September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

ik heb geen auto en geen rijbewijs hihi en dan is mijn man ook nog automonteur hihi

Ben echt ff pissig nu…Het is ijskoud en auto doet het niet.

Opzich is dat geen ramp, maar dan staan er een paar van de bouwvakkers stom te roepen. “Hij doet het niet hoor!”

GRRRRRR…of dat ik dat niet weet!!! Bel ik hubbie op, om te vragen of hij advies heeft, dan pak je toch gewoon de fiets…Ja, hij heeft een goede auto onder zijn reet :x :x :x :x :x

Ik moet vanmiddag weg, en dat is niet hier in de buurt, dus ik hoop dat ie dalijk, als ie wat warmer is wel start…is meestel zo :pray: :pray:

Denk dat je accu slecht is of niet, kanniemand je aanstarten met start kabels

Ja dat denk ik ook, want als ie warmer wordt doet ie het wel…

Ik probeer het zo nog een keer en anders bel ik de afspraak vanmiddag af en ga ik ff op de fiets naar m’n tante…

hoi hoi,

:evil: :evil: :evil: zijn er nog niet dus ik hoop dat het goed is deze maand

:pray: :pray: :pray:

Hè get, Lieke. Balen van je auto. Het zijn leuke dingen, auto’s, zolang ze het maar gewoon doen (maar dat is geloof ik bij alles wel zo :lol: :lol: )

Linda, ik hoop zo voor je dat de :evil: :evil: wegblijven.

Wanneer ga je eventueel testen?

Ik ben nu eventjes thuis. Heb vanochtend al gewerkt en moet vanmiddag ook weer.

Fijne middag allemaal :-*

Nou, m’n toet is wegesleept, nu maar hopen dat de kosten niet te hoog worden anders gaat ie eruit…

Ik hou jullie op de hoogte…

hoi cinjoan,

Ik wacht vandaag af en anders doe ik morgenochtend een test maar dit wachten duurt eeuwen word er niet goed van

ff gauw tussendoor, ik ga vanavond shoppen met m’n vriendin, mijn vntje gaat naar hun toe bier drinken met z’n tweeen( en de kids liggen boven in bed)

Anoniempje: dat stond toen in het foldertje van beter bed, maar er is idd weinig verschil, alleen hebben we niet zo’n soft side net als de meesten, bij ons wiebelt ie nog ff na hihi…

Erg voor je Lieke, is mij ook al een overkomen dat de toet weggesleept is, hoop voor je dat ie nog te maken valt :thumbup:

Linda: ik help het je hopen dat ze wegblijven, merk je misschien al iets wat je anders niet merkt :?: , ik :pray: voor je.

tot morgen en veel kletsplezier vanavond :wink:

Zooooooooo hee, dit is echt het meest productieve forum…

Ik kan niet eens een paar dagen er niet zijn, dan is het al helemaal uit de hand gelopen met de hoeveelheid posts meiden!!! :wink:

Lindaa, welkom, wie weet al gelijk raaaak??? Ik duim voor je hoor. Hoop dat je vanacht kan slapen, dat kon ik niet toen ik had bedacht dat ik ;s ochtends ging testen, haha!

Verder over waterbedden gehad? Lekker warm, maar vind het irritant dat je het zo merkt als de ander beweegt.

Ik slaap bijna direct als ik in bed lig… Mijn liefie houdt het langer vol. Als ik mijn kussen ruik ben ik weg… Maar ja nu ook meer dan eerder hoor, ben veel meer moe.

Nou, ik ga weer proberen het bij te houden, want 20 pagina’s lezen is ook nix…

:-*

Mooi geworden hoor Antoinet :!: :!:

Hmm, we eten lekker warme broodjes met mozarella en tomaat en pesto…hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

voel me eigen al een hele week anders maar ik heb allemaal het idee dat ik het zelf in mijn hoofd haal omdat ik er best veel mee bezig ook al probeer ik het niet maar mijn hoofd dwaalt er steeds naar af.

morgen testen als :evil: :evil: :evil: wegblijven hoop idd wel dat ik vannacht heel goed slaap en dat ik of ongesteld word en anders dat ie test morgen dan wel gelijk positief uitslaat anders word dit een zenuwslopend weekend voor me.

ik :thumbup: voor jullie…

Linda spannend zeg dat de :twisted: er nog niet zijn.

Weghouden he :hand: .

Ik hoop het echt voor je hoor, dus je voelt al wel iets?

Ik snap op het moment niet zoveel van mijn eigen lijf.

Vorige week gewoon ongesteld geweest, maar nu een beetje een rare onderbuik.

Soort druk thv. schaambeen heb ik nooit eerder gehad en een beetje gevoelige borsten maar goed, kan toch niks zijn als ik gewoon ongetseld geweest ben?

Is ook wel vroeg om nu al evt. een eisprong te zijn denk ik

Lindaaa spannend hoor! Ik :thumbup: voor je!

Lieke heeft ie geen last van vocht? Effetjes de contactpuntjes inspuiten. Heb je speciale spray voor en vroeger deden ze dat met haarlak. Hebben wij met mijn oude toet ook gehad, naar de garage gesleept en voor EUR 60 gemaakt (was ook zo’n koud en vochtig weer). Daarna nog een keer gehad, mannie alles er uit gehaald en ik binnen alles drooggeföhnd, inspuiten en meteen starten!

Anoniempje mijn schoonzus is overal mee geholpen en die hebben echt op de dag dat ze bevallen was de klossen weggehaald, heb zelfs nog gevraagd of dat wel kon… nou dan zullen we hier toch een eenpersoonsje aan moeten schaffen voor dat soort onderzoekjes en dingetjes. Mijn zusje is gedipomeerd kraamverzorgster (maar zit al zeker 10 jaar in de bejaardenzorg) dus die kan ik wel om hulp vragen maar voor het verzorgende stuk zeg maar (dus bm voelen enzo) wil ik toch iemand anders, dat wil ik niet dat zij dat doet en bovendien is ze er daarvoor te lang uit natuurlijk…

Mijn rugje is gelukkig al een flink stuk gezakt. Neem om de 3-4 uur een paracetamolletje en dat werkt aardig. Kan ik dus morgen lekker gaan winkelen :dance: :dance:

Hoi hoi

Lindaa, welkom, en we zijn natuurlijk allemaal erg benieuwd!!!

Tja waterbedden, ik heb mij een keer stom dronken op een waterbed laten vallen, waardoor ik er dus nooit meer uitkwam. O o o ik heb me er gewoon uit moeten laten vallen. Overigens vond ik het wel lollig. Ik voelde me toen echt in de 7de hemel!!

Ik het sins 1,5 dag steken in mijn linkerzij, echt irritant. Wat zou dat nou weer zijn. Hierdoor liep ik ook een oefening met sporten mis. Ach ja…

Meiden, gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend??

Dank je wel Lieke :stuck_out_tongue:

En wat vind de rest van het nieuwe lijstje op pagina 1 (eerlijk zeggen :wink: )

Anoniempje, ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het ook gehad deze maand. Vanaf het moment dat mijn ongesteldheid over was, had ik ook regelmatig een drukkend gevoel en steekjes in mijn onderbuik. nu heb ik het nog steeds af en toe, maar veel minder als een tot twee weken geleden.

Suus, gelukkig dat je rugpijn wat minder wordt.

Alvast veel plezier, morgen met winkelen :wink:

Vervelend die steken, Janine. Ik kan je helaas niet helpen met de vraag wat dat is.

Hier hebben we voor het weekend nog niet echt plannen gemaakt. Ik moet morgen weer werken, dus morgen zullen we zowiezo niet veel bijzonders doen.

Janine is het geen ovulatiepijn? Ik had altijd rond het midden pijn in mijn zij en soms ook heel heftig…

Cinjoan, omdat je het zo graag hoort: het is een supermooi lijstje! :clap:

:wink:

Antoinet: Ik vind het er netjes uitzien hoor, heel overzichtelijk :thumbup:

Dus het komt jou wel bekend voor, nou gelukkig zal dan wel niks raars zijn, we wachten wel af zal wel weer over gaan.

Suus: Kan best hoor dat alles toen wel gedaan is bij je schoonzus, misschien verschilt het wel per kraamcentrum, Kes wat denk jij ervan?

Ik zal zelf geen 1 pers. bed kwijt kunnen dus tijdens de kraamtijd duik ik gewoon mijn waterbedje in en dan verschonen we dat zelf wel voor de rest heb ik toch niks bijzonders waar ik dan hulp bij nodig heb want als het ooit zover komt zal ik toch flesvoeding gaan geven, :oops: geen discussies gelijk toch op ons gezellige kletsforumpje want je leest af en toe…

Veel plezier met winkelen Suus morgen.

Lieke vervelend van je auto zeg, balen die mis je echt wel als je er aan gewend ben.

Janinepien hoe gaat het met jou?

JanineB Ik heb ook geen idee wat die steken kunnen zijn hoop dat heyt snel minder zal worden, wat zitten we toch allemaal raar in elkaar he :wink: