SEPTEMBER/OKTOBER 2005 LIJST KLUSSERS

Het wordt hier alweer gezellig!! Leuk. Ik vind het wel fijn om zo anoniem te kletsen over waar we mee bezig zijn. Bij mij zijn er maar twee mensen die weten dat we gestopt zijn met de pil. Ik vind het soms wel moeilijk om voor me te houden hoor, vooral omdat er al drie vriendinnen met kinderen zijn en twee vriendinnen net zwanger zijn.

Ik moet nu even weg, even eten koken enzo, manlief komt zo thuis uit zijn werk. Misschien nog tot vanavond en anders tot morgen. En niet te veel schrijven he? Dan moet ik weer zoveel lezen :wink: grapje!



Groeten Mees

Wou wat druk zeg, ik kom vanavond even lezen en schrijven.

:-* jentel

vind je het een goed idee Jentel :?: :?:

ik vind het veel makkelijker dan 3 topics :!:

:-*

Het wordt anders inderdaad een beetje dubbel op he, maarja, toen ik met de pil stopte, was het april en ondertussen zijn er natuurlijk een hoop aanstaande mama’s bijgekomen…

Dus regelmatig kijken om het een beetje te kunnen volgen geloof ik.

Ik heb zo weer les, dus ga er nu weer vandoor!

Fijne avond,



Garfield

Ik vind alles goed,maar wat is er nu allemaal bij elkaar gevoegd.

Garfield weer naar school.

:-* jentel

volgens mij zijn dit de septemberstoppers en klussers bij elkaar, toch? nou ja, ik hoor in ieder geval bij allebei. ga er meteen weer vandoor, krijg straks visite en wil nog even lekker met manlief op de bank hangen. tis weer eens een erg drukke week. maandag foto’s plakken (wel leuk), dinsdag visite, vandaag visite, morgen informatieavond op school, vrijdag verjaardag, zaterdagavond uit eten en dan zondag eindelijk weer eens niks. het zijn allemaal wel leuke dingen, maar een avondje samen op de bank vind ik ook heerlijk. volgende week misschien beter?

ik wens jullie allemaal een fijne avond en tot morgen maar weer



Groeten mees

O oke dus daar hoef ik niet meer te kijken.

:-* jentel

Het is wel gelijk stil hier. :?

:-* jentel

komt vanzelf weer

Ja denk ik ook wel :mrgreen:

:-* jentel

Nou zo stil is het toch niet…?



Bibi-Jane: ja ik was ook op trouwshop…onder de naam joelle…ik ben in juni 2004 getrouwd toen was ik 10wkn zwanger…heb daar een jaar gekletst vond ik ook wel een leuk forum. Verander mij dan maar ik oktober stopper.



Mees: mooie jurk, jullie zijn een mooi koppel!



Gezellig dat er nu meer meiden zijn!!!





xxx jo

Net was het wel stil.

:-* jentel

denk dat er veel dames hier zitten of hebben gezeten vanuit het trouwforum hahaha

Ik denk het ook, leuk hoor.

(ik niet trouwens)

:-* jentel

Wel leuk dat jullie elkaar dus eigenlijk al “kennen”.



Jentel alles is nu bij elkaar: dus sept. en okt. klussers en stoppers…gezellig he :mrgreen:

Nu is er NIEMAND :cry: :cry: :cry:

Nou,misschien later nog…en anders tot morgenavond laat want ik moet tot 21.00 werken :cry: :cry:

:-*

Ik ben er wel lieke :mrgreen:

bibi-jane: ik herinner jouw naam maar het is daar ook druk op het trouwshopforum…ik heb er zo’n 10 maanden opgezeten.

Gezellig, maar ik kan niet kletsen over het trouwforum hoor. hihihihihihi



Mijn man kijkt nu mee :mrgreen: hij snapt er nu al niks meer van :mrgreen:

Ik heb ook heel erg lang op het trouwforum gezeten. Geweldige tijd tijdens de voorbereidingen. Ik zal het niet over het trouwforum hebben, maar ik wilde het ff melden :oops: .