ik ben denk helaas gisteren ongi geworden…het is nog niet goed doorgezet maar het is er wel…
Ships!!! Net een hele lap tekst getypt, klik ik op ‘vorige’ ipv ‘ok’. Alles weg :wall:
Nou gaan we maar weer.
Ik hoop ook heel hard met jullie mee. Het is nu bijna 3 weken geleden dat Janinepien met het geweldige nieuws kwam, dus het wordt wel weer eens tijd, vind ik
Mees, heerlijk dat je het hartje weer hebt zien kloppen
Wat minder dat je zo moe bent, amar zoals je zelf al schrijft, het is voor het goede doel
Veel plezier met het bekend maken van het grote nieuws
Lindaa, balen van die negetieve test Maar zolang de :evil: :evil: er nog niet zijn, is er nog hoop, dus ik blijf nog even doorduimen :thumbup:
Kes en Lenie, voor jullie draaien mijn duimen ook op volle toeren
Ik ben net weer klaar met werken. Woensdagmiddag en vrijdag nog werken en dan heb ik lekker een weekje vakantie 8)
Meiden, hebben/hadden jullie dit ook? Ik hoop heel erg hard dat ik snel zwanger zal zijn, maar tegelijk kan ik me mezelf helemaal niet zwanger voorstellen en heb ik een beetje het idee dat ik nooit zwanger zal raken. Ik probeer mezelf steeds te vertellen dat ik niet van die rare dingen moet denken, maar ik krijg dat idee maar niet uit mijn hoofd :roll:
Eigenlijk heb ik helemaal geen reden om zoiets te denken. Ikzelf kom uit een gezin van 5 kinderen. Daniel komt uit een gezin van 4 kinderen. Mijn drie oudere zussen hebben alledrie al kinderen. Daniel zijn ene zus heeft al een dochtertje (maar zij zit nu wel in de MMM voor een tweede kleintje) en zijn andere zus is nu 7 maanden zwanger.
Vruchtbaarheid genoeg dus in de familie…
Sjips Lenie, ik was net mijn berichtje aan het typen, dus ik had jouw berichtje nog niet gezien.
Maar zolang het nog niet heeft doorgezet blijf ik toch nog even doorduimen voor je, hoor :thumbup:
Balen Linda, misschien heb je nog te vroeg getest :thumbup: :thumbup:
Lenie, ik hoop voor je dat het niet doorzet
Kes, ik voor je.
Vanmiddag met mijn mamsie zitten beppen over hoe zij de zwangerschappen heeft ervaren, zij heeft relatief nergens last van gehad, onvoorstelbaar, maar zelfs geen gevoelige(.)(.), en omdat ik nog steeds niets merk( ook niet wanneer ik ongi wordt) heb ik toch weer een beetje hoop, en zij ook hihi…
Mees, met jou ook alles goed :?: ( ik was je een beetje vergeten, sorry :oops: )
Hee Antoinet, ik zie dat wij ongeveer gelijk lopen, merk jij al iets??
Hihi, ik voel van alles, maar of dat allemaal wat met een eventuele zwangerschap te maken heeft :?: :?:
Zo heb ik sinds gisteren ineens vreselijke jeuk aan mijn been. Het ziet echt helemaal rood van het krabben :oops: Nu weet ik dat jeuk een zwangerschapskwaaltje kan zijn, maar dan niet jeuk op je been :?
En vanochtend toen ik wakker werd en even diep zuchtte (het was laat geworden gisteravond en vanochtend liep de wekker weer vroeg af, dus ik vond het even nodig om diep te zuchten :lol: :lol: ) voelde ik een flinke steek onderin mijn buik.
Verder voel ik me…ehm, hoe leg je dat uit…ik ben niet echt misselijk maar heb wel het gevoel alsof mijn keel vanbinnen afgesloten wordt door iets. Hihi, klinkt heel ernstig, maar dat valt ook wel weer mee. Het is alleen een raar gevoel.
Mijn neus begint soms bij het ruiken van bepaalde geuren ineens te prikkelen. Geuren waar ik normaal nooit echt erg in had.
Allemaal nogal vage dingen dus. Dingen die je ook kan voelen als je niet bezig bent met zwanger worden, maar dan vallen ze niet zo op.
Nu valt elk pijntje, elk steekje, elk dingetje dat een beetje anders is, ineens op.
Ik weet niet helemaal precies wanneer mijn NOD is, omdat ik mijn eisprong niet precies weet. Maar als het goed is ligt hij ergens tussen 20 en 22 januari.
Maar jij voelt dus nog helemaal niks?
Zoals je al schrijft, wil dat ook niks zeggen, hoor. ER zijn genoeg meiden die niks voelden en toch zwanger waren
Nes en Antoinet, spannend bij jullie meiden!!
Mees, ik hoop dat je allemaal leuke reacties krijgt en dat het allemaal nog meer werkelijkheid voor jullie wordt…
Groetjes,
Garfield
Linda: jammer dat je negatief getest hebt maar wie weet komt het toch nog goed hoor, heb je misschien net iets te vroeg getest.
Ben je normaal echt precies op tijd met :twisted: ?
Ik blijf voor je
Lenie ook nog voor jou hoor laat het niet doorzetten, ik hou ze tegen goed?
Kes voor jou wordt het ook spannend he, succes!
Antoinet: Ik voel ook van alles maar kan eigenlijk helemaal niet want vorige week gewoon :twisted: gehad.
Zou het nou echt zo tussen je oren kunnen zitten?
Heb nog steeds een gevoelige onderbuik en zere borsten
Jeee wat een geklets hier weer :!: :!: :!:
Ben net thuis van werk, ga eerst ff eten en dan om ik nog ff kijken.
Trouwens ik denk dat ik ook fv ga geven…ik heb altijd al hele gevoelige borsten en zo ka pa ook iets doen
Hai hai
Lindaa, balen van de test!!
Ik ga zo voor het eerst in jaren weer eens naar de film, naar Saw 2, maar eerst lekker eten in Scheveningen! Tot morgen!! Hopelijk plaats ik dan ook wat fotoos van de muur.
Zoooooo veel gekletst hier weer! Antoinet en Kes het wordt weer spannend!
Lenie vervelend voor je dat de :twisted: er zijn… maar ja, wie weet…
Lindaa balen dat de test negatief was, maar inderdaad weet je zeker dat je niet te vroeg hebt getest?
Nes ik heb ook weinig last van kwaaltjes hoor, mijn schoonmoeder heeft dat bijv. ook helemaal niet gehad. Mijn schoonzusje had van alles waarover ze hoorde of las nou juist last, maar ja dat had volgens mij meer met het krijgen van aandacht te maken dan met de kwaaltjes zelf…
Hey Suus, hoe was je dagje winkelen?
Hoi Antoinet! Ik heb maar een positiebroek gekocht, heb ik er maar vast eentje als mijn eigen broeken echt te strak gaan zitten. Heb een klein buikje, zegt mijn schoonzus goh je hebt echt al een klein buikje nu al? Zij had haar eerste positiebroek toen ze 9 weken was en die paste toen echt haar eigen broeken niet meer (ik nog wel) en was toen al bijna 10(!) kilo aangekomen… ik nu hooguit 2 dussseh geloof dat ze er maar niet te veel van hoeft te zeggen hihi. Ik was ook niet van plan om zoveel aan te komen de eerste tijd…
Mijn schoonmoeder vond dat ik een L broek moest kopen (heb een m gekocht en dat is ook gewoon mijn maat) ik wil nu een broek voor de eerste paar maandjes en ik zie wel hoe lang ik hem aankan, kan altijd nog een andere kopen dacht ik zo… mijn schoonzus heeft minimaal maat 40 en die mag zich wel in een m gaan proppen, het lijkt soms wel een wedstrijdje dat ik niet veel slanker zou zijn dan mijn schoonzus maar ik ga er maar niet op in…
Suus, 10 kg :?: in de eerste 9 wkn, dat is toch hardstikke veel :?:
dat heeft ze er dan toch zelf aangegeten neem ik aan…
Ik hoop voor niemand van ons dat ze zoveel aankomen tijdens de eerste weken, want dan is het eind zoek met de kilo’s…
Heb je wel een leuke broek gekocht en zijn die duur als ik vragen mag?
Jeetje, ik vind 10 kilo in de eerste 9 weken ook wel erg veel, hoor :shock:
Leuk dat je alvast een broek heb voor over een poosje. Hoef je er tenminste niet nog snel achteraan als je bijna geen broeken meer past, want dan zal je altijd zien dat je niks kan vinden.
Ik ga zo weer even lekker lachen. De lama’s komen zo weer op tv. Kom daarna nog wel even terug, denk ik
Poeh dat is zeker veel, ik ben bij allebei 14 kg in totaal aangekomen maar was het na de zwangerschap gelijk kwijt.
Veel vruchtwater en vocht van gehouden en ook flinke kids hoor 3460 en 3820 gr
even terug komend op jeuk…
ik heb vorige week ineens uit het niets meerdere dagen hele erge jeuk gehad… kon ik niets voor krijgen want die medicatie is te weinig getest en om dat ik gestopt ben met de pil en dus mogelijk zwanger kan zijn mag ik ze niet slikken… Nu is de jeuk weer weg en af en toe heb ik er veel last van…
is dit echt ook een zwangerschapskwaal???
Niet dat ik het denk…hopelijk zet de ongi niet door… maar denk dat ik door moet gaan voor een volgende ronmde…heb wel mijn banner al even verandert anders verggeet ik het echt…
Jeuk is echt een zwangerschapskwaaltje. Door de veranderde hormoonhuishouding in het bloed kan jeuk op buik en borsten ontstaan. Later in de zwangerschap kan je ook op andere plekken jeuk krijgen.
Ik weet dus niet of jeuk op andere plekken in zo’n vroeg stadium ook al een zwangerschapskwaaltje kan zijn.
Voor mensen die van enge en smerige films houden en Saw 1 al gezien hebben… deel 2 moet je ook zeker bekijken!! Echt tof!!
Denk dat ik voor de vierde ronde ben begonnen
Maar ja, als het inderdaad doorzet heb ik een cyclus van 28 dagen gehad dit keer. Zit er toch nog een voordeeltje aan :?
Het is nog erg weinig, oud bloed bij afvegen, maar heb ook wat kramp in mijn buik, sinds gister al geen gevoelige (.)(.) meer, dus denk dat het vannacht wel doorzet :wall: