September & Oktober 2005 stoppers! Deel 10

Is iedereeen aan het klussen :?: :?: :?: Het is erg rustig vanavond…

Hahah, zou het? Wij niet hoor…Edwin ligt op de bank de Lama’s te kijken, wilde ik eigenlijk ook zien, maar het is zo gezellig met je op MSN.

@Kers wrote:

Hahah, zou het? Wij niet hoor…Edwin ligt op de bank de Lama’s te kijken, wilde ik eigenlijk ook zien, maar het is zo gezellig met je op MSN.
Mijn ventje ligt in de bank idols te kijken grrrrrrrr vind daar dus echt niks aan he.wij ook niet trouwens en ja het is gezellie op msn !!!

Idols?? Ries toch!!! Dat had ik nou niet van hem verwacht… :eh:

Yep hahaha houd daar echt niet van geeft mij maar een goede film liefst een lach film want ik zeg ook altijd een dag niet gelachen is een dag niet geleefd… :slight_smile: :smiley: 8)

Psies! Maar een goeie tranentrekker is ook wel eens lekker om te zien…of een enge film. Mmaar dan moet Edwin wel thuis zijn hoor. Sinds de kids er zijn ben ik zo’n schijtbak geworden, die hormonen van mij zijn nooit meer geworden wat ze ooit waren. :mrgreen:

@Kers wrote:

Psies! Maar een goeie tranentrekker is ook wel eens lekker om te zien…of een enge film. Mmaar dan moet Edwin wel thuis zijn hoor. Sinds de kids er zijn ben ik zo’n schijtbak geworden, die hormonen van mij zijn nooit meer geworden wat ze ooit waren. :mrgreen:
hahahaha is ook wel leuk ja en een triller ik ook gaaf vind maar dan moet het ook echt een goede film zijn…een vreet bui heeft indische ballen eet hmmmmm lekker stinken straks… :smiley: :lol: mijn hormonen zijn hier ook rg van slag vandaag geloof ik :?

Arme Ries…slaapt hij vanaaf op de bank of jij? :wink:

Eet ze, meid! Ik ga zo een bakke thee zetten…ben theeverslaafd…het is niet aan te slepen hier. Edwin vraagt al niet eens meer of ik wat wil drinken, hij zet gewoon een kop voor m’n neus, is altijd goed.

Ik slaap in mijn eigen bedje vanacht hoor hahaha schenk voor mij ook ff een bakkie in :wink:

Kom je hem halen dan? :lol:

@Kers wrote:

Kom je hem halen dan? :lol:
tuurlijk wel eens een keertje dan hahahaha

Ja, maar nou staat hij er al! :cry:

Wij zijn heel het topic aan het vervuilen met onze kletspraat. ik hoor niet eens thuis bij deze meiden…denk dat we er maar beter mee op kunnen houden en het gewoon bij msn moeten laten.

:think:

Sorry meiden. :oops:

Zo hee dit gaat ff hard als je niet kijkt. Niet bij te houden!

Welkom nieuwe dames, lucht je hartje vooral!!!

Ik heb de nieuwe serie gekeken op Talpa, the 4400. Was wel leuk! Gisteren helaas Medium gemist. Twee goeie series er ineens bij!

Dus heb hele avond op de bank gezeten. Eigenlijk veel van de dag ook :oops: maar was ook niet zo lekker. Heb zelfs nog ff 2 uurtjes geslapen. Nu misselijk, dus zo maar naar bed, dat helpt vaak wel.

Tot morgen! :-*

Heey Janinepien,

Hopelijk ben je morgen niet meer misselijk en dat het dan wat beter met je gaat.Ik duik nu ook mijn bedje in ben ook moe maar mag ook wel het is 1:41 Dus lekker slapen voor nu…Tot morgen :!: :!: :smiley:

Groetjes West

Nou Kes, het is idd wel ff wennen,zoals je naar de tijd kijkt wanneer ik dit geschreven heb, lag om 00.15 op bed en ben sinds 03.00 klaarwakker, maar goed dat het nog geen maandag is morgen…

Het is idd raar, je bent er mee bezig en als het dan zover is,is het echt onwerkelijk, komt wel goed als ik deze week ga bellen voor een afspraak.

Enne die vriendin van jou die hier al flink gebebt heeft vanavond, komt ook uit roosendaal zeker?

Kan ook niet anders, brabanders zijn gezellie hè meiden…?

Ik ga nog ff proberen te slapen…see you

goedemorgen dames…

enne al wakker ?? :dance:

ikke wel, mn hubbie heeft vroege dienst dus heb ik hem de bammetjes gemaakt… :wink:

tsi nu echt spannend !! :pray:

:**:

@Moonfire wrote:

goedemorgen dames…

enne al wakker ?? :dance:

ikke wel, mn hubbie heeft vroege dienst dus heb ik hem de bammetjes gemaakt… :wink:

tsi nu echt spannend !! :pray:

:**:
Spannend ik :thumbup: :thumbup: met je mee :!: :!:

@Nes wrote:

Nou Kes, het is idd wel ff wennen,zoals je naar de tijd kijkt wanneer ik dit geschreven heb, lag om 00.15 op bed en ben sinds 03.00 klaarwakker, maar goed dat het nog geen maandag is morgen…

Het is idd raar, je bent er mee bezig en als het dan zover is,is het echt onwerkelijk, komt wel goed als ik deze week ga bellen voor een afspraak.

Enne die vriendin van jou die hier al flink gebebt heeft vanavond, komt ook uit roosendaal zeker?

Kan ook niet anders, brabanders zijn gezellie hè meiden…?

Ik ga nog ff proberen te slapen…see you
Brabanders altijd gezellig zijn hahahahaen ja ook uit roosendaal kom…

hi hi hi

ik kom van nog 1 provincie lager !!! :dance: :dance:

ZUID-LIMBURG !!!

Daar kunnen ze er ook wat van…hihi

Maja, ik duim vandaag superhard voor je en ik heb je al gesignaleerd bij de septembermamá's…dus zet 'm op. :pray: :pray: