wij gaan altijd in limburg op vakantie hahaha
leuk he om met iemand te kletsen waar je normaal op vakantie gaat !
:dance:
en idd ik ben eens effe voorbij gekomebij de sept mam’s…
natuurlijk effe voorbereiden he !
voor als t zo mocht zijn…
want dan zou ik een grens geval zijn ( 30 sept / 1 okt ) en aangezien dat ik van kletsen hou…
doe ik gewoon lekker mee… :dance:
Zo is dat gewoon lekker mee kletsen doe ik ook hahaha en oja het is valkenburg camp den dries waar wij altijd gingen ken je het?
ja idd …
naar valkenburg gaan we vaker heen in de zomer… :dance:
ik woon zelf in Kerkrade
@Moonfire wrote:
ja idd …Leuk hoor dit jaar gaan we iets anders opzoeken maar we weten alleen nog niet waar heen wij gaan altijd met vrienden op vakantie.Het is echt spannend nu voor je he meis :?: Ik zal voor je duimen !!!
naar valkenburg gaan we vaker heen in de zomer… :dance:
ik woon zelf in Kerkrade
Zo kletskousen, wat hebben jullie je best gedaan zeg gisteravond.
Moonfire hoe gaat het, merk je al iets?
Gister lekker weg geweest , de film The cave gezien, was wel een leuke film.
hmmm ja ik heb lekker gekletst gisteren hahaha sorry
Gezellig toch, beter zo dan dat er niemand komt hoor.
Ben ook vorig jaar op vakantie geweest in Limburg, naar Vaals was erg leuk, mooie omgeving ook.
Hier nog steeds een beetje rare onderbuik, als ik op bed lig staat mijn onderbuik een beetje strak voor mijn gevoel en als ik sta voel ik een heel hard stuk net boven het schaambeen precies in het midden, herkent iemand dit?
@anoniempje
het gaat met mij bet goed, en ik merk nog niks…
soms een beetje krampjes, maar dat kan vanalles zijn toch ! :shock:
we wachten maar rustig af
nou ja rustig ! :dance:
ik heb strakjes nog een optreden staan in N-limburg bij Venray in de buurt !
overigens donderdag dan ga ik testen… :thumbup:
tja en wat dat voor een gevoel is geen idee, ik zou je graag heel veel hoop willen geven, maar t kan net zogoed zijn dat een darm opgezet is… :?
@west
wat voor een camping zoeken jullie ??
alleen voor volwassenen, of iets voor hele kleine kindjes…
roept u maar !
misschien weet ik nog wel iets hier in limburg !
@anoniempje wrote:
Gezellig toch, beter zo dan dat er niemand komt hoor.
Ben ook vorig jaar op vakantie geweest in Limburg, naar Vaals was erg leuk, mooie omgeving ook.
Hier nog steeds een beetje rare onderbuik, als ik op bed lig staat mijn onderbuik een beetje strak voor mijn gevoel en als ik sta voel ik een heel hard stuk net boven het schaambeen precies in het midden, herkent iemand dit?
Zekers te weten meid. Ik heb dat ook gehad afgelopen week ik alleen onder in mijn buik en moet pas 1 feb ongi worden morgen ff de ha bellen in ieders geval. vanmorgen was ik misselijk grrr
Moonfire wij zijn dan met 8 volwassenen !!! geen kids
Hee west,
ff een vraagje, ben eigelijk een beetje schieuwnierig :oops:
Kes komt oorspronkelijk niet uit Roosendaal, jij wel :?:
Ik ga nu ff lekker
en daarna nog even en
en
.
Is gisteren eigenlijk niet zoveel van gekomen en morgen moet ik weer gaan werken.
Tot strakkies…
misschien eens kijken in de buurt van Vaals daar ligt ook een hele grote camping…
Nes ik kom uit spronkelijk uit etten-leur maar das heel dicht bij en woon al bijna 8 jaar in roosendaal !!! dus een echte brabander
@Moonfire wrote:
misschien eens kijken in de buurt van Vaals daar ligt ook een hele grote camping…oke dankje maar we hebben er al veel opgezocht hoor hahahaha maar ik kijk wel ff dankje wel !!!
Hier een foto van onze auto na het ongeluk afgelopen vijdag:
Goeiemorgen allemaal :mrgreen:
Wauw Maja, nog geen :twisted: bij je te zien dus :dance: Ik :thumbup: en
hier volop voor je hoor!
Maarre donderdag testen?? Sjee hoe ga je dat zolang volhouden :shock: knap van je hoor, dus moeten wij allemaal nog 5 dagen voor je blijven duimen :mrgreen:
Janinepien, sjee jij was hier op een lekker tijdstip :doh: heb je nog lekker kunnen slapen daarna?
anoniempje, voor jou is het afwachten ook weer aangebroken he
Oja volgens mij zit je baarmoeder de eerste 8-9 weken achter je schaambeen dus die zal het waarschijnlijk niet zijn :think:
Haha volgens mij lezen we allemaal mee met de 9 maanden mama’s :shifty:
Hey West, niet teveel kletsen hey, moeten de anderen weer zoveel bijlezen :eh: :mrgreen:
Nes het begint waarschijnlijk snel genoeg te wennen :inlove: haha hopen dat het hier ook snel raak is, komen we mekaar misschien wel tegen bij een pufclub ofzo :mrgreen:
uhh Lieke ik zie geen foto? :shock:
Maarre jullie zullen wel flink geschrokken zijn zeg :? gelukkig viel het met je ventje allemaal mee, gaat het wel goed met hem nu?
Hebben jullie ook weer wat te doen om alles te lezen hahahaha
hey West wel voor jezelf praten he :mrgreen:
O haha je heb het al veranderd