Ik heb het veranderd, Nes
Hier gaat het gelukkig al wat beter. Ik heb geen koorts meer.
Nog wel een behoorlijk vastzittend hoestje en hoofdpijn, maar dat gaat ook wel weer over.
Daar is ikke weer…
Ben nu een klein beetje bekomen van de schrik, al zie ik het beeld steeds voor me.
Wij reden naar huis van het werk van hubbie.
Ik was ff op de koffie gegaan er reed er met mijn eigen autootje achter.
We naderen een kruispunt en ons stoplicht stond op groen, mijn man dacht nog hij staat duidelijk op groen dus lieke kan achter mij blijven en hoeft niet te stoppen omdat ie op oranje springt.
Op het moment dat hij de kruising op rijdt zie ik in 1 keer uit het niks vanuit links een grote witte DAF bestelbus aankomen.
Op dat moment was hij al bijna bij de auto van hubbie en kon ik niks meer doen.(toeteren ofzo)
Ik zie hem dichtebij komen en hoor een hele doffe klap, de auto van hubbie draait om zijn as vliegt 20 meter naar achter en komt tegen een verhoogde trottoir tot stilstand.
Ik zie overal glas vliegen.
Al wat ik kan ga ik op de ran staan en probeer Aucke(hond) , die bij mij achter in zat tegen te houdenzodat ie niet naar voren vliegt.
Ik stap uit en ren naar hubbie, toen ik zag dat met hij bij bewustzijn was, ben ik als een razende tekeer gegaan tegen die lul die door rood heen reed.
Politie en ambulance erbij.
Gelukkig leven we nog en gaat het lichamelijk redelijk met hubbie, maar de auto is kapot.
Dit is in het kort het verhaal :oops: :oops:
Bedankt voor al jullie warme reacties :inlove: en Sas al je dit leest.
Je bent een topwijf… :!: :!: :!: :!:
Antoinet, gelukkig voel je je weer wat beter, 1 voordeel, nou heb je het vast gehad en loop je niet als zwangere met koorts
Hier gaat het ook weer beter, nog wel flink aan de race :oops: maar dat gaat vast over als antibiotica kuurtje erop zit. Maar ja aan mijn geklets was vast wel te merken dat het weer beter gaat :mrgreen:
Suus, je kunt natuurlijk eerst die floradix proberen en dat met sap ofzo innemen en mocht dat niet werken dan je melk scheiden van je maaltijden Kan altijd nog he, maar dan weet je in elk geval dat dat ook invloed kan hebben op je HB. Bijna flauwvallen lijkt me erg vervelend, misschien ook niet te heet douchen, kan ook nog wel schelen misschien.
Sjee Lieke, wat een &%$#$%^&* zijn zulke mensen he :twisted: Alsof een minuutje langer wachten bij de stoplichten zoveel verschil maakt :x
Gelukkig valt het allemaal mee met je hubbie, verwen hem maar effe lekker en vergeet jezelf ook niet :-*
Tjees Lieke wat een eikel! Was ie door rood gereden of zo? Ik zou hem ook even flink onder handen genomen hebben hoor!
Kes ik douche wel graag warm… doe ik dat maar niet meer dan :shock:
Hubbie was bang dat ik hem een mep zou geven… hihihihihihihi
Maar dat vond ie eigenlijk ook wel lief…
Ja zou ik ook gehad hebben hoor! Is het wel beter met hem nu?
Hoi Suus
Ook ik heb hele goede ervaringen met floradix hoor, is echt een super middel en werkt ook nog vrij snel dus zeker het proberen waard hoor.
Lieke: Wat heftig zeg die foto’s echt een wonder dat hij er nog zo goed vanaf gekomen is, helaas zal je dat beeld nog wel eventjes voor ogen blijven houden want dat heb je denk ik altijd al als je zoiets ziet gebeuren maar laat staan dat je eigen mannetje erin zit.
Zou idd ook flink uit mijn dak gegaan zijn hoor tegen die …
Antoinet: Fijn dat je weer een beetje opgeknapt ben
Meiden wij gaan naar mijn schoonouders, kom misschien vanavond nog effe spieken hier
Allemaal vast een fijne avond!
Groetjes Kes :-*
Zo jullie hebben veel gekletst, we zijn net 5 maanden bezig en al met deel 10 bezig. Hahahah kletsdozen zijn wij hé
Jeeeehhhh lieke wat een verhaal.
Vreselijk zeg, die auto is flink in de kreuk gelukkig heeft je man niks of bijna niks.
Wat zul jij geschrokken zijn zeg, jij zag het gebeuren.
Misschien niet zo’n leuk verhaal maar misschien stille hoop voor Lieke
In 1999 in december heeft ook mijn man een zwaar ongeluk gehad, hij zat met eeen bestel bus zo ver onder een vrachtwagen dat de cabine ervan helemaal weg was. Iedereen die de bus heeft gezien vond het wonderlijk dat hij er heel is uitgekomen, alleen een flinke stolling in zijn neusholte waardoor hij een bloedneus bleef houden…Maar het lot wil dus dat doordat hij een bescherm engel heeft gehad, hij 1 maand later onze zoon kon verwekken.
Ik ben er zelf nog van overtuigt dat dat niet voor niks was dat hij zonder iets of wat uit die bus kon stappen…niet zo leuk verhaal eigenlijk maar in ons geval wat het een beetje een voorteken, hij is toen gestopt met dat werk wat hij deed. Veel te veel risico
Nou lieke ik hoop, dat ook voor jullie ondanks dat het niet leuk is jullie misschien ook volgende maand zwanger zijn. En net zo terug kijken op dit voorval als wij nu doen.
Hallo ik ben er weer alles goed met jullie?
Heb een dvdtje gekeken vanmiddag seed of chucky en die was gaaf de opvolger van 1 en 2
Bedoel je die van die pop chucky?
Ik zit even naar de kraamafdeling te kijken, en lekker gebadderd.
Het is rustig vanavond
Yep de pop chucky hahaha ja lekker rustig aan doen meid je niet te druk maken is niet goed voor je !!!
Leuk ik hou wel van dat soort films :lol:
Ga binnekort ook even naar Saw 2 in de bios, deel 1 vond ik ook wel leuk
Hoe gaat het verder met je?
Bedankt Kes, ik wacht het gewoon ff af en we zien dan wel weer… Je hoort het nog wel wat het is geweest
Het gaat wel redelijk morgen ff de ha bellen…Van hoe het allemaal zit enzoen of ik dan bloed mag laten prikken…En hoe is het verders met jou :?: :?:
Goed hoor.
Ben benieuwd wat je huisarst morgen zal zeggen.
Sorry heb vanochtend alles even snel doorgelezen maar bij jou was toch het spiraaltjesverhaal he :oops: ?
Ja dat klopt en er al 2 keer zwanger door ben geworden…En nu weer dezelfde symtomen heb.Ja ik ben ook benieuwd wat hij zal zeggen morgen…
Gek dan he dat het eigenlijk kan door het spiraaltje heen.
Had je anders al plannen over wanneer jullie voor een kindje wilde gaan?
Mijn nicht is zelf nog zwanger geworden na een steralisatie, dat hoor je ook niet zo vaak