Son gefeliciteerd… wist niet dat een kruis goed was… :oops: Wanneer heb je dan je mk gehad? Ik wil geen domper op de vreugde brengen maar weet je wel zeker dat alle hormonen uit je lichaam zijn, na een mk blijven de eerste weken namelijk de HCG hormonen in je lichaam zitten, ik wil je echt niet teleurstellen hoor… maar dan zou ik zo gauw mogelijk even contact met een vk opnemen om het zeker te weten!
Hier nog geen voortekenen van de :twisted: dus ik wacht maar weer af. Ik heb vandaag een baaldagje… heb ook echt al sinds vorige week dat ik zoooo moe wordt van mezelf, echt alles gaat mis en ik ben zo lomp… is echt zoooo vermoeiend :wall:
Mees heeft Lieke je aangestoken? Balen hoor! Lieke wel leuk hoor, ga jij werken meldt een collega zich ziek… ach ja, je hebt watjes en bikkels! Hoe gaat het met Saskia?
Lenie nou maak je me nieuwsgierig wat is er zo spannend aan een vergadering?
Son, gefeliciteerd!! :dance: :dance: Jeetje, wat een geluksvogel ben je, superleuk. Geniet ervan en houd ons op de hoogte!
Hier nog steeds wachten op volgende week. Al moet ik zeggen dat mijn tepels wat jeuken en heel erg gevoelig zijn de laatste drie dagen. Ze leken zelfs groter, wat moet ik daar nu van denken??? :?:
Durf nergens op te rekenen, moet tenslotte mijn eerste ongi na de pil nog krijgen, dus ga maar nergens van uit…
Nu ff lekker op de bank, kaarsjes aan, kopje koffie met wat lekkers en mijn zieke mannetje een beetje knuffelen, fijn! :inlove:
Ik
voor Garfield en Suus, dames ik denk aan jullie!!!
xxxxx Janine
Ehhh Suus, Saskia is dus ziek… :mrgreen: :mrgreen:
Ze heeft gister van de ha antidepressivia gekregen en heeft heel veel last van de bijwerkingen…
Hoe was het gisteravond, heb je het naar je zin gehad, en was de friet lekker :?:
Volgens mij is echt iedereen ziek, de man van Janinipien ook al…ahhhhh
wens hem maar beterschap, en veel liefde werkt :inlove: :inlove:
:-*
Hi there
Dank voor jullie lieve felicitaties.
Heb half september de miskraam gehad, mijn eigen test was daarna negatief, en eind september het spiraaltje laten verwijderen. Voordat dat ding werd verwijderd heeft de huisarts eerst nog een test gedaan, omdat het verwijderen anders alsnog een mk zou veroorzaken… daarna iets gevloeid, 24 oktober mn volgende menstruatie.
Heb er eigenlijk geen idee van hoor, maar moet ik nu nog twijfelen dan?
Oh nee Son dan denk ik dat het wel zou kunnen hoor! Ik wil je echt niet aan het twijfelen maken, sorry :oops: Maar als je weer gewoon ongi geweest bent dan moet het goed zijn hoor! Maar je kan nu wel eerder terecht bij de ha of vk voor een echo, dat is het enige voordeel dat je na een mk hebt, je mag met 8 weken al een echo laten maken! Nogmaals, ik vind het heel leuk voor je, en ik wil je niet aan het twijfelen maken… :wall:
Nee Son, niet twijvelen hoor…en als je het niet 100% vertrouwd bel je toch ff de huisarts…
Geniet er maar lekker van…'k wel een ietsjepietsje jaloers hoor :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ga ff douchen…ben straks terug
Ooooooh voel me nu wel heel gemeen sorrysorrysorry! Ik bedoelde het echt niet zo…
Waarover voel je je dan heel gemeen :?: :?:
Lucht je hartje
@Tante Soesa wrote:
Son gefeliciteerd… wist niet dat een kruis goed was… :oops: Wanneer heb je dan je mk gehad? Ik wil geen domper op de vreugde brengen maar weet je wel zeker dat alle hormonen uit je lichaam zijn, na een mk blijven de eerste weken namelijk de HCG hormonen in je lichaam zitten, ik wil je echt niet teleurstellen hoor… maar dan zou ik zo gauw mogelijk even contact met een vk opnemen om het zeker te weten!
Nou hierom dus…
Oh en balen voor Saskia dat zij niet lekker is, zat te typen en dacht eigenlijk meteen, het zal Saskia toch niet zijn… voorgevoel weer goed…
Ach joh, het zal toch allemaal wel goed zijn :thumbup: :thumbup: Na 2 maanden zal het toch wel weer normaal zijn.
Enne dat van Sas, ik moest er stiekum best om lachen toen ik zag wat je had geschreven :arrow: watjes en bikkels…Kon je toch niet weten…
En Sas kijkt niet meer altijd op dit forum, ze is overgestapt en nu hebben we allebei een beetje privacy. :silenced: :silenced:
Ik probeer ook om niet te veel op haar forum te kijken.
Hoe is het met Nannie :?: :?:
Hebben jullie even genoeg van elkaar? Nee toch zeker? Nou ja, kan me ook wel voorstellen dat je niet altijd alles van elkaar hoeft te weten…
Wel rot voor haar, het ging net weer een beetje de goede kant op leek het! Doe haar maar de groeten van me! Ik hoop dat ze gauw opknapt!
Nannie heb ik vandaag niet meer gesproken, heb haar een sms gestuurd vandaag (naar een vaste verbinding kan dat ook) en een grote helemaal volgeschreven kaart gepost, dus ze kan niet zeggen dat ik niet aan haar heb gedacht! In ieder geval zouden ze vandaag aan de hand van de uitslag van de testen van gisteren weer verder kijken, dus misschien heeft ze morgen wat meer nieuws, ik bel haar overdag even als ik op het werk ben denk ik…
Ik voelde me toch echt even gemeen net toen Son zei dat ze ging twijfelen, maar ja als je echt net een mk hebt gehad schijnt het een tijdje te duren voordat alle HCG uit je lichaam is (ik heb een week voor de echo nog getest en die was positief, terwijl er niks meer gebeurde…) net als bij een goed lopende zwangerschap moet je toch een beetje ontzwangeren…
Lenie nou maak je me nieuwsgierig wat is er zo spannend aan een vergadering?
In ons team zijn wat spanningen en ik ben benieuwd of daar over gesproken gaat worden... :wall: :wall:
Nee we hebben niet genoeg van elkaar hoor :!: :!: :!: :!: :lol: :lol:
Zij heeft bepaalde dingen (mat max enzo) die ze lioever voor zichzelf houdt en lekker anoniem vertelt, en ik zou het niet leuk vinden als Sas hier moet lezen dat ik zwanger ben…snap je
Maar ik hou nog heeeeel veel van mijn lieve dinnetje hoor :!: :!: :!: :!:
Ik denk dat Son het je echt niet kwalijk neemt hoor :!:
Waar was je nu onder de douche, Suus :?: :mrgreen: :mrgreen:
Oh ja dat soort vergaderingen… gewoon eerlijk zijn over waar je tegenaan loopt (op een aardige manier natuurlijk) als je collega’s je waarderen en je goed genoeg kennen moet dat niet uitmaken (bij ons werkt dat supergoed!)
Wat doe je eigenlijk voor werk? Of heb je dat al ergens verteld…
Oh, wat rot voor je lenie. Ruzie op het werk is niet leuk…
@lieke1 wrote:
Waar was je nu onder de douche, Suus :?: :mrgreen: :mrgreen: :-*
:?: :?: :?:
Wat bedoel u??? :think:
Omdat we al 2 keer gelijk onder de douche stonden…snap ie
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
OOOOOHHHHHH :doh: :doh:
Ik moet nog… maar ik zat desperate housewives te kijken en nu gilmore girls… daarna ga ik nog effe spetteren! :lol: :lol:
Mijn zus of vriendin zitten op msn maar willen niet met me kletsen :? (zal schoonzus dus wel zijn… ziet mij, gauw zeggen dat ze afwezig is… :x )
Jeeehh, wat flauw van je schoonzus :naughty: :naughty:
Bij mij zit niemand op de msn
Hier verder alleen maar collega’s van mijn mannie… die willen ook niet met me kletsen… dus dan maar KOK-ers lastig vallen :lol: