September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

Nou balen dan als dat het is, moet je goed veel water drinken voortaan, mijn collega heeft het ook constant doordat ze te weinig drinkt… en cranberrysap schijnt ook te werken…

Hey meiden



Hier een ventje die niet meteen slaapt als hij zijn kussen raakt. Het is niet zo dat hij uren ligt te draaien, maar hij slaapt in elk geval ook niet gelijk. Ik ook niet trouwens.



Bah Bianca, een blaasontsteking is niet lekker. Ik heb daar vroeger echt heel veel last van gehad. Had er elke maand wel een keer last van. Heb een keer een hele erge gehad waarbij ik 40 graden koorts had. Ik lag echt in mijn bed t ehuilen van de pijn. Het was tegen de avond en toen Daniel (mijn ventje dus :wink: ) de dokter belde, zei die dat hij over een uur nog maar eens moest bellen, want hij was net aan het eten :? Toen is Daniel dus even een beetje boos geworden over de telefoon :mrgreen: En tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog medicijnen van hem mee die je helemaal niet in mocht nemen als je koorts had (stond in de bijsluiter) :roll:

ja water drink ik zowieso al heel veel, maar we zien wel



komt wel goeddddddd zoals altijd ihi

zo heheh



Manlief en ik besloten om even de lange muur te gaan verven in de huiskamer. Eén helft van de huiskamer is al klaar, daar zit een stukje aubergine, een muurtje van strepen van aubergine-creme en dan nog een muurtje donkerbruin. Maar die lange muur moest dus ook een ander kleurtje, maar wisten eerst niet wat. Om het levendig te maken doen we bij de eetkamer tafel een brede band van beneden naar boven aubergine. De rest doen we zachtroze. Maar nu we het zo op de muur smeren lijkt het echt zuurstokroze. Affijn, als mensen maar niks gaan denken hahaha.



Als we klaar zijn plaats ik wel fotoos. En we wonen er pas 4 jaar en we zijn nu al weer aan het verven, erg hé? Maar dat komt doordat we op zolder voor en achter een dakkapel hebben laten plaatsen, en van het één komt het ander. Je denkt toch nu zijn we bezig, laten we dan alles maar verven. Dus mensen die 3 maanden niet geweest zijn bij ons weten niet wat ze zien. Daarbij hebben we ook de meubels verschoven en een kast uitelkaar gehaald, zodat het ruimer oogt.



Heel verhaal hahaha, ik ga nu in bed lekker een dvd-tje kijken, aangezien we beneden geen tv kunnen kijken. En ik moet nog steeds douchen, want om eerst te gaan douchen na het sporten en daarna verven, dat is dubbel op.



Toedels!!! :smiley:



Sorry voor het lange verhaal, ik ben er zo opgewonden over, over de kleuren dan, dat ik het ff van me af moet ‘tikken’.

Hihi, gewaagd kleurtje, Janine. Zuurstokroze :lol: :lol: Maar wel gaaf. Dat is tenminste geen kleur die je in elke huiskamer ziet.

Ik ben heel benieuwd naar de foto’s.



Pffff, het is nog 8 dagen tot mijn NOD (misschien zelfs wel 10, ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest) en het begint alweer te kriebelen :roll: Ik kan net zo goed tegen de muren zeggen dat ik mezelf niet gek moet maken, want als ik het tegen mezelf zeg helpt het toch niet :? :wink:



Na deze week nog één weekje werken en dan heb ik lekker een weekje vakantie :stuck_out_tongue: We hebben dan ook gelijk twee extra goldens. Mijn baas en bazin gaan een weekje op wintersport en hun honden komen dan hier logeren. Zal nog een gezellige boel worden. Vier goldens bij elkaar 8)

Hallo

Zo gelukkig is er niet al teveel gekletst vandaag en was ik snel bijgelezen.

Ben benieuwd hoe het gaat met de naderende nod´s Kes, Lenie en Linda geloof ik he?

Of vergeet ik nu iemand? :oops:

Had vanavond ook weer wat hoor met mijn moeder.

Die kwam even langs en ik had vanmiddag eierkoeken gekocht en werd helemaal eng van de geur, er kwam een hele sterke amoniakgeur af :?

dus ik zeg tegen mijn moeder en mijn vriend ruiken jullie eens en wat denk je zeggen niks bijzonders te ruiken???

Dus mijn moeder zegt je bent gewoon zwanger dan ruik je dingen veel sterker, nou het was goed dat ik met m’n rug naar haar toe stond want anders had mijn gezicht me echt verraden ik kan echt niet liegen :liar:

Dus ik maar gezegd van nou echt niet hoor was vorige week gewoon nog flink ongesteld.

