September & Oktober 2005 stoppers! Deel 10

Ik lees elke dag al met jullie mee :!: :!:

Ik zelf zit nu ook met een klein probleempje denk ik…

Als ik het mag vertellen natuurlijk :!:

tuurlijk mag je je probleepje vertellen, misschien dat we je kunnen meehelpen… :wink:

en we vertellen vaken met elkaar over de problemen die we hebben…

Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen…

Ik ben West nog ff anoniem…ben 28 jaar en kom uit brabant…

Mijn probleem is nu ik heb een spiraaltje en mag er 5 jaar in zitten en in april mag het er uit.en was 1 januari ongi geworden en de 10 weer er van af. En wel gewoon door geklussert uiteraard.Ben al 2 keer zwanger geweest met het spiraaltje.En dat was fout gegaan.En nu heel de week al rare symtomen dat het nu weer is gevoelige borsten,onderin buikpijn veel eet lust meer als normaal en chocolade hmm niet te geloven.En vandaag een beetje geel/bruin i mijn onderbroek aangetroffen.Weten jullie wat dit kan zijn :?: :?: :?: Sorry voor dit lange verhaal



West

och nee hoor meid das is toch niet erg…

we schrijven zelf ook soms lange verhalen…



nou het kan zijn dat er niets aan de hand is natuurlijk…

want soms zijn dat soort sympomen ook wel eens als je niet zwanger bent.

maar vooral omdat je zegt dat je al 2x eerder met spiraal zwanger bent geworden, zou ik als ik jou was nog effe wachten totdat de volgende ongi moet komen,blijft deze dan uit. denk ik dat je er goed aan doet om effe langs de huisarts te gaan.

hij kan duidelijkheid scheppen in deze vreemde zaak… :?



wens je heel veel sterkte toe…

Dankje wel :!: :!: :!: Heb er net ook nog ff met iemand over gehad en die zei dit ook dus ik wacht af tot de 1 ste volgende maand.Anders als het wel zo is dat ik zwanger zou zijn en het zit goed is het welkom hoor :!: :!: :!: En gisteren eventjes met een goede vriendin er over gehad…ik denk toch dat ik maandag eventjes de assistende bel van de ha.Voor de zekerheid.



West

nou ik wens je heel veel succes…

en fijn om te lezen dat ALS t zo zou zijn dat t kleintje wel van harte welkom is bij jou !

Zekers te weten van wel :!: :!: :!:



En ik zie dat jij ook niet lang meer in spanning hoeft te zitten nog 1 dagje toch :?: Ik ga voor je :thumbup: :clap: :clap:

Heyyy West :mrgreen:

Alles goed meid? Ik zou ook gewoon effe afwachten, misschien is het wel vals alarm en maak je je voor niks zorgen :wink:

Ach en anders zijn we misschien binnenkort samen zwanger :mrgreen:



effe voor de rest… ik ken West persoonlijk :wink:

Nou, zal ik dan ook maar een berichtje plaatsen, meid? Je weet wat ik gezegd heb.

Maar het lijkt me ergens toch wel erg gaaf als je wel zwanger zou zijn en dat alles goed gaat natuurlijk. Kunnen Julin en Jokkum met hun achterneefje of nichtje spelen.



Jaja, familie…aangetrouwd dan (ben nog wel niet getrouwd, maar met 3 kids komt het toch al aardig in de buurt) :wink:

Hey Kes,

Het gaat wel redelijk.En met jou :?: Ik bel maandag toch voor het zekere de ha.Ik kan niet wachten tot de volgende ongi moet komen…En ja anders zijn we samen zwanger misschien.Zou leuk zijn hahaha…



West

Denk toch dat de dokter ook nog weinig kan zien hoor, je NOD zou toch 1 februari zijn? Maar ja je kunt altijd effies bellen, misschien kan hij je geruststellen :wink:

Hey Kerstin,

Ja ik weet wat je hebt gezegt en dat ga ik ook doen.Ja het zou ook erg gaaf zjn als ik zwanger zou zijn :idea: Dat spelen zal lastig worden als je 2 uur van elkaar vandaan woont hahahahaa :stuck_out_tongue:



West

Wie weet doet de huisarts wele en bloedtest als je al 2x eerder zwanger bent geweest door het spiraaltje heen. Lijkt mij dat hij geen risico’s meer zal nemen.



En dat spelen komt vast wel goed joh! Dan rijden wij 2 uurtjes, dumpen de kids bij jullie en gaan er weer vandoor om ze een week later pas weer op te halen. Whahaha, zie jullie al zitten op de bank, helemaal kapot en met flinke wallen. :wink:

Yep ik bel toch voor het zekere eventjes op ik zeg altijd zeg nooit nooit pil,spiraal,condooms noem maar op het kan altijd zie al 2 keer gebeurd. :hand:

Ja wie weet het is ff afwachten wat ze maandag zeggen.Je dumpt ze maar hoor hahaha Maar als wij kids krijgen wij ze bij jullie dumpen he hahahahaha :smiley:

Psies, alleen onthdouing is 100% veilig. Maar ik hoop toch dat hier de anticonceptie wel goed zijn werk doet. Als ik weer een keertje zwanger zou raken kan je me wegbrengen. :stuck_out_tongue:



Heb het gelukkig afgelopen wonesdag nog met de gyn over gehad en heb een nieuw receptje gehad. :thumbup:

@Nes wrote:





jippieeeee zwanger jippieeeeee









Gefeliciteerd NES. Super toch nog iemand zwanger deze maand goed begin voor 2006

Wat heb jij als ik vragen mag :?:

Ik? Trigynon en er ligt een doosje condooms in de la…Edwin vertrouwd er niet zo op dat de pil gelijk al weer safe is. Whahaha, schijterd. :lol:

@Kers wrote:

Ik? Trigynon en er ligt een doosje condooms in de la…Edwin vertrouwd er niet zo op dat de pil gelijk al weer safe is. Whahaha, schijterd. :lol:
Inderdaad ja schijterd haha :eh: Trigynon wat is dat precies…ik ken het niet.