September & Oktober 2005 stoppers! Deel 10

Zo kletskousjes weer een nieuw deeltje!



Ik snap het wel dat je baalt als je weer ongi bent, maar inderdaad aan de andere kant mogen we niet klagen (ik al helemaal niet natuurlijk…) Je moet voor de eerste zwangerschap altijd een half jaar tot een jaar rekenen, alles wat je eerder zwanger mag worden is natuurlijk mooi meegenomen!



Nes je houdt het spannend… ik hoop gauw een leuk berichtje van je te lezen!

Nes, :pray: :pray: :pray: oei spannend hoor, misschien toch nog een septembermama erbij? Ik kom zo nog effe kijken of er nieuws is :thumbup:



Oei Maja, voor jou word het ook weer spannend he! Ik duim ook voor jou hoor! :pray:



Suus, mooie foto van jullie wurmpie :inlove: alles verder goed met je? Valt het mee met kwaaltjes tot dusver of niet?

Kes het gaat goed hoor! En kwaaltjes heb ik eigenlijk weinig last van, af en toe gevoelige borsten en last van bandenpijn, maar dat is heel normaal. Gelukkig ben ik niet steeds misselijk dat lijkt me niks. Heb wel minder eetlust lijkt het wel…



Hoe is het met jou? Ben je weer een beetje opgeknapt?





jippieeeee zwanger jippieeeeee





oooo gewelidig meid !!



SUPER !!!



:dance: :: :inlove: :: :dance:

Fijn dat je je goed voelt! :thumbup:



Hier gaat het ook wat beter, zwelling is wat minder en ook de pijn gelukkig, gebruik nu alleen nog ibuprofen, maar heb daarmee dan weinig last meer. Enigste nadeel is dat ik door de antibiotica flink aan de diarree ben :oops: maar ja dat gaat ook wel weer over :wink:



Krijgen zo vrienden op de koffie, maar kwam effe kijken of der nog nieuws van Nes was :mrgreen: NEEEEEEEESsssssss wil je ons nie zo in spanning houden!! :naughty: hihi daar houden wij niet van hoor :snooty:

Dus ben het helemaal met je man eens, gewoon testen vanavond!!

Of moet ik effe een test komen brengen…? Je woont tenslotte toch in Roosendaal he :mrgreen:



Allemaal een fijne avond :-* Kes

:dance: AAAAAAAAAhhhhhhh Gefeliciteerd meid!!! :inlove:



SJee zit ikover je te typen en heb je intussen al wat laten horen :oops:

Maar ehh als ik nou mijn adres geef, dan kun je misschien wat hormoontjes afgeven hierzo :mrgreen:



Meid een hele fijne avond met je ventje, enne geniet er lekker van!! :inlove:

Jaaaaaaaa Nes leuk! Weer een september mama erbij! Gezellie hoor! Gefeliciteerd meid! :dance: :dance: :dance: :dance:

bedankt allemaal, ik kan alleen maar lachen, grote big smile op m’n gezicht.



mijn mannetje zei gelijk het ziet er heel anders uit dan de vorige test(hihi), maar we moeten 4 minuten wachten,wachten,wachten…



Dat duurt lang zeg 4 MINUTEN…



Dus de conclusie is dat je niets hoeft te merken en toch zwanger kunt zijn.

Ja Suus, nog net in september, oktober is ook goed hoor.

Waren er dan ook niet een hoop jarig?



Ik kom me straks wel even melden bij de septembermama’s.

Nes neee bij de septembermama’s is het veel gezelliger (er zijn nog geen oktobermama’s…) ik vind het heel gaaf voor jullie hoor!

Ik had echt niet gedacht dat het zo snel zou gaan, omdat ik de zwaarste pil had i.v.m. de medicijnen voor mijn epilepsie(die ik gelukkig niet meer slik)



Ik heb me al aangemeld bij de septembermama’s.

Ik had op babybrabbel uitgerekend voor wanneer, maar die geeft 28-9 aan en die van hier 22-9.

Ik hou die van 22-9 wel aan voorlopig.


Nes: super voor je meid GEFELICITEERD!!!

Werd wel weer tijd he, heeft ons :pray: toch goed geholpen.

Op naar de volgende Moonfire jij bent aan de beurt :wink:

Wat fijn ook om te horen dat je eigenlijk helemaal niks bijzonders voelt.

Lekker genieten he van deze hele speciale dag :!:

@Nes wrote:





jippieeeee zwanger jippieeeeee









Gefeliciteerd met je zwangerschap heel veel goeds!!!



bianca

tja dat hoop ik zelf ook, in iedergeval, wij hebben ons best gedaan… :inlove:

zodat het wonder kan geschieden…

Maja, hier komen ze voor je hoor :: :: :: :: :**:



Zou het genoeg zijn…

He Nes ik zit ook klaar hoor om die :: :: :: :: op te vangen :lol:

Heb je nou echt aan helemaal niks gemerkt dat het wel eens “raak” zou kunnen zijn?

Ja wel, wat vage steekjes in m’n buikstreek(beetje boven mijn schaambeen), maar verder niets…



Dus het wil echt niet zeggen dat je dan niet zwanger kan zijn(het bewijs ben ikke)hihihi…

Zo, ik kom even kijken en er is iemand zwanger!!



NES: VAN HARTE GEFELICITEERD !!!



Geniet er lekker van en als je vragen hebt: je mag altijd een PB sturen hoor!



En voor de andere dames: Dit was de eerste van 2006, jullie zullen snel volgen!! Ik blijf :thumbup: en :pray: en :**: strooien.











Mees

Oh en nog even over dat klussen: als je bezig bent zwanger te worden, dan heb je eigenlijk een toptijd wat klussen betreft (wij wel tenminste). Sinds ik het weet hebben we het nog maar 2 of 3 keer gedaan, dus staat de boel echt een beetje droog. Dat komt aan de ene kant omdat ik aldoor zo moe ben en aan de andere kant vind ik het ook nog wel een beetje eng. Stel je voor dat we gaan klussen en de volgende dag gaat het fout… dat zou ik mezelf nooit vergeven (al heeft het daar waarschijnlijk niet eens mee te maken). Als het goed is voel ik me na de 13e week weer wat minder moe en ook wat zekerder, als alles dan nog goed gaat met joep en dan komt het met het klussen ook wel weer goed :inlove:



Dus de meiden die nog bezig zijn: veel klusplezier!! Geniet er nog even van!! (En natuurlijk evengoed snel zwanger worden hoor!! dat niet klussen heb ik er graag voor over!!)