September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

En Suus, bij ons wilde iedereen het uit proberen, dus visite zat boven ff testen…

Ga lekker

welterusten.

Nee ik wil mijn bedje ook echt niet meer kwijt hoor.

Ik merk het ook altijd goed als ik op vakantie ben en in een gewoon bed lig dan wordt ik s´nachts al wakker omdat ik zo stijf ben dat ik me niet eens om kan draaien.

En lekker warm plekje he als je instapt, mmmm heerlijk.

En het wiebelen valt bij ons wel mee hoor wij hebben een zo goed mogelijk gestabiliseerde met extra rugondersteuning ofzo.

En Nes wat betreft het klussen :wink: vind ik niet echt veel verschil geloof ik hoor, jij wel dan? :lol:

truste nes :-*

zo mn hubbie is weer net weg !

dekids liggen te slapen, en mams (ikke dus :mrgreen: ) gaat afwassen en de was ophangen zodadelijk

:wink:

Nee je kunt er inderdaad niet op bevallen, wordt lastig he om dat omhoog te krijgen :lol: en je zakt natuurlijk weg met je billen dus je hebt geen harde onderlaag met persen.

Dat is wel jammer want lijkt mij wel het prettigst thuis bevallen.

Dan adviseren ze meestal om een 1 pers. bed neer te zetten op klossen maar ja daar moet je wel de ruimte voor hebben en die heb ik niet.

En een harde plank erop leggen met daarop en matras schijnt ook te kunnen dus wie weet zien we dan wel weer.

Wat wel prettig schijnt te zijn is dat als je hechtingen hebt is het wel ideaal dat je een beetje wegzakt en er dus geen druk op je onderkant komt.

Ik heb ook gehoord dat je dan niet thuis kan bevallen, of in ieder geval niet in je eigen bed. Maar ik wil absoluut niet in het zkh bevallen als dat niet nodig is… Zit er aan te denken om een eenpersoonsbedje neer te zetten dan… maar hoe zit het dan met kraamverzorging? Moet je bed dan ook op klossen? MIjn schoonzus is uiteindelijk in het zkh bevallen en toen hebben ze thuis meteen de klossen onder het bed vandaan gehaald, dus de verzorging was zonder klossen… Anoniempje hoe zit dat dan?

Niemand meer?? dan ga ik maar naar bedje toe!!

Iek Viola Hotl met Johan Cruijf :?: :!: wat een eng verhaal…

Truste dames!

Nu nog afwassen en was ophangen???

Ik ga lekker slapen met hubbie :inlove:

truste

Hihi, inderdaad anoniempje, ik vind het wel gezellig om op honden te passen 8) Ik zou er zelf niet meer als twee hoeven, maar zomaar een weekje één of twee honden extra vind ik wel leuk.

Nu scheelt het natuurlijk ook dat ik dan vakantie heb. Anders weet ik niet of ik het had gedaan. Het brengt toch weer aardig wat werk mee, twee extra honden.

Wij hebben hier geen waterbed. Maar als ik zo de verhalen hoor, ga ik er toch nog eens over nadenken. Daniel heeft namelijk ook altijd zo’n last van zijn rug en misschien dta een waterbed voor hem ook wel wat zou kunnen helpen.

Truste meiden :-*

Ik ga zo ook lekker mijn bedje opzoeken.

welterusten voor iedereen…

en misschien tot moeregen en anders waarschijnlijk tot na t weekend…

heb denkelijk geen tijd om veel te surfen…

:shock:

hoi hoi,

Wij hebben ook een waterbed en zal nooit iets anders meer willen als wij 14 dagen op vakantie gaan dan heb ik 7 dagen onderhand nodig om op zo’n hard bed te kunnen slapen dat is dus wel minder er van maar ja lig meer in mijn eigen bed dan ergens in een hotel ofzo.

Maar ja ik zou ook wel eens willen weten hoe het is als je kraamhulp krijgt want een waterbed krijg je niet op klossen maar mag je er wel in blijven liggen dan? want het is natuurlijk te laag dan

Sorry Suus dat ik niet zo snel reageerde, ik zat tussendoor een gtst te kijken had ik opgenomen.

Even over de kraamzorg, het is in princiepe zo dat je bed voor de kraamzorg verhoogd moet worden tot min. 65 cm.

Wij doen namelijk verschillende dingen aan bed, zoals 2x daags controles zoals tempen baarmoederstand voelen en hechtingen controleren.

Ook verschonen wij de eerste dagen dagelijks en daarna om de dag het bed uit hygienisch oogpunt i.v.m. bloedverlies.

En als je evt. borstvoeding zou willen geven helpen wij daar ook mee dus dat gebeurd allemaal op of aan bed en volgens onze arbowet mogen we dat alleen doen als het bed verhoogd is.

Stel je maar voor dat als je dagelijks aan te lage bedden werkt, dat dat dan echt je rug kost.

Dus met een waterbed adviseren wij dan ook idd een apart 1 pers. bed op klossen of die extra matras op je waterbed.

Als er toch geen verhoogd bed is wat de reden dan ook is houdt dat in dat wij het bed niet verschonen moet dan iemand anders doen en je moet dan zelf tempen.

De controles moeten ze wel uitvoeren ookal is het bed laag, die mag je nou eenmaal niet overslaan.

En officieel mag je niet aan bed dan helpen met bv. maar dat doe ik meestal toch wel want daar laat ik een bv. niet door mislukken ze zeggen dan dat mensen in een stoel moeten gaan zitten maar zeg maar eens tegen iemand met hechtingen ga maar lekker zitten kan toch niet?

En Linda

Tuurlijk mag je in je eigen bedje liggen mij zouden ze er ook niet uitkrijgen hoor :wink:

Dan idd even voor controles enz. op een apart bed bijv. of even een extra matras erop gooien

gelukkig is er wel altijd een mouw op aan te passen he !!

:wink:

GOEDE MORGEN

Is er nog nieuws vandaag

En Lindaa blijven ze weg denk je die :twisted: Ik hoop het zo voor je.

morguh

Morgen…

Het ziet er naar uit dat ik zo met de fiets boodschappen moet gaan doen :x :x Autootje start niet :x

Ik ga het dalijk nog 1 keer proberen en anders toch maar met de fiets…

Verder geen nieuws van deze kant…

o ja, ik heb een normaal bed :wink:

he das balen als de autoniet start hih ik moet alleen zeggen dat ik dat probleem noooooooooooit heb :lol: