SEPTEMBER/OKTOBER 2005 LIJST KLUSSERS

gegevens:

Naam/Leeftijd/aantal/gestopt OF bezig sinds/NOD dag



LIEKE: 27 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 22-10

BIBI-JANE: 29 JAAR, 3DE KINDJE, SEPTEMBER 2005,NOD 09-10

JOLANDA: 26 JAAR, 2DE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 19-10

MEES: 26 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 04-10

DIDDLE: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

BELIN: … JAAR, … KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD 07-10

TANTE SOESAl 29 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD ??

ELLY: 25 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 13-10

LEEUWTJE: 31 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 17-10

dames wie volgt

Heel goed bibi-jane. :thumbup: :dance: :thumbup: :dance:

Ik zal meteen bij de sept. klussers zetten dat we voortaan hier te vinden zijn :lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance:

ik hou de lijst bij. en vul hem steeds even aan. gezellig

over een tijdje komt er dan de zwanger datum bij, en de uitgeteld natuurlijk

Fijn dat je dat wil doen :thumbup: heb je daar wel tijd voor met 2 kinderen :?: :slight_smile:

ja, dan gaan we met z’n alleen naar zwanger zijn :dance: :dance:

ik hoop het

"k moet nu weg :frowning: hopelijk tot straks

:-*

geweldig bibi



Jolanda 26 jaar 2de kindje gestopt sinds september 2005

als je het niet erg vind wacht ik even een aantal mensen af en dan maak ik een niuewe lijst

zag net dat ik toch kon bewerken de tekst, je staat erbij jolanda

Thanks!!! misschien moeten we er ook onze NOD neerzetten dat is ook fijn om te weten…



nou mijn Niet Ongi Dag is 19 oktober!!!

heb het erbij gezet, moeten we wel steeds aan denken dit te veranderen dan.

Mag ik dan ook meedoen? Heb net nog een bericht achtergelaten op het andere topic, maar verhuizen is ook okee hoor.



Naam: Mees (schuilnaam, moet nog maar even)

Leeftijd: 26

Eerste kindje

Gestopt in September

NOD: 4 oktober (denk ik, is de eerste ronde)

misschien heb ik een hele stomme vraag, maar wat bedoelen jullie met nod…niet ongesteld dag? :oops: :oops: :oops:

Ik ben nu ongi. Geworden op 25 sept en met een cyclus van gemiddeld 27 dagen zo ik dus 22 okt. weer ogi moeten worden. Bedoelen jullie dit met NOD. :think: :think:



WELKOM MEES!!!

Ik zal trouwens ook proberen de verhalen wat beter te volgen. Nu moet ik aldoor zo’n stuk bijlezen voordat ik weer mee kan doen. Heb vanmiddag de hele middag vrij, dus kan nog wel even het oude forum doorlezen. Ga ondertussen lekker foto’s van mijn trouwdag inplakken. Nog even lekker nagenieten. Het is alweer twee weken terug, de tijd gaat echt hard…

ha Mees , kun je ook een trouwfoto op deze topic zetten :?: Ben beniewd naar je jurk :!: :!: :!: Heb je een leuke dag gehad :?:

:-*

Ja tuurlijk wil ik dat. Ik laat uit voorzorg mijn hoofd er even af (aan de andere kant: een heleboel mensen hebben deze foto’s al gezien). We hebben echt een geweldige dag gehad. Van tevoren veel gefantaseerd over hoe het zou zijn, maar dit was niet te bedenken. Zo mooi, zulke leuke reacties, ontzettend mooie cadeaus, het was helemaal geweldig!! En misschien op huwelijksreis wel een kindje gemaakt !?! Nog even afwachten dus…

hmm beetje kleine foto



ach wat kan mij het ook schelen, we gokken gewoon: kijk op http://www.ivanenellen.bruiloftsite.nl, daar staan meer foto’s

Echt een mooie jurk mees :thumbup:

Ik had ook een strapless jurk, helaas heb ik geen foto’s op de pc staan :x

3 jaar geleden hadden wij nog geen digitale camera :wall: :wall: