September & Oktober 2005 stoppers! Deel 10

Ons lijstje:

okee, we gaan hier verder…

Ik ben al druk geweest vanmorgen…heb al

en ook al

en nu nog ff

en dan bem ik voor vandaag weer klaar…vanavond nog ff de

…Verder geen nieuws hier.

hoi leuk lijstje , leuke poppetjes afbeelddingen hihi



ik heb oo kboodschappen gedaan kadootje gezocht maar niet gevonden ,

bij mannie op het werk geweest we wouden even met de baas om tafel,maar die was nog niet op werk,



verder weinig kreegfoon van zus dat wendy erg ziek was vanacht en dat school kan bellen om der te halen , dus ben benieuwd,

ohh, wat vervelend voor Wendy…Ik hoop dat ze niet naar huis hoeft te komen. Heel veel beterschap voor haar…

Lenie en Garfield, allebei veel plezier!!!



Anoniempje, zo te lezen hebben jullie gisteren een hele geslaagde avond gehad.



Janine, ik ben nog nooit naar een faut feest geweest en heb er ook nog nooit zelf een gehouden. Ik kan je dus helaas niet helpen aan ideetjes.



Nes, bij jou wordt het wel heel erg spannend, hoor.

Ik :pray: voor je.



Schreef ik gistermiddag nog dat het wat beter met me ging en dat ik hoopte dat dat zo zou blijven…een paar uurtjes later lag ik helaas weer met flinke koorts in mijn bed. Ik barst ook van de hoofdpijn en heb een aardig vastzittend hoestje (erg leuk als je al zo’n hoofdpijn hebt :roll: ) Ik heb dus gewoon een flinke griep te pakken.

Vanochtend maar naar mijn werk gebeld dat ik een dagje thuisbleef. Mijn bazin was even bang dat ze nu met de honden omhoog zouden zitten, maar die komen nog wel gewoon. Daniel is van het weekend ook thuis en na het weekend hoop ik toch echt wel beter te zijn.

Ik voel me nu weer even ietsje beter, maar weet nu wel dat ik me nog even rustig moet houden, want daar ging het gisteren ook fout (ik dacht gelijk weer de hele wereld aan te kunnen).

Maar goed, hier dus nog geen ongi. Ik weet alleen niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, dus het kan best zijn dat het nog van het weekend komt. Ik voel genoeg, maar al die dingen kan ik net zo goed voelen, omdat ik ziek ben. Mijn temp kan ik nu natuurlijk ook niks mee. Het is dus echt gewoon afwachten.

Jij ook beterschap Antoinet.

Ik zou als ik jou was gewoon afwachten met je ongi, zeker omdat je nu vanalles voeld en iid ook niet kan temp.

En mocht het deze maand niks zijn dan nieuwe ronde nieuwe kansen.



Soms hoor je van die mensen die helemaal chagie zijn als ze ongi zijn, en dan niet ff maar 3 dagen ofzo…

Ik kan het me voorstellen als je al een jaar bezig bent, maar als je pas bezig bent vind ik dat we niet mogen mopperen.

Het is vervelend, maar je mag nog een maand lekker klussen :inlove: :inlove:



Sorry voor iedereen die het hier niet mee eens is, maar ik er soms zo moe ben dat mensen (ook in mijn directe omgeving) meteen over de rooie zijn als ongi zijn geworden… :oops:

Dank je Lieke.



Ik wacht inderdaad zowiezo nog een paar daagjes af.



Ik moet zeggen dat ik, de dag dat ik ongi geworden ben, wel altijd even een baaldag heb, maar daarna is dat dan ook wel weer over. Je veranderd er toch niks aan.



Bianca, beterschap voor je nichtje.

dank je voor de beterschap voor wendy ze ligt nu op de bank tv te zien dekentje over, hiih maar ze heeft wel 3 broodjes op dus de eetslust is er nog



Antoinet beterschap!

zeg ik net dat het goed met wendy gaat wordt ze me benauwd, mijn zus neemt kontakt op met de ha, kan zijn dat ik straks even langs moet of dat ik medicijnen moet halen

ow das niet zo leuk zeg !

ziek zijn… :?



en idd ongi worden is niet leuk, maar toch geen reden om saggie te worden, of je hebt last van pms-> dan kan dat natuurlijk wel…

ik kan me voorstellen dat je effe verdrietig bent…

omdat je iets anders hoopt, maar verder tja…

He Antoinet, beterschap he!

Nou Lieke ik heb ook wel dat ik op het moment dat de :twisted: er zijn er wel even flink van baal maar het is niet zo dat we mogen klagen hoor ben ik wel met je eens.

Als je dan inderdaad even denk aan al die mensen die al zo lang bezig zijn of die te horen gekregen hebben dat het nooit zal gaan lukken dan mogen wij niet zeuren om die paar maanden dat het misschien langer duurt.

Maar goed, dat neemt niet weg dat je even een baaldag kan hebben hoor vind ik want je wilt toch wel graag en dan duurt eigenlijk elke maand langer te lang toch?

Hoe gaat het met Wendy? Vind het altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn.Beterschap voor haar hoor

@ Nes & Cinjoan

houden jullie ons in spanning ??

:pray:

Ik vrees dat ik de spanning al een klein beetje weg kan nemen. Net een heel klein ieniemienie beetje bloed op mijn wc-papiertje. Het is nog niet doorgebroken, maar veel goeds voorspelt het in elk geval niet :frowning:

:cry: mmm das niet leuk zeg ! :cry:



ik kan me best voorstellen dat je je K** voelt…



:: :pray: ::

Balen cinjaon dat je :evil: :evil: zijn doorgebroken…misschien heb je nu wel een beetje een idee van je cyclus.

Nu nog :pray: voor Nes :pray: :pray:

Balen hoor Antoinet, had zo gehoopt voor je dat de :twisted: weg zouden blijven.

Nou Nes al onze hoop is nu op jou he :wink:

Wordt nu toch echt wel weer eens tijd hoor.

Ik ga even sporten kom misschien straks nog even kijken

hai meiden,



wat spannend allemaal hè?

Ik heb nog niet getest, maar kan vanavond misschien wel zijn, mannetje wil eigenlijk wel vanavond.



Anoniempje: ik geloof gelijk dat het fantastisch was gisteren.



Antoinet: Balen voor je joh,dat ze er al een beetje zijn… :wall:, en natuurlijk beterschap.



Bianca: Beterschap met wendy(zielig altijd als kids ziek zijn)



Lieke: Je hebt helemaal gelijk, als je nog maar zo kort bezig bent en het niet gelijk lukt, is er nog geen man overboord, klussen is idd ook leuk.



Janine: veel “plezier” op je faute feest hihi…



Ik hoop dat ik iedereen gehad heb anders sorry…



ik kijk eerst nog even m’n serie af op net 5 en dan lekker douchen en dan…ik hou jullie op de hoogte.



greets Nes.

ok ik :pray: voor je !

ik ook voor jou, ikzie dat het ook niet zo lang meer duurt. :pray: :pray:

dank je wel…

:oops: