Nou Lieke dan heb je het echt goed te pakken… ik zou als ik jou was gewoon lekker een dagje thuis blijven morgen… moet de baas maar lekker oplossen!
Ik ga effe een broodje smeren…
'k heb net lekker een boterhammetje met zalmpate op…hmmmmmm
Soms is het zo lekker om jezelf te verwennen…
smakelijk eten
:-*
Hmmm over de innesteling had ik nog helemaal niet nagedacht eigenlijk. Komt omdat ik er zo vanuit ga dat het toch nog niet gelukt is. Hoeveel mensen hebben dat nou gelijk nadat ze met de pil gestopt zijn???
Ik durf niet te hopen nog!!!
Tante heeft dus lekker het huis al zowat schoon, ga lekker een frietje eten meis, dat heb je dan wel verdiend.
Ga je naar Artis JanineB? Leuk hoor vlakbij mij in de buurt!
Dames, ik ga ff sporten. Ipodje op mijn kop, beetje plaat met flinke beat erin en dan gaan met die banaan! Tot laterssssssss
Janine!
Zo mijn buikje is ook weer voor even gevuld. Ook lekker een sneetje suikerbrood op, heeft mijn mannie meegenomen uit Friesland. Lekker :drool:
Ik heb echt geen zin om naar die stomme fysio te gaan… ik hoef ook echt niet meer hierna ben er helemaal klaar mee. Zit even reportage die gisteren op rtl 4 was te kijken heftig hoor gaat over mensen met een spierziekte: Dystonie meisje van 16 krijgt een hersenoperatie om normaal te kunnen functioneren, ze hebben dan last van spiertrekkingen en kunnen niks normaal doen… Haar moeder had het ook, moet eerlijk zeggen dat ik nooit maar dan ook nooit aan kinderen zou beginnen als er ook maar enig risico bestond dat mijn kinderen mijn ziekte zouden erven… Leuke poll voor het discussieforum?
Lieke leuke kaart… zal ik er weer eentje terugdoen, is wel grappig… zouden we dan een verbod krijgen…
Lieke, van harte beterschap. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Ik ben lekker een middagje vrij, dus ga lekker op mijn gemak wassen en strijken. Zo eerst even boodschapjes doen en dan lekker met een boekje op de bank.
wat een gestress hier… vandaag mn nod bij een cyclus van 29 dagen…
Ik voel mn borsten en dan met name mn tepels het meest.
Durf eigenlijk nog niet te testen… en zou ook eigenlijk niet meer weten wanneer dat het beste kan…
Spannend hoor.
Hai hai
Welkom Son!
En ik duim voor je :thumbup: :thumbup:
Welkom son…spannend hoor, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je…
Lieke beterschap,
Son, we duimen voor je
Hier verder alles rustig, tja weer misselijk en een opgeblazen gevoel. Maar ik hoop nergens meer op
Ik voel me een verschrikkelijke muts. Ben geneigd om rap naar de winkel te rijden een dorp verderop :oops: om een test te halen…
Maar … durf niet… :mrgreen:
Als je wilt moet je dat gewoon doen hoor!!!
Is het de 1ste maand dat jullie “bezig zijn”?
Hahah, son toch. Erg is dat hé ik heb gelukkig nog 6 tests liggen die ik op het internet gekocht heb. Dus ik kan nog even stiekem vooruit.
Het is ook iedere keer weer spannend, is het raak of niet.
Ik hoop het voor je…
Bibi-jane voor jou wordt het ook weer spannend.
'k heb net ff konijnenvoer gehaald, hoop toch dat ik morgen kan gaan werken…
Ben maar meteen doorgereden naar de stad en heb voor hubbie een mooie trui van mexx gekocht, heb ik toch een kadootje al shij straks thuis komt. :inlove: :inlove:
ja lieke, we hebben deze maand erg ons best gedaan. Maar we moeten nog 6 dagen afwachten…probeer er niet al te veel aan te denken.
Maar ik ben wel erg misselijk vandaag en als ik moet plassen kan ik heel moeilijk ophouden…grrrrrr niet te veel aan denken hihihih
In september bleek ik zwanger te zijn… met een spiraal nog in.
Na 7 weken een mk gehad.
Eerlijk waren we er niet mee bezig… tot dat moment. Toen heb ik mn spiraaltje eruit laten halen… en nu afwachten dus.
Ik heb er niet zoveel zin in om teleurgesteld te worden gloof ik. Dus niet naar de winkel geraced :lol:
Wat nemen jullie eigenlijk als gemiddelde datum van je cyclus… wanneer je niet weet hoelang het is???
Ik heb nu 3 keer m´n cyclus bijgehouden. De eerste was 26 dagen de tweede 25 dagen en de derde 28 dagen. Het gemiddelde is 26.333. Dus ik ben uitgegaan van een cyclus van 27 dagen.
Zo zou je het kunnen berekenen, maar er zijn vast meiden die dat anders doen…
Succes ermee…
Hee Son, welkom…
Ik ben bij mijn cyclus uitgegaan van hoe het voor de pil was… Maar dat is wel al 10 jaar geleden, ik weet dus ook niet precies of ik daar goed mee zit. Hoe is het mogelijk he, zwanger worden met spiraal?! Toch hoor je weleens vaker die verhalen, vind het wel heel bijzonder. Ik voor je dat het raak is! Het lijkt me onwijs moeilijk om te wachten met testen, succes ermee.
Ik zou trainen, maar dat is er niet echt van gekomen :mrgreen:
Ben ff lekker met mijn schatje naar de meubelboulevard geweest, beetje banken en eettafels kijken. We willen in ons nieuwe huis heel graag wat nieuws. Ben er wel achter dat we nog ff door moeten sparen!
Lieke voel je je al wat beter?
doei Janine!
Nou ik ben er weer hoor! Son welkom, als je op het lijstje wilt, moet je even je gegevens doorgeven, zet ik je erbij! Zo’n verantwoordelijke taak heb ik…
Lekker net voor het laatst bij de fysio geweest, wil hij me ook nog in een of andere praatgroep hebben, 10 weken lang 2 uur, nou mooi niet!!! Mij niet gezien :naughty: :naughty: :snooty: :snooty:
Ik ga nog even de hondjes uitlaten en dan omkleden en dan ga ik! Fijne avond allemaal!
:-* Suus