Ja lindaa je maakt het wel spannend, we duimen hier onze duimen kaal
en Linda?? Heb je getest? Hoop voor je dat de :twisted: er nog steeds niet zijn.
Hier in elk geval nog niks te zien
Heb lekker vrij, had gisteren mijn laatste dag in dit gezin. Straks wat boodschappen halen, en verder zien we wel.
Ligt verder iedereen nog in bed ofzo? Hihi het is zo rustig hier
Goedemorgen allemaal (het is alweer bijna middag, maar goed). Moest jullie weer even zoeken, weer een nieuw deeltje zag ik, wat gaat het hard zeg… Heb ik nog nieuws gemist? Zijn er alweer dames zwanger geworden? Ik zie op deze pagina dat het voor Linda al spannend is deze dagen…maar verder?? Ik zal nog een beetje vruchtbaarheid strooien: :**: En bedenk maar: het kan nog steeds, allemaal in 2006 mama worden!! Ik en :thumbup: voor jullie.
:-* Mees
hoi hoi,
Wat leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn echt waar.
Er is nog steeds geen spoor van een aantredende :evil: maar,
ik heb vanmorgen getest en helaas negatief.
Dus ik wacht vandaag af en anders doe ik morgenochtend weer een test maar dit is echt niet leuk wachten zonder uitslag en als er morgen nog niks is dan ga ik maandag effe naar de huisarts.
He wat jammer Linda, ik hoop voor je dat je binnenkort toch positief test
Spannend Linda!!
Ik wil wel wat van die hormoontjes Mees dus effe wat van die :**: pakken :mrgreen: Alles verder goed met jou Mees?
Ja alles gaat prima. Gisteren naar de VK geweest en weer het hartje zien kloppen :inlove: . Ben alleen heeel erg moe en dat is wel vervelend, want echt gezellig ben ik op dit moment niet voor mijn mannetje. Maar goed, het is voor een goed doel. Hier nog wat extra hormoontjes voor je: :**:
Het gaat wel snel zeg, zie dat je alweer ruim 9 weken zwanger bent, en dat lijkt me heel mooi inderdaad als je het hartje weer hebt horen kloppen :inlove: Dat moe zijn schijnt wel een veel voorkomende kwaal te zijn he ik hoop voor je dat het binnenkort een beetje wegtrekt en je er met je mannetje nog meer van kan gaan genieten :-*
O enne pakt dankbaar nog wat extra hormoontjes aan :dance:
Het gaat inderdaad hard, alleen zou ik heel blij zijn als ik de 12-13 weken voorbij was. Dan is het risico dat het alsnog fout gaat toch veel kleiner en nu ben ik af en toe nog best onzeker…Vind het ook af en toe nog moeilijk te geloven dat ik echt zwanger ben, maar dat komt denk ik ook omdat ik nog niets zie of voel verder. Alleen binnenin verandert er heel veel.
En wat denk ik ook scheelt: niemand wist het nog. Maar vandaag en morgen gaan we alle vrienden en overige familie het vertellen en dan gaat het voor ons ook wat meer leven denk ik. Dan kun je er ook lekker over kletsen enzo.
Ja eigenlijk zou je de eerste termijn gewoon over moeten kunnen slaan he :? dat scheelt bij veel mensen een hoop spanning. Wat leuk dat je het grote nieuws bekend gaat maken, dan ga je je vast nog zwangerder voelen hoor :thumbup:
zodra je die magische grens hebt bereikt voel je je vast erg zwanger hoor! Ik denk dat veel mensen zichzelf proberen te beschermen door een beetje voorzichtig te blijven, voor als het evt. fout zou gaan.
Maar geniet ervan hoor! Voor je het weet is die kleine er al en kun je s’nachts je bed uit om te voeden ipv te plassen :inlove:
Spannend mees, succes met vertellen. Ze reageren vast enthousiast!
Lindaa wat jammer van je negatieve test. Is dit je eerste ongi nadat je met de pil gestopt bent??
Hey Janinepien, met jou ook alles goed? Ik hoop zo dat ik nog gezellig bij de septembermama’s mee kan komen kletsen!!
Jaaaaaaa dat zou gezellig zijn, je bent van harte welkom!!!
Ik heb wel wat kwaaltjes en dat maakt me niet echt energiek, maar goed het zij zo. Zolang het maar goed blijft gaan dan word ik vanzelf wel weer fitter denk ik!
Inderdaad, het hoort erbij he schijnt meestal vooral de eerste 3 maanden te zijn en daarna minder, dus ik hoop voor jullie dat dat idd zo is
Eergisteravond en gisterochtend een heeel klein beetje afscheiding wat beetje wittig/bruin was, meestal zet dit na 2 dagen elke keer met afvegen om in de :twisted: . Heb het nu maar 2x gehad, maar verder weer gewoon wit :shock: Wel gister overdag regelmatig kramp gehad dat ik dacht dat de :twisted: toch wel kwamen. Nu niks meer en geen :twisted: .
Pfff vind het wel weer spannend hoor :eh:
Jeetje Kes, inderdaad spannend… Ik :thumbup: en voor je hoor!
Hallo Mees
Leuk dat je nog even langs komt kijken hoe het met ons gaat. Er zijn er al een aantal zwanger weer.
Lindaa jammer dat de test Negatief was. Hoop volgende keer beter
Wie zijn er dan nog meer zwanger? Ik heb nog geen nieuwe namen in het lijstje gezien…
Ooo, hahah ik weet niet hoe lang ik je al niet meer gehoord heb maar ik bedoelde eigenlijk na jou zijn er nog diverse dames je voorbeeld gevolgt.
Hopelijk de komende weken weer een aantal dames
Ik hoop ook heel hard mee voor jullie!!