevallig zijn als ik opeens een cyclus van 28 dagen zou hebben. Die heb ik nog nooit gehad. De vorige was zelfs 61. Maar omdat ik zekerheid wilde, heb ik toch getest, maar helaas. Was toch wel teleurgesteld, terwijl de kans erg klein was. Nu wachten tot volgende week. Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik weer testen. Heb geen flauw idee wanneer ik mijn ei heb gehad, dus moet nu maar gokken door verschillende keren te testen. Als die volgende week niet positief is, ga ik niet meer testen en wacht het dan af.

Het is inderdaad wel vervelend als je niet weet of je wel regelmatig bent. Zit je je te verheugen op niks… Gewoon even aankijken zou ik doen denk ik en als het echt uitblijft een testje?!

Dag sapje, welkom, spannend een heel ervaren moeder in ons midden. Hoe snel ging het zwanger worden met je vorige zwangerschappen???

Kus

diddle, jammer voor je hoor.

Sapje, welkom op dit forum…het is hier erg gezellig!!!

ik heb vandaag een vergadering gehad en gelukkig viel hij wel mee…er zijn geen dode of gewonden dus dat scheelt een hoop…straks uit eten met het team…

Zooo dames

Allemaal deze grijze grauwe dag doorgekomen??? Saai weer en koud ook nog bovendien, brrrrrrr echt ff wennen.

Ik was vandaag wat eerder klaar met werken, heerlijk. Dus ff thuis genikst, even met mijn liefie een uurtje in bed gelegen (hij is nog steeds beetje ziek, dus kwam ook eerder naar huis) en nu wordt het toch tijd om te koken. Pastaatje vandaag maar!

Ondertussen is het toch stiekem een beetje aftellen naar mijn NOD, ook al verwacht ik er nix van…

Sapje welkom! Als je op het lijstje wil moet je even je gegevens doorgeven… Jolanda jammer dat je niet meer zo vaak meekletst, maar je hebt het waarschijnlijk al druk genoeg…

Nou ik had vanochtend de computer uit nog even naar de wc en ja hoor… daar waren ze :twisted: :twisted: . Wel weer erg teleurstellend, had echt gehoopt dat het deze keer wel raak zou zijn. Dat temperaturen klopt dus wel, dus dat ga ik deze ronde op de doordeweekse dagen goed in de gaten houden, het weekend ben ik nooit op een vaste tijd wakker en ik vind het iets te voorbarig om nu echt heel serieus te gaan tempen.

Ik ga nu verder met het eten… tot straks!

Oh, heb Jolanda van het lijstje verwijderd (omdat ze dat vroeg) en Diddle ik heb jouw NOD dan maar even op ?? gezet… Balen trouwes dat je test negatief was, ik hoop voor je dat het niet is wat het lijkt, maar je moet er maar niet van uit gaan, dan is de teleurstelling niet nog groter… Maar kan je nou echt niet bij de ha terecht als je cyclus zo gek blijft doen? We hebben het daar wel eens over gehad, maar ik weet niet meer of je toen ook antwoord kon geven…