September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

Hopelijk wordt het dan een geweldig weekend zonder :twisted:

ja hoor ik prima en jij?

ook goed hoor!

Heb altijd een beetje last van niet mijn bed uit kunnen 's morgens dat komt ik kan nooit vroeg slapen of ja als ik in bed lig dan val ik pas een uur later in slaap of zo maar ben wel een uitslaper dus ja dan loop die wekker om half 8 af en dan kan ik er niet uitkomen

haha ik herken het niet in slaap kunnen komen ben altijd lang op en als ik op bed lig niet kunnen slapen had ik vroeger al ennu nog,



meestal ga ik tv kijken of lezen of puzzelen en dan ben ik zo slaperig dat ik pas dan min licht uit doen hihi



maar opstaan is ook geenmoeite als ik wakker ben ben ik wakker in een s hihi

ik ga me es aankleden

hahahahah ja nou mijn man die raakt net zijn oor op het kussen en die slaapt en dan wil ik idd nog effe lezen ofzo maar dan kan hij niet slapen dus ja dan mijn lamp maar weer uit en dan concentreren om te slapen dat is dan echt een regelrechte ramp

ow die vant vanmij slaapt wel er om hoor is het al wel gewent hihidat iknog tv kijk of lees ofzo , hhi

Hier al net zo, mijn man raakt het kussen en hij is wel. Ik moet altijd nog even lezen

wij kijken meestal nog effe samen tv, dan gaan we slapen…

:inlove:

tv kijken of andre leuke dingen ? :inlove:

Ja bianca uiteraard doen we ook andere dingen hahahha, alles voor een baby toch

:thumbup: :inlove:

Hallo, goedemiddag!!



FF ,

kom net terug van

Zoooowwwww rustig geweest hier! Hier ook een man die meteen slaapt als hij het kussen raakt… ik ben ook een draaiertje en tobbertje… ik denk te veel na in bed en kan dan dus niet meer slapen, mijn luikjes gaan meestal pas om een uur of 1 dicht…



Effe de keuken schoonmaken… gasstel zal nu wel afgekoeld zijn…

hey soesa

Hooooi Bianca! Hoest?

beetjee eeeerge buikpijn maar verder okeeeeeeee



haha morgen even urine inleveren denk een blaasontsteking,

maar verder goeoeoeoeodddd hoor hihihii,

Bah blaasontsteking… heb je dat vaker gehad dan? Je voelt je dus wel goed ondanks de :twisted: en je blaas?

nee nog nooit gehad blaasontsteking iets anders kan ik niet verzinnen ,