September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

Whahahahaha, niet meer nodig dus :mrgreen: Je had het al gedaan :lol:

Meiden ik ga er ook vandoor, effe douchen en dan lekker naar bed. Morgen weer om 7:30 weg, en ben erg moe.



Truste vast :-*

Kes

welterusten tot morgen ofzo maar weer

Truste Kes :-*

Nou ik ga ook maar weer stoppen… de meesten gaan geloof ik naar bed nu? Truste allemaal meiden en tot morgen maar weer!

Bye Bianca, Suus en Antoinet :hand:

Jeetje, alweer een nieuw deel. (en sommige pagina’s gaan ook daadwerkelijk nergens over :lol: )



Ik kon tijdens mijn werk ineens niet zo goed meer zien van dichtbij. Ik heb normaal lenzen in voor veraf. Heb toch maar manlief aan laten rukken met mijn bril en mijn lenzenhoudertje, en die is hij komken brengen. Lief hé?



Dat is trouwens toch ook een zwangerschapsverschijnsel? Dat je zicht wat minder kan zijn? Of niet? Niet dat het zover is maar ik dacht dat ik dat ergens had gelezen.



Of kan het zijn van dat roseetje die ik nogwel op mijn werk op heb vanmiddag (zuipschuit) :slight_smile:

Hallo

Jeetje al weer een nieuw deel.

Hoelang doen we met 1 deel een paar dagen? :lol:

Volgens mij gaat er niemand anders zo snel, wij zijn de fanatiekste klussers, tenminste wat kletsen betreft dan he :wink:

Dus de brabanders zijn wel in de meerderheid begrijp ik ik kom uit Zuid Holland vlakbij de grens van Noord Brabant dus ook wel in de buurt toch?

Zag dat er verschillende mensen al mogelijke kwaaltjes hadden die ergens op kunnen duiden, ik hoop het zo voor jullie meiden :pray: en wat duren de dagen dan lang he.

Nog iemand mee gedaan met de iq test op bnn?

Het was echt een stuk moeilijker dan de vorige keren hoor.

Ik had 117, mijn vriend 130 en er was een vriendin bij ons die had 132 dus ik had het minst :cry: ja blond he :!:

Is iedereen al naar bed of is er nog iemand wakker?

shit was datvanaaf die iq test wou ik doen vergeten dus

Ja was best leuk hoor alleen sommige vragen heb je dan echt net te weinig tijd voor en er zaten ook echt moeilijke tussen vond ik

hoi hoi,



Nou dat gaat wel erg snel met die pagina’s ik ben wel in een leuke forum terecht gekomen jullie kletsen idd wat af

jaaaahahahaaaaaa supergezellieeeeeeeeee



nu ik ga er ook vandoor k ga slapen trusten

truste


Ik ga ook naar bed weltrusten

Voor degenen die de iq-test nog willen doen. Je kan hem ook op internet doen :wink:

Dit is het sdres:

http://www.omroep.nl/bnn/iq2006/

nou is iedereen naar bed en ik lees net de vele bladzijdes na…

Ik kom uit Den Haag…verder niemand uit die omgeving gehoord…



Ik dui ook mijn bed in want ik ben erg moe…

tot morgen…

he hallo GOEDEMORGEN !!



blee, ikke ben net uit bed, en ben kapot… :shock:

kon niet slapen deed pas t ligt uit rond 3 uur, en om 6.30 uur loop t kreng weer te piepen !!



mn hubbie heeft nachtdienst, en dan komt t wel eens voor dat ik giga slecht in slaap kom ! :evil:



verder gaat t met mij wel helemaal ok !!

dadelijk nog effe werken en dan vrij !!

Zo jullie zijn druk geweest, ik zou ook komen kletsen maar we hadden visite gisteren dus helaas.

Heb even snel alles gelezen.



Welkom Linda, veel succes met zwanger worden.

Ook ik heb al diverse keren voor niks getest, kosten handen vol geld zwanger worden hahaha

goedemorgen



ik zet het ook bij de spelletjeshoek neer de link naard e iq test er waren er gisteren meer die hemmisten nl



dankje voor de link cinjoan

goeiemorgen allemaal,



Goed geslapen?

Nog 1 dag werken en dan heb ik weekend :smiley: :smiley: :smiley: