September & Oktober 2005 stoppers! Deel 10

@Kes wrote:

hey West wel voor jezelf praten he :mrgreen:

O haha je heb het al veranderd :wink:
ikpraat ook voor mezelf tegen anderen en wat heb ik veranderd ??

Je had net heel mijn tekst ge ā€œQuoteā€ en daarin ook je eigen tekst erbij geschreven :wink: Huh vreemd heb je dat zelf niet veranderd dan? Want nu is het weg :eh:

geen idee ik heb dat zelf niet gedaan of misschien per ongeluk geen idee hoe ik dt heb gedaan. ga je trouwens nog iets leuks doen vandaag kes?

Nee niks bijzonders, einde van de middag naar schoonouders toe. Verder lekker op het gemakje aan :wink:

gezellig :!: :!: :!:

Zoooooo ben ik effe een dagje niet geweest gelijk 7 pagina’s bij lezen die eigenlijk ook weer nergens over gaan (maar wel gezelie hè West en Kers)

Lieke wat eng allemaal zeg! Zag de foto’s op je mailtje maar dat is wel effe heftig geweest! Wat is er precies gebeurd? Hoop dat het gauw goed gaat met je hubbie! Knuffeltje voor hem!

West welkom hier, heel spannend allemaal voor je hoor! En weer een brabandertje! Ik woon in Utrecht maar ben op en top Bosschenaartje!

Maja je maakt het spannend, wel gaaf als je straks een beetje zwanger kan trouwen! Ik ga donderdag heel erg online zijn hoor!

Ik ben trouwens mijn halve leven in Limburg op vakantie geweest (ook wat vriendjes gehad) heb daar mijn man ook leren kennen, maar die komt weer uit Amsterdam hihi. Wij zijn altijd in Herkenbosch bij Roermond geweest, mijn oom was daar beheerder van de camping, en we zijn een jaar of 5 in Helden geweest. We zijn nu aan het sparen en willen over een paar jaar zelf een caravannetje kopen en dan gaan we als we kleine ukkie(s) hebben zeker weer terug naar Limburg! Wij zijn na ons trouwen niet op vakantie gegaan maar wel een paar daagjes in een bungalow in Herkenbosch waar het allemaal begonnen is…

Hier gaat het wel weer, ben gisteren bijna van mijn stokje gegaan, moet dus even mijn ijzer in de gaten houden en goed appeltjes en spinazie eten… en nog wat van die gezonde dingen…

Ik ga nu dus maar even eten!

Ja vind ik wel gezellie :!: :!:

Ja dankje wel en ik bel morgen de ha dus ja ff afwachten toch ook wel spannend. :stuck_out_tongue:

Leuk zeg :!: :!:

Niet te veel van je stokje af gaan hoor dat is niet de bedoeling.Hou jezelf goed in de gaten :!: :smiley:

Eet smakelijk :!: :!:

hey suus ms een goede tip om ijzervoorraad op te fijzelen, APPELSTROOP!!!

Lieke, hier zijn de foto’s van de auto ik hoop dat het mij wel lukt :?

Hee Lieke,

Veel sterkte ermee kun je wel gebruiken zie ik…En beterschap met je vriend/man

Groetjes West

Hey Lieke,

Sjee dat ziet er niet best uit :? Las net dat je het ook hebt zien gebeuren, pff dat gaat je niet in de koude kleren zitten he :shock:

Sterkte voor jou en je hubbie :-*

Was het een opel astra? Wij hebben een astra van '99, dezelfde kleur raar om te zien hoor, dan weet je weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit.

Suus, ik geloof dat duizeligheid sowiezo in het begin een bekend kwaaltje is, heeft geloof ik met je bloed(druk) ofzo te maken. Als het aanhoud zou ik gewoon effe laten nakijken hoor, floradix werkt trouwens ook erg goed. Verloskundigen hier in de regio raden dat vaak aan voor zwangeren met een laag HB. Kun je zelf zonder recept kopen en heeft geen invloed op de stoelgang zoals ferrofumeraat. (bruine staaltabletjes)

Ook erop letten dat je melkproducten niet samen eet/drinkt met dingen die ijzer bevatten. Vitamine C bevordert juist de opname van ijzer en calcium belemmerd dit juist.

Hoi hoi bedankt voor de tips! Ik heb een beetje aanleg voor een lage hb heb al een paar keer bloedarmoede gehad, dus als ik een beetje last krijg ga ik appels(troop) en spinazie eten, dat werkt meestal wel aardig! Het vervelende is dat het een beetje blijft hangen meestal, maar dat gaat wel over! Ga morgen meteen Floradix halen dan, heb een tijdje geleden eens aan de ass van de ha gevraagd of er niks in de handel is wat je zonder recept kan gebruiken maar die zei dat dat niet bestond :? en dat van die stoelgang is wel handig inderdaad, want ik zit tegenwoordig ruim een kwartier op de pot en dan nog gebeurt er heel weinig… lijken soms wel stenen (lekker verhaal weer… :sick: )

Lieke ben nu toch wel benieuwd wat er gebeurt is hoor…

Geen dank meid, das het handige als je zelf in de kraamzorg werkt he, dan vang je nog weleens wat op :wink: Wel raar dat ze zeiden dat er niks was :wall: Hier kom ik regelmatig tegen dat mensen het gebruiken, het is zowel in tabletvorm als een drankje te krijgen. Als je dan een lekker sinaasappeltje erbij eet ofzo word het optimaal opgenomen :wink:

O enne drink je dan misschien niet teveel melk? Melk is goed maar geen 2 liter op een dag ofzo :mrgreen:

ik ga lekker een dvdtje huren en gezellie bij hubbie zitten.Fijne dag iedereen en tot laters. Weet alleen nog iet welke film.

Groetjes, West

Jeetje Lieke, wat ziet die auto eruit… ik geloof graag dat je je rotgeschrokken bent.

Met je hubbie verder alles goed buiten de hersenschudding dan?

Is er iemand frontaal op de zijkant gereden ofzo…ziet er echt behoorlijk slecht uit.

Mijn vriend moet morgen naar een sollicitatiegesprek(2de gesprek), hij is wel zenuwachtig en weet eigenlijk niet precies wat te doen, ik kan hem helaas niet helpen…

Zit ie al verschillende dagen te overdenken wat hij zou kunnen beslissen als het ā€˜positief’ uitpakt, test ik ook nog ā€˜positief’ en ik stop waarschijnlijk met werken, dus het is nogal wat wat hij te beslissen heeft.

leuke woordspeling vond ik wel hihi…

verder hier alles rustig.

Nee drink wel een paar glaasjes per dag… bij het ontbijt en soms tussen de middag of bij het avondeten. Op mijn werk drink ik een glaasje smoothie en een justje en tussendoor een appeltje… dat valt toch wel mee… :?

Zooo, er is weer aardig wat afgekletst hier :lol: :lol:

Jeetje Lieke, wat zullen jullie geschrokken zijn, zeg.

Maja, :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Welkom West :wink: Spannend voor je, hoor. Ik ben benieuwd naar wat je huisarts morgen zegt.

Antoinet, wil je mijn uitgerekende datum toch veranderen in de 28 ste september, dat komt toch beter in de buurt ivm mijn lange cyclus…

Hoe is 't verder met je?

Jaaa Suus dat valt zeker mee hoor, je heb natuurlijk ook melkproducten nodig he :wink: Maar 2-3 glazen per dag is genoeg, en vergeet vla e.d. niet mee te tellen. Omdat je zei dat je snel last hebt van een laag hb kun je misschien de melkprodukten buiten de maaltijden nemen, zodat de ijzer uit je voeding beter kan worden opgenomen.

En fruit ed is natuurlijk sowiezo prima doordat de vitamine C de ijzeropname weer bevordert… Kan je het nog volgen? :mrgreen:

Bye West, fijne dag nog en spreek je wel weer :wink: Hoop dat de dokter je wat duidelijkheid kan geven, maar denk dat die toch je menstruatie eerst wil afwachten. Mocht je nu zwanger zijn, dan zit er toch nog weinig HCG in je bloed/urine. Ik :pray: voor je :wink:

Denk dat ik dan maar jus bij mijn ontbijt en lunch ga drinken… bij mijn avondeten kan ik eigenlijk niet zonder mijn melkje… zou niet weten wat ik dan moet drinken… stom eigenlijk…