SEPTEMBER/OKTOBER 2005 LIJST KLUSSERS

Bibi-Jane, nog bedankt voor het toevoegen van het lijstje :thumbup:

Hoi meiden,



Ik ben Suzanne, bijna 30 (31 oktober). Ook wij zijn pas getrouwd, we zijn afgelopen 27 mei getrouwd op wat volgens mij de meest warme dag van het afgelopen jaar was, bloedheet, dus een beetje verlopen op de foto’s en van dansen is 's avonds niet veel gekomen, maar het was gaaf!



Ik had me al aangemeld bij de oktober klussers, maar zag dat iedereen maar hier verder gaat om een hoop lijstjes te voorkomen… goed idee! :thumbup:



Ik ben dus eigenlijk al in februari gestopt, maar na een miskraam en curettage voelde ik me daar niet zo meer thuis en omdat ik “opnieuw” ben begonnen, ga ik lekker meedoen met de oktober klussers! (als jullie dat goed vinden natuurlijk :smiley: )



Mijn eerste ongi is al weer voorbij ongeveer 28 dagen na de curettage, dus wel lekker normaal (ik hoor dat het wel eens langer kan duren) dus wij kunnen weer lekker aan de gang!



Ik kom ook nog wel op vlinderpraat…



Zou ik ook in het lijstje mogen? :?:

Hallo Suzanne,

allereerst nog gefeliciteerd met je huwelijk :inlove: :inlove:



Natuurlijk kan je hier meekletsen, welkom :!: :!: :!:



Ik ben nu 3 jaar getrouwd en net pas voor het eggie bezig…spannend dus.

Rot voor je van die mk… :frowning: was je allang zwanger? Of wil je er liever niet over praten :?:

:-*

Hallo Bibi-Jane.



Mag ik ook op de lijst???

Ik ben ook een september-stopper en een oktober-klusser…



Naam: Elly

Leeftijd: 25

Aantal: eerste kindje

Gestopt met pil: september 2005

Eerste NOD: 13 oktober 2005



Liefs Elly. :smiley:

Goede morgen allemaal, ik kan niet wachten totdat ik ook op het lijkstje kan.

Maar begin pas na mijn ongie :cry: dus 18-10-05.

Nou dat de tijd maar lekker snel mag gaan en er in de tussentijd maar veel zwanger mogen worden.

:-* jentel

Goedemorgen allemaal!!!



Ik ga nu lekker werken :evil: tot 21.00 uur!!!

maar ik hoop daarna nog even te tijpen…dus…niet te veel typen want dan zit ik vannacht nog te lezen :mrgreen: :mrgreen:

fijne dag allemaal :!:

:-*

ok… heb jullie weer gevonden…



Leeuwtje, 31 jaar, 1e kindje 17 okt NOD

Owwww mees wat was een prachtige bruid, geweldig :inlove: :!: :!:

Wat een leuke site. Hopelijk heb een geweldige dag gehad :!:



Geinig dat er nu veel net getrouwde stelle van trouwshop site naar de kindje op komst zijn verhuisd haha ik ben er ook 1 van maar wil nog ff me identiteit verborgen houden.

Ja snap ik, was misschien achteraf toch niet zo slim om die site te vermelden, maar goed. Vanaf nu heet ik gewoon weer mees en jullie weten verder van niks, toch?? :silenced:



Ik ben zo te lezen een van de weinigen die niet op een trouwforum is geweest. Tegen de tijd dat ik er achter kwam dat dat er ook was, had ik me al aangemeld bij dit forum. Vind het wel heel gezellig. Er komen er steeds meer bij.



Heb nu weer even tijd. Heb net gewerkt en moet vanavond van 19.00 tot 20.00 weer naar mijn werk, want we hebben informatieavond. Alle ouders komen kijken naar wat hun kind het komende jaar gaat leren. Moet nu ook nog even een briefje maken voor ze (lekker op tijd). Ben dus wel aanwezig, maar het kan even duren.



Groeten Mees

Hallo allemaal,

Lekker gewerkt :?: , ik wel.

Balen dat je vanavond ook moet werken.

:-* jentel

Hoi Lieke1,



Aardig van je dat je dat vraagt… ik wilde er eigenlijk niet te veel over zeggen, leek me niet echt leuk voor de meiden die hier voor het eerst komen… ik was (dacht ik) 12 weken zwanger toen bleek dat het kindje met 6 weken al dood was, het hartje is waarschijnlijk nooit gaan kloppen. Aanlegfoutje noemen ze dat, dikke pech noem ik het!



We gaan vrolijk verder!

Tuurlijk mag je dat gewoon zeggen hier kun je alles kwijt…wat erg dat je een miskraam hebt gehad…vooral omdat je met 12 weken toch denkt dat alles goed zit…hopelijk ben je snel weer zwanger.



nou morgen gaan wij ook weer knuffelen dus ik vind het wel spannend allemaal…wij gaan trouwen wel rustig aan doen…dus niet ineens super veel gaan klussen ofzo…we zien wel hoe het loopt.

Natuurlijk kan je dat gewoon zeggen, erg voor je :frowning: .

We duimen dat we allemaal snel zwanger mogen zijn.



Jolanda wij gaan ook niet kijken wanneer het moet, natuurlijk weet je het wel maar geen zin is geen zin.



:-* jentel

nou aardig van jullie hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat jullie geen zin hebben in die ellende :silenced: maar dat is ook een reden dat ik niet mee klets met de februari meiden, er zijn er een hoop zwanger en een hoop hebben een hoop (wat een hoop hoop :oops: ) ellende gehad en ik wil het over leuke dingen hebben :lol:!



Wel leuk dat er zoveel newlyweds bij zijn… ik had ook zooooon mooie jurk, hebben jullie dat ook, dat je hem ziet hangen (bij mij hangt hij voorlopig op zolder) dat je hem eigenlijk nog even aan wil trekken? Of is dat gek? Maar ik vind hem dan ook zo leuk… :oops:



Mijn NOD zou dan ongeveer 24 oktober zijn met een cyclus van gemiddeld 28-30 dagen

Hij hangt bij mij nu nog naast het bureau, klaar om naar de stomerij te gaan en inderdaad: de verleiding is af en toe erg groot. Misschien dat ik hem, vlak voor hij naar de stomerij gaat ofzo, nog wel een keer aantrek.



En Tante Soesa: volgens mij is het alleen maar prettig om ook dat soort dingen te delen. Tuurlijk hoopt iedereen dat het in 1 keer goed gaat, maar ook dit soort dingen gebeuren. Is misschien voor anderen in de toekomst ook weer prettig om een ‘lotgenoot’ te hebben. En misschien kun jij ook je ervaringen weer delen. Wel blij dat je nu weer positief naar de toekomst kijkt!



Groeten Mees (nog een paar nachtjes tot de vermoedelijke NOD)

Hé Mees, ben blij dat ik niet de enige ben… ik ben helaas ook een beetje lui… hij is nog niet eens naar de stomerij geweest (hij hangt dus al een maand of 5 op zolder :oops: ) maar het is ook zo’n gesleep, misschien moet ik het deze maand maar eens gaan doen :mrgreen:



En natuurlijk is het fijn om een “lotgenoot” te hebben, en dan zal ik er ook zeker zijn en hopen dat jullie wat aan me hebben, maar voorlopig gaan we er maar van uit dat de rest van dit ploegje wel “geluk” hebben, dan heb ik die ellende voor ons allemaal al vast gehad! :inlove:



p.s. waarom ben je zo anoniem, denk je dat er kennissen op deze site zitten? kan ook wel leuk zijn, ik heb hier ook een vriendinnetje

nou ja, wat is anoniem, als je even terugleest, dan weet je precies hoe ik heet. maar goed, ik vind het ook niet erg dat mensen het eventueel zouden weten, maar liever niet, dan gaan ze allemaal vragen stellen enzo, van: is het al gelukt? en daar heb ik niet zoveel zin in. en eigenlijk de belangrijkste reden: onze ouders weten nog van niks. beetje lullig als ze via via horen dat we bezig zijn.



Ik ga nu maar weer eens. volgens mij moet er weer geklust worden vanavond :inlove:



Tot morgen allemaal en slaap lekker!



Groeten Mees

oh op die manier, nee dan moet je het maar anoniem houden… wij hadden het verder ook niet verteld, maar goed voor onze familie, vrienden en collega’s is het geen geheim meer, dus ik zal die vragen ongetwijfeld krijgen… en dat lijkt me inderdaad vervelend daar heb je gelijk in! Zag inderdaad wel een site over je trouwen voorbij komen, maar daar had ik nog niet naar gekeken (de link werkte even niet bij mij).



Maar die vraag zal je toch vast wel gaan krijgen, want dat verwachten mensen van je als je getrouwd bent… lekker niks van aantrekken! Ik hoop dat het klussen leuk was en dat het nog een beetje resultaat oplevert! :mrgreen:

Hallo, daar ben ik weer :smiley:

puff, net 12 uur gewerkt en toen hier nog moeten bijlezen, maar ik ben weer op de hoogte :mrgreen: :mrgreen:



Ik heb mijn trouwjurk verkocht en van dat geld heb ik een mooie gouden ring met een diamant erin gekocht. Omdat ik de jurk van mijn vader had gekregen staat erin gegraveerd :papa 21-11-2002 dat is mijn trouwdatum.

In het begin voelde ik me schuldig, maar mijn pa vingd het goed en mooi.

oh dat is ook wel mooi… maar ik moet er nu toch even niet aan denken om hem weg te doen, vond je dat niet gek? Dat er iemand is die in jouw jurk een speciale dag heeft beleefd?



Lekkere diensten heb jij! 12 uur werken, pff ik heb het na 8 uur op kantoor al wel weer gehad, zal nog wel eens nadenken voor ik klaag als de dag weer lang duurt :wink: