Hallo tante Soesa,
Ik heb al jaren last van BI, dat hoef je niet alleen te hebben als je zwanger bent.
Ik heb dit door 16 jaar klassiek ballet en blessures…verder in december een auto ongeluk gehad waardoor het is verergert.
Ik heb al vanaf december fysiotherapie…veel trainen in de sportschool en dan heb ik er niet zoveel last van. Als ik zwanger zou zijn dan vertel ik het wel aan de hele wereld hoor en dan weten ze het daar ook wel en dan begeleiden ze mij daarin evenals op de fysio.
Het is rot maar waar en heb er gewoon mee te leren leven…en hoe het gaat als ik zwanger zou ijn dat weet niemand…
Nou heb alvast een zwangerschapstest in huis. Heb het vandaag even gehaald. Stom eigenlijk, maar ik voelde me zo betrapt. Alsof ik onveilige seks had gehad en nu in de spanning zou moeten zitten of ik misschien zwanger ben. Niets is natuurlijk minder waar en mijn mannetje was er ook gewoon bij, maar het voelde zo raar. Heb het ook niet in het winkelcentrum bij mij gehaald. Ben als de dood dat ik een bekende tegenkom. Erg he, schaam me bijna. Maar ja, de test ligt nu goed verstopt in de kast te wachten op volgende week. Ik wil in ieder geval (minimaal) wachten tot volgend weekend en als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ga ik kijken wanneer ik ga testen.
HAHAH, DIDDLE zo herkenbaar. Vooral omdat je het moet zeggen aan de kassa. Vond ik met de folium zuur al zo erg, maar een zwangerschapstest pfff ik heb ze via het internet.
Je weet maar nooit of ze je gezien hebben, kan moeilijk zeggen dat het een sinterklaas kado is toch
Hallo allemaal
Ik lees niet alles meer mee :oops: jullie kletsen zo veel.
Garfield wat jammer zeg
Mijn uitgerekende datum is 27-06-05.
Diddle voor jou is het spannend.
:-* jentel
Zo, ik hen eidelijk weekend…
Vandaag tot 5 uur gewerkt (klanten bleven tot 17.30 hangen) :x :x
En toen eest 10 min. eerst hier bijgelezen
Ik ben snipverkouden en ga zo ook ff koortsmeten, 'k zit nu met een doos tisseus naast me en zit de hele tijd te snotteren.
Dalijk eerst even eten en dan lekker in een warm bad denk ik.
Dus vanavond gewoon (saai) thuis op de bank hangen in mijn pyjama… :x :x
: heb je nog iets van Nannie gehoord :?: :?:
Garfield: Balen zeg van je :evil: :evil: . Nu kunnen we allebei weer overnieuw beginnen… [/color]
:-*
@Bibi-Jane wrote:
HAHAH, DIDDLE zo herkenbaar. Vooral omdat je het moet zeggen aan de kassa. Vond ik met de folium zuur al zo erg, maar een zwangerschapstest pfff ik heb ze via het internet.
Je weet maar nooit of ze je gezien hebben, kan moeilijk zeggen dat het een sinterklaas kado is toch
Ik heb een winkel gevonden waar je de testen zelf kan pakken. Die liggen daar gewoon in de schappen. Je kan wel raden waarom die winkel mijn voorkeur heeft

Jeetje wat vervelend al die zieken. Ik loop er tot nu toe nog steeds tussendoor. Ben nog niet door de griep aangestoken en dat wil ik graag zo houden. Jullie in ieder geval beterschap!!
@Bibi-Jane wrote:
ik was laatst een keer bij de da voor foliumzuur staat mijn tante achter me…gelukkig weten ze dat we bezig zijn :lol: :lol:
Hallo Lieke,
veel beterschap en ik hoop niet dat je al te ziek wordt.
Nou meiden, denk dat het een aflopende zaak ik hier. Heb al de hele avond buik- en rugpijn. Dus ik denk dat de duivels in aantocht zijn. Wel erg jammer, maar je doet er niets aan. Ik hoop nog steeds dat mijn lichaam mij in de war maakt, maar ik vrees het ergste. Ach ja, dat zou dan wel een korte cyclus beteken en dat is ook wel wat waard, gezien mijn afgelopen maanden.
Bedankt Lenie… :-* (m’n man zegt al geen gezondheid meer als ik nies, want dan zegt ie de hele avond niks anders) hihihihihihihihihihihi
Diddle aan de ene kant maar fijn dat je nu wel een korte cyclus hebt, kun je er volgende maand wel een beeteje van op aan wanneer de klusperiode is.
Kopmt dat nu door die teunisbloem die je gebruikt?
Als ik nu ongesteld zou worden, wat overigens nog niet gebeurd is, dan denk ik inderdaad dat dat komt door de teunisbloem of de monnikspeper. Ik heb nog nooit zo’n korte cyclus gehad, ook niet voordat ik met de pil begon.
Gisteravond/middag buik en rugpijn en nu nergens meer last van. Normaal word ik direct ongesteld zodra ik pijn heb en nu niet. Heb wel last van mijn darmen. Heb er blijkbaar veel lucht zitten. Hoe dat komt kan ik ook niet verklaren. In ieder geval ben ik nu nog niet ongesteld en hoop dat ook niet te worden, al merk ik al dat het met de teleurstelling wel mee zal vallen, aangezien ik me er eigenlijk al op ingesteld had. We zullen zien.
Spannend hoor diddle. Ik voor je dat de :twisted: niet komen. Maar wat je zegt: komen ze wel dan heb je in ieder geval wel een lekker korte cyclus. Bij ons in de buurt zit trouwens ook een drogist waar je foliumzuur, zwangerschapstesten e.d. zelf kunt pakken uit het schap. Ik moet zeggen: het is wat verder rijden dan de andere winkels, maar dat heb ik er graag voor over.
Vrijgezellenfeestje was trouwens wel gezellig. Alleen het einde van de avond verliep een beetje raar. De mannen en vrouwen waren in dezelfde stad te stappen en op een gegeven moment leek het ons wel leuk die mannen even op te zoeken (zij zaten ook in de leukste kroeg). Dat was dus absoluut verboden, een aantal mannen wilden het echt niet hebben. Die van mij wel :inlove: , maar goed, we hebben het maar niet gedaan. Ik vond het behoorlijk kinderachtig, maar goed, ieder voor zich. Ik heb me evengoed wel vermaakt. Was redelijk op tijd thuis (2 uur) en heb een half borreltje gedronken. Heb me goed gedragen dus
Ga nu weer douchen en aankleden, vanmiddag moeten we weer de hele middag op stap met de tafeltennis Vanavond om 19.00 uur pas weer thuis. Misschien kom ik vanavond nog even kijken. Prettige zondag allemaal!!
Groeten Mees
Hai allemaal veel gekletst weer hier! Wij zijn gisteren naar mijn schoonfamilie geweest, want manlief wilde even zijn ongenoegen spuien over hoe alles de laatste tijd verloopt (zowel bij zijn ouders als bij zijn zusje en vriend). Nou zijn moeder kan daar dus nooit zo goed tegen dus laten we zeggen dat dat een aardige discussie werd (pffff heb me lekker afgesloten en tv gekeken, terwijl ik net deed of ik heel goed meeluisterde hihihi) bij zijn zusje ook verteld dat hij het jammer vond dat ze bv vorige week iedereen gevraagd hadden daar te komen behalve ons, en zij wist meteen dat hij toen beledigd was en dat is gewoon besproken en daarna einde discussie…
Lieke balen dat je niet lekker bent… hopelijk voel je je gauw beter! Ik heb van nannie niks meer gehoord na het telefoontje van vrijdag. Ik ga haar morgen nog even bellen, en als dat niet meer lukt (veel gepland morgen) dan doe ik het dinsdag even op mijn werk.
Lenie ik had er echt nog nooit van gehoord dat je bi kon hebben buiten een zwangerschap, echt rot voor je, aan de andere kant heb jij dan de beste begeleiding die je maar kan hebben, en dat is zeker bij jou wel heel belangrijk!
Jentel ik zet je uitgerekende datum er even bij, wel zo leuk om te weten!
Diddle we blijven duimen voor je!
Mees wat een stom gedoe van die mannen! Hebben wij ook een keer gehad, ik houd niet van dat geheimzinnige gedoe, naar mijn idee hebben ze dan iets te verbergen, en de mannen die dat toen persé wilden hadden dat ook! Die hebben (terwijl ze iemand hadden) behoorlijk de beest uitgehangen… maar mijn man (en dat is het belangrijkste) is daar niet het type voor en die vertrouw ik dan ook maar op zijn mooie ogen en zijn woord
Dat van die zwangerschapstesten en foliumzuur is herkenbaar, maar ik heb daar lekker geen last meer van, bij ons is het geen geheim meer, dus ik kan gewoon rustig gaan kopen, ze denken hooguit bij de winkel heb je haar weer… nou hebben wij op het winkelcentrum hier 4 verschillende winkels waar ik testen kan kopen, dus ik wissel het een beetje af :lol: Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon kocht toen niemand het wist van ons, en als iemand me dan gezien had jammer dan, ik neem aan dat die dan netjes zijn/haar mond zou houden!
Nou ik ga effies eten en lekker de programmaatjes die ik gisteren heb opgenomen bekijken, kom straks nog wel even kijken hier!
Jeetje Mees, dat is ook stom. Ik wilde juist bij mijn vrijgezellenfeest eindigen met de mannen samen. Dat was niet de bedoeling, maar toen ik aan had gegeven dat ik dat erg graag wilde, hebben ze een aantal dingen veranderd en zijn we lekker geeindigd in een cafe met iedereen bijelkaar. Geweldig vond ik dat. Konden we elkaar lekker zien en bijkletsen. Je maakt zoveel mee en ik vond het zo jammer dat ik dat niet kon delen met hem. Kinderachtig hoor.
