Ik hoop het niet Suus, dat dat je :evil: :evil: zijn
Hebben jullie nog iets leuk gedaan vandaag :?: :?:
:-*
Nee niet echt… manlief heeft het halve dashboard van de auto uit elkaar getrokken, de motor van de airco loopt aan maar we weten niet waarom (het ding is twee maanden geleden nog nagekeken en bijgevuld, dus ik vind dat hij terug moet naar de garage…) Ik heb een beetje gerommeld in huis en het konijn een schoon huis gegeven, met heel veel hooi, hij wordt oud en een beetje dun, dus hij moet het warm hebben met deze kou. Verder baal ik altijd zo van dit miezerige weer, dat je mij voor de lol niet buiten vindt, dus even gauw een rondje met de beestjes en gauw weer naar binnen… Verder nog even zitten internetten om ideetjes op te doen voor kadootjes voor mezelf met kerst. Ik weet dus echt niet wat ik moet vragen en folders krijgen we hier tegenwoordig geloof ik ook niet meer…
Heb jij nog iets leuks gedaan? Of heb je lekker zitten snotteren vandaag?
Je kan trouwens je man natuurlijk ook gewoon een lekker zelfgemaakt hapje voorzetten en… jezelf, kost niet te veel en is ook leuk
Niks gedaan vandaag :x :x alleen gesnotterd…
Ik ga alleen brownies maken morgen, verder lekker rustig aan
Ik ga zo stoppen…lekker naar bed…
weltrusten en tot snel…
Nou lekker slapen meis, voel je je vast weer een stuk beter morgen!
En als ik je hier niet meer zie morgen: een hele fijne avond met zijn tweetjes!
Truste!
Ik ben vandaag met mijn zusje en haar zoontje de stad ingeweest voor kerstkadootjes. Dat was erg gezellig en daarna bij mijn ouders gegeten. Mijn vriend moest de boot uit het water halen voor de winter dus kon ik lekker rustig aan doen en spullen voor hem kopen.
Verder een rustige dag en morgen weer om 7:00 beginnen met werken.
Nou Lenie jullie zijn er vroeg bij met de kerstkado’s! Wel zo lekker als je het een beetje kan verdelen… komt niet alles in de decembermaand! Heb ik ook voorgesteld bij de schoonfamilie, maar het schijnt erg moeilijk te zijn om allemaal samen te komen (schoonzus woont dan ook wel een straatje van schoonouders) over twee weken zijn mijn schoonouders jarig en dan zal het wel zijn, dan is het nog wel 3 weken, maar ik doe het liever wat eerder, kunnen we de sinterklaas aanbiedingen ook nog meepikken…
Hebben jullie een boot? Gaaf hoor! Lijkt me echt superleuk…
Ik ga effies douchen en dan lekker slapen, ben moe… van het niksen denk ik… Morgenavond ga ik met mijn collega’s “crea-bea-en” ik ga een kerstklok maken om bij de deur te hangen…
Dus voor wie ik morgen niet meer “spreek”… tot dinsdag!
De ouders van mijn vriend hebben een speedboot.
Zij hebben altijd in de botenhandel gezeten en wilde er graag 1.
Alleen varen wij er meer mee dan zij doen. De boot ligt in Friesland maar moet dan weer terug naar zijn ouders huis. Onze auto is daar beter geschikt voor.
Ja, wij zijn er vroeg bij. Met alle drukte die eraan komt in december halen we het nu al. Die voorpret is erg leuk!!!
Wij zorgen er eigelijk altijd voor dat we de avond voor kerst vrij zijn als het kan en komen dan samen bij mijn ouders. Gezellig warme chocolademelk met pakjes onder de boom.
Voor het eerst ook de Sint voor mijn neefje… zal weer wennen zijn hahahaha
Goedemorgen!! Jeetje de decembermaand. Pffff, ik moet jullie eerlijk vertellen dat het voor mij niet zo hoeft. Sinterklaas vieren we zowiezo al niet, alleen op mijn werk vier ik dat met de kinderen van mijn klas en surprises. En in de kerst heb ik eigenlijk geen zin. Het worden altijd van die verplichte dagen. Lijkt me heerlijk om het met mijn eigen gezinnetje te vieren straks. Nu moeten we altijd de familie af. Mijn ouders doen er nooit zo moeilijk over als we niet kunnen of niet willen (we gaan wel altijd hoor), maar mijn man zijn ouders hechten er wel veel waarde aan. Ik heb dit jaar wel gezegd dat we de tweede kerstdag lekker alleen thuis willen zijn. Kerstavond en eerste kerstdag willen we best weg, maar 2e kerstdag niet. Het was dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Je begrijpt wel, er zit altijd een verplichting aan. Gelukkig niet bij mijn ouders, maar bij mijn schoonouders wel :wall: .
Nu over naar de orde van de dag. Ik heb nergens meer last van. Alleen toen ik vanochtend mijn bed uitstapte, deed mijn rechterborst zeer. Maar ik denk zelf dat ik gewoon verkeerd gelegen heb. Ik ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat. Allemaal een prettige dag!!!
Goedemorgen, hier een zieke lieke
Gister voelde ik me een stuk beter dan vandaag( en ik moet eigenlijk zoveel doen).
Dat gaat dus niet door, ik ga zo alleen ff naar de albert hein boodschappen doen, want ik heb echt niks meer in huis…
Gelukkig doen we niet met kado’s enzo bij schoonfamilie, lekker makkelijk. Alleen voor mijn vader, broer en schoonzus wil ik nog wel iets halen, ik weet wat ze willen, behalve mijn vader dan…
Ik ga lekker op de bank onder mijn dekentje liggen en neem de laptop lekker mee…
Voor degene die moeten werken…werkze vandaag…
AAAAAAAAHHHHHH arme Lieke! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Gewoon lekker rustig aan doen vandaag hoor meis, al dat huishoudelijke gedoe loopt echt niet weg hoor! (alhoewel ik me er zo wel op ga storten…)
Hier iets om je op te vrolijken:
Dankje Suus…
Ik ga nog ff rusten, en dan zal ik toch boodschappen moeten doen :x :x
En dit op mijn trouwdag
Suus, heb je al iets van Nannie gehoord???
Nog niks gehoord, ze was net in gesprek, dus ik probeer het zo nog even…
Leuke kaart hè
Ik ga effe de bovenverdieping soppen… ben over een uurtje of anderhalf weer terug… :sick:
Ja zeker, echt heel leuk… :inlove: :inlove:
Bedankt
Ik heb een erg druk weekend achter de rug, blij dat ik weer ff kan typen en lezen op het forum…
Lieke: blijf lekker in je bed meissie, of op de bank onder een dekentje! Ziek zijn is niks , maar je man verwent je toch wel een beetje??
Over dat kopen van testen of foliumzuur: ik heb nog alleen die pillen moeten halen, maar toen schaamde ik me ook al een beetje. :oops: Stom he, waarvoor eigenlijk?! Zo veel mensen ken ik hier niet, we wonen hier nu 2 jaar en gaan over een half jaar weer weg.
Vanochtend moest ik naar de tandarts, dat vind ik echt niks. Moet zelfs terug komen ook, ze sealen een kies dicht. Na ja, wel beter op zich dan als er een gaatje in zit!
Verder is mijn lichaam echt overstuur volgens mij sinds ik de pil niet neem. Zaterdag had ik zo’n buikpijn dat ik echt dacht dat ik ongesteld :twisted: :twisted: zou worden. Maar nog steeds niks, ook geen buikpijn meer. Zo raar, normaal blijft dat een paar dagen als het komt, maar nu kan het met de dag anders zijn. Ben erg benieuwd wanneer die duiveltjes wel komen (want daar ga ik maar vanuit, ben tenslotte net gestopt…).
Moet nog wel veel dingen doen vandaag, maar om 13.00 uur ff lekker sporten…
x Janine
Hai hai
Lieke, beterschap!!
Janinepien, spannend hé? |Misschien was het wel een innesteling?
Tante Soesa, sopze. Of is de klus al geklaard??
Ik doe vandaag niet zoveel. Ben maar 1 dag vrij na 4 dagen gewerkt te hebben en moet morgen, overmorgen en die dag daarna ook nog werken. Dus ik doe niks. Behalve om 14.00 sporten dan.
Woensdag ga ik met een bewoner 1 op 1 naar Artis. Ik ga even uitvogelen hoe ik daar moet komen met openbaar vervoer.
Nou ik ging als een speer vandaag (boven dan…) zaterdag heb ik beneden al helemaal opgeruimd, dus zo nog even vluchtig met de stofdoek rond en dan om 14.00 uur naar de fysio (eindelijk voor het laatst :dance: ) en dan even zuigen en dweilen overal…
Net nannie gebeld, maar nog steeds geen nieuws daar. Ze krijgt vandaag nog wat onderzoekjes en dan gaan ze morgen weer verder kijken. Schiet dus niet echt op… dan is het wel vervelend dat we toch een eindje uit elkaar wonen, de bezoektijden zijn nou ook niet echt zo dat je even alleen daarvoor op en neer rijdt en doordeweeks red ik het al helemaal niet 's avonds (van 18.00 tot 19.30: ik werk tot 17.30 (meestal iets later) en van hier naar Brabant staat het verkeer natuurlijk vast, dus voor we daar zijn is het al 19.30 uur…) maar eens kijken of het komend weekend gaat lukken dit weekend had ik geen auto.
Janinepien balen hoor dat je niet op je lichaam kan vertrouwen en het stomme is dat je bij ieder steekje of pijntje aan jezelf twijfelt, in het begin van een zwangerschap kan het namelijk zo zijn dat je een soort van menstrukrampen hebt (had ik ook) dus dat maakt ook weer onzeker…
Vanavond ben ik dus de enige die frietjes wil. De rest wil een italiaanse bol eten (doen we altijd) maar ik moet er echt effe niet aan denken… heb er echt even geen zin in, dus ga ik voor mezelf lekker frietjes halen, zal ze sparen en geen speciaal kopen :shock:
Dat heb je idd snel gedaan Suus. :dance: :dance:
Janinpien, het is balen dat je je lichaam niet kunt vertouwen. Kan het niet zijn dat die pijn die je voelde de innesteling is…
Ik ben net even bij de ah geweest, maar dat was niet echt een succes.
Loop je daar steeds te niezen en je neus te snuiten. Ik had het ook heel warm tussen al die koelkasten :shifty: :shifty: :shifty:
Nou ik kruip weer onder de wol, en dalijk nog ff mijn baas bellen.
Ik ben morgen de enige met een sleutel van de zaak, dus het is welbelangrijk dat ze (voor de zekerheid) haar sleutels ff aan iemand geeft voor het geval dat ik morgen nog ziek ben…(ik hoop het niet trouwens)
Meid, ziek lekker uit hoor. Vaak als je toch weer aan de slag gaat terwijl je nog wat belabberd bent, wordt het vaak alleen nog maar erger. Beterschap hé?