Vond het echt toevallig dat ze dat zei want het is dus de bedoeling dat ze niet weet dat we bezig zijn.

Maar goed wat dat nou is met die geur weet ik ook niet, zal wel aan mij liggen. :lol:

JanineB: Ben echt benieuwd naar de foto’s je durft wel zeg maar idd wel iets wat tenminste niet iedereen heeft.

Suus: Gaat het weer wat beter met je?

Hoi meiden, effe snel wat van me laten horen. Mijn (.)(.) zijn niet zo gevoelig meer, en heb een zeurderig gevoel in mijn buik af en toe. :?

Dus denk dat ik de :twisted: binnenkort wel kan verwachten, maar we blijven nog :pray:



Groetjes Kes :-*

Nee he Kes :hand: niet weer die vervelende :twisted:

Ik blijf voor je hopen hoor :pray:

Hoi ben ik weer even… net even gezellig met mijn dinnetje gekletst zei gaat binnen nu en een paar weekjes bevallen (liever vandaag dan morgen geloof ik) dus even bijkletsen voor dat het zover is…



Anoniempje ik kan ook niet tegen die geur van eierkoeken hoor, ook last van die amoniakgeur, maar dat is heeel lang geleden en toen was ik echt niet zwanger… ik had ze voor de hond gekocht die slikte toen prednison en die ging van alles eten wat je ze liever niet eten (ze recycelde zeg maar het hele hondenveld en soms letterlijk onder andere honden vandaan :sick: ) en dat zou daar tegen helpen… :snooty:



Hier gaat het verders wel. Vandaag nog steeds flink last van mijn rug gehad misschien zelfs meer dan gisteren dus ik heb weer op paracetamolletjes geleefd… toch ook weer eng want in de bijsluiter staat dat je ze alleen mag slikken op voorschrift van de ha… :?



Antoinet lekker ha zeg, je hebt toch wel een andere inmiddels? Vier van die grote honden in huis… pfff mijn man zou een hartverzakking krijgen geloof ik… ik vind zelf twee ook meer dan genoeg eerlijk gezegd…

Nou Suus volgens mij kan paracetamol echt geen kwaad hoor.

Dat is ook iets wat mensen na de bevalling mogen als ze borstvoeding geven en vaak gaat dat samen op de bijsluiter toch, gebruik tijdens zwangerschap en tijdens borstvoeding?

Er zit ook niet echt iets bijzonders in denk ik.

Lastig hoor rugpijn, ik ken het helaas ook mijn rug is echt mijn zwakke plek dus ben benieuwd hoe dat evt, zou gaan met een mogelijke zwangerschap.

En het verhaal van de eierkoeken tegen het poep eten bij honden ken ik, het schijnt te helpen toch?

Maar normaal vind ik eierkoeken heerlijk hoor en ruik ik er ook niks aan maar goed zal wel gewoon even iets raars zijn :lol:

Nou ik mis uit twee lendewervels een hoekje en dat geeft bij mij de klachten dat is een aangeboren afwijking waar niks aan te doen is. Had er al een flinke tijd geen last van gehad, maar som speelt het een beetje op helaas. Ik hoop er bij de zwangerschap geen last van te krijgen, maar ik moet gaan oppassen met mijn houding en bukken enzo…



Tja die eirkoeken werkten dus niet, door de prednison kreeg hondje alleen veel honger en dus at ze alles wat ze onderweg tegenkwam (ze heeft eens iemand achtervolgt met brood in zijn tas :? ben ik heeeel boos op haar geworden) maar dat waren supermarkt koeken… misschien dat dat meespeelt?

Suus, het was op een vrijdag tegen de avond, dus de weekenddienst was al ingegaan en het was niet mijn eigen huisarts. Ik heb daarna gelukkig nooit meer met die vent te maken gehad.

Wel heeft mijn eigen huisarts een nierbekkenontsteking een keer aangezien voor een blaasontsteking. Wij hebben hier een huisartsenpraktijk en toen ik belde voor een afspraak zat de ha waar ik altijd kom al vol, dus kreeg ik een andere. Daar had ik al tegen gezegd dat ik een nierbekkenontsteking vermoedde. Ik mocht dus mijn urine laten controleren, maar de ha waar ik meestal kom heeft dat verder nagekeken. Die wist dus niet van mijn vermoeden af, en gaf dus medicijnen mee voor een blaasontsteking. Die hielpen natuurlijk niet. Op een nacht hield ik het echt niet meer uit van de pijn. Avond/nacht arts gebeld. Antwoord: neem maar een paracetamolletje :roll: Ik was te ziek om er tegenin te gaan. Maar de volgende dag was het alleen maar erger geworden en heeft Daniel de ha gebeld, dat hij maar even langs moest komen. Toen hij langskwam en me zag en van mijn klachten hoorde, zei hij ook gelijk dat hij een fout had gemaakt. Heeft toen ook netjes zijn excuses aangeboden. Het heeft toen bij elkaar zeker nog een maand gedurrd voordat ik overal vanaf was. Ik had namelijk hele zware medicijnen gekregen en die zorgde er weer voor dat ik last kreeg van een behoorlijke schimmel infectie :?

Sindsdien sta ik dus ook bij het minste idee aan een blaasontsteking al bij de dokter, want dat wil ik echt niet nog een keer meemaken.

(een nierbekkenontsteking kan komen door een ‘verwaarloosde’ blaasontsteking)



Hmmm, een beetje lang verhaal geworden, geloof ik :oops:

Vervelend Suus, die rugpijn :frowning: Sterkte ermee :-*

Jakkes Antoinet, ja ik heb het niet zo op die ha-en… slechte ervaringen ook toen mijn moeder ziek is geworden, misschien had ze nog wel geleefd als de ha haar toen niet zo had laten lopen en aantobben… en mijn eigen ha heb ik ook niet alle vertrouwen in… deze heeft tenminste nog zijn excuses aangeboden da’s nog wat!



Ruggetje gaat vast wel over want ik moet zaterdag winkelen hoor… ik wil het ik wil het ik wil het…

Jeetje lekker zeg dat verhaal van die zogenaamde blaasontsteking.

Toch altijd makkelijk he om dan maar te zeggen neem maar een paracetamolletje, de huisartsen van tegenwoordig :roll:

Suus bij mij komen de rugklachten doordat mijn onderste wervel niet helemaal vast zit zeg maar.

8 jaar geleden was ik op vakantie op kreta en liep terug uit de zee toen er een golf in mijn rug klapte.

Toen is waarschijnlijk die wervel verschoven, en kon ik de rest van de vakantie amper nog lopen want de pijn trok door tot in mij been waardoor ik daar weer door heen zakte.

Leuk in je vakantie, weg strand en hallo pijnstillers en spierverslappers.

nu nog steeds regelmatig last, ook met mijn werk moet ik goed oppassen met mijn houding en met bedden die niet op klossen staan.

ik wordt nu ook 1x in de 2 weken gemasseerd om mijn rug soepel te houden en merk veel verschil nu ik een waterbed heb, daarvoor kwam ik altijd heel stijf uit bed.

Zo Cinjoan las dat je graag op goldens past, kunnen we uitwisselen met de vakanties :wink:

Ik heb ook een waterbed, maar ik slaap meer op mijn zij en dan merk ik het verschil niet zo, als ik op mijn rug ga liggen merk ik het goed en ik word inderdaad ook niet meer zo stijf wakker. Ik zweer echt bij mijn waterbedje hoor!

hallooooo, hier ben ik weer even.



Mijn vriend kan 's avonds niet naar bed(avondmens) en als hij naar bed gaat is ie ook niet meer wakker te krijgen. De wekker helpt niet en zijn gsm ook niet zo, dan maar wakker duwen 's morgens…



Anoniempje: lekker hè, waterbed… een hele andere dimensie tijdens het klussen hihi.

Toen wij hem kochten vroegen we om een doorzichtige waterzak zodat we vissen konden houden, vonden ze daar niet zo’n leuk grapje.

Wij wel hihi helemaal in een deuk…

5 pagina’s verder…pffff

Morgen lekker vrij en zaterdag weer werken…

Verder hier geen nieuws…

Wij wilden dus helemaal geen waterbed maar een boxspring. Maar dit lag wel lekker. Schoonfamilie vindt het maar niks en willen het niet eens even proberen om er op te liggen, want het wiebelt zo… :wall: ach ja, ze moeten het ook zelf weten, ze weten niet wat ze missen hihi

Toen wij het kochten zo’n 10 jaar geleden gingen we ook voor een gewoon bed, maar ik had in die tijd veel last van mijn rug en sindsdien weinig last meer, en het is zo lekker warm…zou niet meer anders willen.



Wat ik al wel gehoord heb is dat als je thuis bevalt helaas niet in het waterbed kunt bevallen( kan natuurlijk niet op klossen).