Hier nog steeds niets nieuws te melden. Heb geen buikpijn meer, maar alleen soms wat steken rechtsonder, maar totaal niet te vergelijken met ongiepijn. Mijn duimpjes draaien hier. Dacht later dat het misschien ook te maken kon hebben met een eventuele eisprong, aangezien ik niet weet wanneer die is en die dus ook heel laat kan komen. Dus ik heb mijn mannetje vanochtend liefdevol wakker gemaakt :inlove: , mocht mijn eisprong nog komen, dan zit dat in ieder geval goed :oops:
Diddle wat spannend allemaal… ik hoop voor je dat het eigenlijk niet je eisprong is geweest, dan moet je nog twee weken wachten en dat is ook wel weer heel onzeker… maar aan de andere kant is het ook niet leuk om ongi te worden… valt niet mee allemaal hoor!
Ik wilde met ons vrijgezellenfeestje ook graag samen komen aan het einde maar mijn feestje was nou niet echt fantastisch… best gezellig maar niet helemaal wat ik verwacht had, en errug vroeg geëindigd… Als ik me er niet mee bemoeid had had mijn mannie helemaal niks gehad… die is uiteindelijk gaan bowlen en steengrillen (heb ik uitgezocht en zijn zwager heeft het geregeld) om 24.00 uur (!!!) werden zij weer opgehaald met de taxi en waren ze een half uurtje later thuis… Ik had aangegeven dat de organisatoren voor drank enzo moesten zorgen als ze hier nog iets wilden eten of drinken, omdat we hier van te voren en erna zouden zijn, maar dat hebben we dus maar zelf gedaan anders was er niks geweest, de mannen hadden geld over en dat hebben wij gehad voor de drank, maar toch…
Ik heb een soapdiner gehad, waarvan een paar mensen van te voren al dachten dat ze het niks vonden, dat was om 23.00 uur afgelopen en toen hebben we hier in de stad nog iets gedronken (was niet gepland) maar ik wilde niet naar een of andere drukke kroeg (daar kom ik anders ook niet) want er waren ook twee zwangeren bij… we zouden de trein terug pakken (5 minuutjes) want mijn zus en vriendin vonden het te duur om een taxi te pakken, trein kwam niet meer dus we moesten met de bus (omleiding op de snelweg dus 3 kwartier in de bus) en ook dat viel niet voor iedereen in goede aarde. Om 1.00 uur waren de meesten dus weer onderweg naar huis…
Hallo allemaal,
Ik voel me ietsjepietsje beter als gister, maar nog seeds snipverkouden…
Vandaag lekker rustig aan gedaan, met hondje gelopen(met 3 truien en een ja aan) :mrgreen: :mrgreen:
Ik wist ook niet dan dat je BI kon hebben zonder zwangerschap, maar zo leren ook nog iets van elkaar op een saaie zondag…
Mijn :evil: :evil: zijn al bijna weg, ik verlies alleen nog wat oud bloed,is wel snel gegaan deze maand. Normaal ben ik wel 5 dagen ongi.
Suus: ik hoop dat je snel wat van nannie hoort
Omdat wij in het klein wilden trouwen. (morgen 3 jaar getrouwd) :inlove: hebben we van te voren heel duidelijk aangegeven dat wij geen vrijgezelen feest wilden en daar is gelukkig naar geluisterd…
Oh Lieke wat leuk, ga je nog iets leuks doen morgen? Of zijn jullie te druk met je werk? Gelukkig voel je je al wat beter!
Achteraf gezien had ik ook niet persé een feestje gehoeven, iedereen liep zo te klagen en te zeuren, vooraf en sommigen ook achteraf. Dus ik heb me vooraf alleen maar druk lopen maken… aangezien ik nogal een druktemakertje ben en graag alles goed ziet gebeuren… en het is allemaal net iets anders gelopen (zacht uitgedrukt) dan zoals ik het zelf zou doen…
Nee, wij gaan niks doen.
Hubbie moet naar school, en ik ben wel vrij maar alleen valt er weinig te vieren.
Omdat we druk aan het sparen zijn voor ons nieuwe huis hebben we besloten om ook niet te gaan uiteten maardat geld ook te sparen.
We zijn toch niet zo romantisch :mrgreen: :mrgreen:
Suus,
Mijn nieuwe NOD is 26 december!
Groetjes Garfield
Alles is weer aangepast meiden!
Lieke: ach je kan het toch allemaal weer goedmaken als jullie je huisje hebben… kan je nog zooooooo romantisch doen! :lol:
Ik heb weer steeds zo’n last van mijn buik… had ik vorige maand ook, zo’n strak gevoel als ik moet hoesten of iets doe waarbij ik mijn spieren aanspan voel ik mijn buik echt… zal dus wel weer betekenen dat de :twisted: gewoon komen… we zullen het zien, bij een cyclus van 28 dagen zou dat a.s. donderdag zijn… we zullen zien!