September & Oktober 2005 stoppers! Deel 10

Hey Bibi-Jane,

Ben je er nog? En Kes ben je alweer weg?

West

Ik zie 2 nieuwe dames, Welkom

Ik had even niet in de gaten dat we weer een nieuw deel hadden dus ben er even niet bij geweest.

We gaan hard

3 fasenpil…is een ronde strip met rood, wit en gele pilletjes…volgens mij best wel zware. Heb al vanalles gehad vroeger, maar kreeg steeds ergere doorbraakbloedingen.

Ja ik ben er nog, had jou nog niet eerder gezien hier toch? Of ben je van naam veranderd

West ik hoop dat je snel wat meer weet :pray:

Hey Nes, kan je al een beetje aan het idee wennen meid? :mrgreen: Pff lijkt me wel een raar idee hoor, je bent er wel mee bezig, maar als het dan ook echt zo is is het toch erg wennen he.

ik ga lekker met mijn hubbie een filmpje kijken :inlove: misschien tot later

Groetjes Kes

aha oke nu vat ik hem hahaha…

Ja dat is echt zo Kes, Ook al willen we allemaal snel en graag zwanger zijn. Als het zover is dan is het toch een beetje (heel erg) emotioneel en toch wel een beetje schrikken.

Maar wel heel leuk, Nou dames wie volgt Nes op.

Hihihi Bibi jane das een ingewikkeld verhaal…

Ik ken West persoonlijk dus vandaar dat ze hier is binnengeslopen, en West is weer familie van Kers dus vandaar dat die hier ook is… :mrgreen:

@Bibi-Jane wrote:

Ja ik ben er nog, had jou nog niet eerder gezien hier toch? Of ben je van naam veranderd
Nee klopt ik ben nieuw hier :!:

Bibi ik wil Nes wel opvolgen hoor :mrgreen: maar ja ik heb mijn NOD pas 11 februari, dus nog 3 weken geduld hebben en dan weer :pray:

O enne nog effe klussen uiteraard :dance:

Whahaha, ik ben een Decembermama. Kom hier eigenlijk nooit kijken., maar zit ook op msn met West dus vandaar.

Kes fijne avond welke film ga je kijken :?:

Hahah, ja ik denk dat we dat allemaal wel willen.

Ik moet tot valentijns dag.

Leuk Kes de hele familie hier hahaha. Hopelijk komt mijn familie niet kijken. Wat ik gebruik mijn eigen naam

Wendell baker, een comedie hihi alleen nog geen idee waar die over gaat :wink:

Nou dames, nog een fijne avond enne tot laterrrr…

:-* Kes

Uhh bibi… West is niet mijn familie :wink: West is een vriendin van me en 1 van de weinige mensen die weet dat we aan het klussen zijn voor een kindje :mrgreen:

Alleen ik en West zijn familie hoor…komt misschien wat verwarrend over…Kers en Kes…haar man is de neef van mij vriend.

Ooo ja hahah, sorry foutje Is bijna hetzelfde toch hihih

Bibi-Jane

Komt goed :!: :!: :!: :smiley:

Heel de familie valt ook wel mee hoor alleen kerstin en kes is een vriendin van me hahaha.

Ja psies…maar ik heet in het echt Kerstin, maar die naam kon niet geloof ik. En wij klussen niet meer voor kindjes hoor…wij zijn uitgekinderd. Ik voind 3 meer dan genoeg en helemaal als ze zo’n dag hebben als vandaag. :?

Hahah Kertin, wij gaan ook voor nr 3. Ik moet zeggen hier waren ze vandaag “lief” op een enkele bui na. Maar misschien krijg je bij jullie wel storm hier is het enkel heel koud hahahah

Whahaha, wie weet! Laten we het hopen, dan is het morgen weer over. Mmaar Nerine is flink aan het peuterpuberen en hangt tegen het ziek zijn aan dus ik weet hoe het komt. En de tweeling…tja, die hebben al 2 dagen dat ze ontevreden zijn, maar dat gaat ook wel weer over hoor.

Maar dan ben ik druk in huis en we zijn Nine zindelijk aan het maken dus dan heb je regelmatig ongelukjes, dan moet net op dat moment de tweeling de fles of ben je daar al mee bezig, dan gaat de telefoon…je kent het wel…Crisisdagje dus. :shock: