September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

Onze lijst:

Nou meiden, alweer een nieuw deel dat we vol kunnen kletsen :mrgreen:



Als er iets veranderd aan de lijst, willen jullie dat dan even aan mij doorgeven?

Goed hoor Antoinet ik ben tevreden :wink:

Kes, voor jou wordt het ook behoorlijk spannend weer.

Die aders zijn inderdaad een kwaaltje wat je best vaak hoort.

Ooooh, ik hoop het zo voor je :pray: :pray: :pray: :pray:

hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hmmmmm…ff denken…nou, ik ben ook tevreden hoor :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Mooi gedaan :!:

Kes ik weet niet of het een kwaaltje is, ik heb ook overal de aders zitten voor mij geen tourniqet bij bloedprikken hihi, zou ook niet per ongeluk kunnen missen met snijden zeg maar maar ik ben gelukkig helemaal bij en blij dus dat is niet nodig… :doh:

Pfew, ik ben blij dat jullie tevreden zijn meiden :lol: :lol:

haha tuurlijk , zijn we te vreden iets waar iemand zijn best om doet hoor je tevreden om te zijn hihi en het ziet er toch goed uit

Nou zie der weer netjes uit hoor hierzo :wink:



Suus op mijn armen heb ik ook duidelijk aders lopen, maar op mijn borst niet. Zelfs rond mijn tepel lopen nu kleine adertjes die me nooit zijn opgevallen. En wat dikkere over heel mijn borst. Maar ja misschien houd mijn lijf me wel voor de gek hoor, ik weet het ook niet.

Kes ik ga voor je :thumbup: hoor! Misschien is het een teken? Ik weet het niet…

Ik las net in een topic dat het wel kan, dus ik :pray: uiteraard ook :mrgreen:

Maar ik blijf nuchter :liar: en ga er vanuit dat het niet raak is, dan is het niet zo’n teleurstelling weer… Alleen lukt dat niet zo erg :oops:

Ow Kes, dat klinkt zo bekend.

Ik roep ook steeds mezelf niet gek te maken. Tot op heden is het me nog niet gelukt :roll:

Hihi nou bij mij lukte het wel aardig, totdat ik weer pijnlijke (.)(.) kreeg en nou ook nog die aders :shock: Tja dan begint het toch wel weer erg te kriebelen, heb ook alweer een paar dagen een soort vol gevoel in mijn buik, net alsof er veel druk op staat als ik buk of vooroverzit.



Uhhh kan ik soms effe een dag of 4 overslaan en meteen op mijn NOD uitkomen? :mrgreen:

Kom op meiden vol houden hoor! Jullie tijd komt heus snel!

meiden ik ga kappen…hondje uit en slapen…

Truste

Lieke: daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

gggggggggggggggggg



hihi

Truste Lieke :-*

hihi ben beetje vervelend…

Suus, zou je een entertje in je daaaaaaaaaaaaag willen zetten? De pagina is nu helemaal uitgerekt :mrgreen: