SEPTEMBER/OKTOBER 2005 LIJST KLUSSERS

mooi hoor, wij zijn vorig jaar juli getrouwd. bloed heet hhahaha.

Ik hoop dat het huwelijksreisje goed uitgepakt heeft voor jullie

Dat is echt jammer…

Ik ben blij dat wij er wel 1 hebben. Ik ben namelijk gek op foto’s. We hebben zo’n 500 digitale foto’s en dan straks nog het boek van de fotograaf en nog ongeveer 70 foto’s van wegwerpcameraatjes en mensen die met een gewoon toestel foto’s hadden genomen. Ook nog eens zo’n zes uur film, dus voorlopig ben ik nog wel even aan het plakken en films monteren. Maar dat is alleen maar leuk!

Nu hebben we er wel een en ook en videocamara…

Leuk als er straks een kleine is, en kunnen we onze dikkebuiken foto’s op de pc zetten :lol: :lol: :lol:

Ja dat is zeker leuk! Goed idee!

Ik wil voor die tijd nog wel een nieuwe fotocamera kopen. Ben namelijk bezig met een cursus fotografie. Wil graag een digitale spiegelreflexcamera, die maken zulke mooie foto’s. Maar na de bruiloft kan dat makkelijk. Trouwen? Voor het geld? Doen! (van die reclame). Nee hoor, daar gaat het natuurlijk niet om. Maar het is wel mooi meegenomen dat we zoveel hebben gehad. Kan mooi op de spaarrekening voor de babykamer :wink:

Weet iemand al of ik mijn nod goed heb ingevuld, onderaan pag 1.

alvast bedankt. :oops: :oops: :oops:

:-*

Je NOD is toch de eerste dag dat je niet ongesteld wordt, terwijl dat wel zou moeten? Dus volgens mij is het goed Lieke.

Bibi-jane mijn nod is dus 22-10 :dance: :dance:

had het al ingevuld, mees ik hou je in de gaten mijn zoon is dinsdag jarig dus dan kan ik je NOD dag goed onthouden hahaha.



Hopelijk blijft ie weg…en ben je gewoon lekker zwanger

Dat zou wel helemaal geweldig zijn!! Maar ik durf er nog niet echt op te hopen eerlijk gezegd. Mag er van mezelf ook niet te veel mee bezig zijn.

Zo, weer een nieuw topic. Gaan we hier gezellig verder. Ik wil ook wel graag bij het lijstje, al weet ik mijn NOD nog niet. Als mijn duivels zijn geweest, dan zal ik mijn NOD doorgeven.



Eerst dan maar eens de rest van mijn gegevens:

25 jaar, 1e kindje, gestopt sinds mei, maar niet geklust, dus wordt bij mij oktober de 1e ronde. Nod is nog niet bekend, maar schrijf ik als ik het weet.

ik ga nu dus alleen hier schrijven want anders kan ik het niet meer bijhouden…bibi-jane geweldig lijstje…eigenlijk begin ik in oktober met klussen. Bibi was jij ook op trouwshop toen je ging trouwen? daar was namelijk ook een bibi-jane en die naam komt niet echt veel voor.



Mees ik ga zo ff naar je jurk kijken…volgens mij lijkt ie op die van mij…en hopelijk heb je een honeymoon baby gemaakt…



Je NOD is je NIET ONGI DAG dus de dag waarop je ongi moet worden idd



xxx Jo

mees ik kom niet op je site hoor…?! :cry: :?

JA DAT WAS IK OOK OP HET TROUWFORUM.



IK KAN HET WEL VERANDEREN IN OKTOBER HOOR

@Jolanda24 wrote:

mees ik kom niet op je site hoor…?! :cry: :?




http://www.ivanenellen.bruiloftsite.nl

DEZE LINK MOET JE HEBBEN

Jolanda, kom jij ook van het trouwshopforum dan???

Ik ga ook wel in dit topic schrijven. Dan hou ik het bij 1, anders zie ik door de bomen het bos niet meer.

http://www.ivanenellen.bruiloftsite.nl, hij moet het doen

de link doet het inderdaad niet, maar misschien als je het gewoon in de opdrachtbalk tikt?

Hoi,

Mag ik ook op het lijstje? Ik ben gestopt per half augustus moet 7 oktober ongesteld worden als ik net als de vorige keer op 30 dagen zit. We gaan voor ons eerste kindje.

Spannend hoor mees of je op je huwelijksreis zwanger bent geworden.



groetjes Linda

welkom Linda van mij mag je op de lijst hoor!!

geef je gegevens even door aan bibi-jane, zij houdt de lijst bij