Hubbie en ik zouden eigenlijk vandaag niks aan onze trouwdag doen.
Ik wou hem toch verassen en had een mooie trui van mexx gekocht, wat denk je…komt ie thuis met mijn lievelingsgeur: NOA :inlove: :inlove: :inlove:
Lief van mijn mannetje he!!!
:-*
dat is inderdaad wel heel erg lief zeg!!!
Gefeliciteerd dan maar met je trouwdag!!!
Mijn lichaam moet wel weer wennen dat hij van de pil af is. Ik ben weer ouderwets lang ongi… Soms wel en soms niet… nou nou komt wel weer goed…
We gaan er gewoon voor en zien wel hoe en wanneer…
Ahhhh wat lief Lieke!!! Zo zie je maar dat toch niet alle mannen zo tactloos zijn. :inlove:
Tante Soesa; als jij geen behoefte aan een praatgroep hebt, dan moet je dat lekker niet doen. Een ander kan dat wel zo leuk zeggen, maar als je dat zelf niet ziet zitten, moet je je eigen gevoel volgen.
Meiden, heb zo’n raar gevoel in mijn buik/maag. Weet allemaal maar niet meer wat ik ervan moet denken. Heb een misselijkheidsgevoel, wat ik kan vergelijken met een hongergevoel. Een beetje rare vergelijking, maar kan het niet anders uitleggen. Heb ook elke keer wat steken en een zeurgevoel in mijn onderbuik. Ik denk dat ik niet wacht tot dag 35 met testen, geloof niet dat ik dat geduld op kan brengen. Het geeft me ook wel een soort van zekerheidsgevoel als ik weet of ik wel of niet zwanger ben.
Jeetje wat hebben jullie veel gekletst. Ik heb niet alles gelezen hoor, maar even de volgende dingen:
Son, welkom op het forum. Over die gemiddelde duur van je cyclus: ik ben in eerste instantie uitgegaan van 28 dagen en ik zie verder wel hoe het loopt. Heb nog niet echt een goed beeld van mijn cyclus momenteel.
Lieke: Gefeliciteerd met je trouwdag. Maak er maar een leuke avond van :inlove:
Diddle: Ik bliijf :thumbup: en voor je. Ik zou ook niet heel lang kunnen wachten met testen hoor. En wat je zegt: dan heb je wel zekerheid.
Ikzelf zit (denk ik) nog midden in de klusperiode, dus we doen goed ons best :inlove: . Verlies vandaag weer veel afscheiding, dus volgens mij moeten we vanavond maar weer aan het klussen :oops: Dan zou ik rond Sinterklaas ongi moeten worden, dus dat duurt nog even, maar goed, maak me er niet zo heel druk om. Schijnt ook alleen maar beter te zijn, je er niet teveel me bezig houden. Al weten jullie allemaal dat dat niet zo makkelijk is.
Wat een schat heb je Lieke. Dat zal jouw zieke dagje wel goedmaken of niet!
Diddle… spannend… Misselijk :sick: , jeetje dat is misschien wel een teken?! Dat zeurgevoel is irritant, heb dat ook regelmatig. Geen idee wat het betekent, maar hoop voor jou dat het goed is! Ik zou ook niet zo lang kunnen wachten met testen, daar kun je toch niet van slapen!!! :!:
Nou ben ik ook nog even kan niet slapen… was gezellig vanavond…
Lieke lief hoor van je man, hebben jullie toch aan elkaar gedacht hè?
Diddle ik weet precies wat je voelt en ik moet eerlijk bekennen dat misselijkheidsgevoel heb ik ook al de hele dag… heb ook weer een strak gevoel in mijn buik, maar dat had ik de vorige keer ook en toen werd ik wel ongi, maar dat had ik ook toen ik zwanger was. Als ik weer ongi wordt heeft die curettage alles in ieder geval flink in de war geschopt (eigenlijk de mk natuurlijk). Ik ga proberen tot maandag te wachten, dan is het dag 33 maar als ik het niet kan opbrengen ga ik gewoon ook eerder testen hoor!
Nou ik ga slapen! Tot morgen!
Nou hier een behoorlijk onzekere Diddle. Wilde vanochtend testen, maar toen het moment daar was , heb ik het niet gedaan. Ik kreeg opeens heel erg het gevoel dat ik toch niet zwanger was en ik veel te vroeg zou testen. Ik heb nu ook helemaal geen zwangerschapssymtomen meer. Ik ga nu dus op zijn vroegst op dag 35 testen, als de duivels er nog niet zijn. Dat is volgende week woensdag.
Tante Soesa, wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Mijn duimpjes draaien ook voor jou :thumbup:
Diddle en tante soesa; spannend voor jullie zeg.
Ik :thumbup: voor jullie.
:-* jentel
Suus en Diddle, ik duim voor jullie!!
xx Garfield
Vanmorgen toch getest… een groter kruis kon het niet worden
Joehoe gefeliciteerd son. Super voor je
Gefeliciteerd son.
:-* jentel
Son, wat fijn, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Son…
Geniet ervan…
Moet even zeuren hoor… Voel me vandaag echt niet lekker. Ben ontzettend moe en verkouden en wil het liefst mijn bedje in. Ga denk ik na het eten alleen nog maar op de bank hangen en dan om 20.00 uur naar bed. Manlief is er toch niet. Ben nu nog even bezig met surprises maken en bedenken (moet ook gebeuren). Dat is dan wel weer leuk. Morgen weer de hele dag op cursus (bah), dus heb even geen zin meer. Gelukkig word ik dan weer blij van die berichtjes hier, zoals van Son, dat ze zwanger is. Leuk hoor! Vruchtbaar groepje is dit inderdaad. Ik hoop dat het bij jullie en mij ook binnenkort raak mag zijn.
Groeten Mees
Son, Gefeliciteerd!!
Hopelijk mogen er snel meer volgen!
Beterschap Mees en dat je je snel weer fitter mag voelen.
Dank je Lenie,
Ik hoop het wel. Anders wordt het een lange dag morgen. En ik heb van het weekend nog een leuk feestje, dan moet ik zeker weer fit zijn.
ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik niet lekker was… morgen een vergadering waar ik erg tegenop zie… ben benieuwd…maar ja ziek zijn is ook weer niet leuk
Son Gefeliciteerd
Hopelijk volgen Diddle en Suus ook…
Ik ben toch wezen werken vandaag, we stonden met weinig personeel maar het ging redelijk met me. Morgen zou ik eigenlijk vrij zijn, maar omdat een collega ziek is moet ik weer werken en donderdag tot 21.00 uur…
Maar dan heb ik ook weekend(ben zaterdag lekker vrij).