Goedemorgen allemaal,
Nou Kes, jij was nog laat hier zeg.
Wij zijn gister ff op visite geweest bij een oom en tante van hubbie, we zouden iet lang blijven, maar waren toch pas om 00.30 thuis.
Vandaag doen we niet veel, ikea in eindhoven is open dus misschien ff daar heen. We willen een nieuwe slaapkamer hebben.
Ik ga me eerst maar ff aankleden en wassen.
Hey Lieke,
Wij hebben gisteravond visite gehad en daarna samen nog een filmpje gekeken. Dus heb net voor ik naar bed ging nog effe dat berichtje geschreven
Veel plezier met shoppen straks!
Oja mijn nieuwe NOD word 11 februari
he kes dus ongimeid das balen heel veel gleuk meid de komende ronde,
lieke veel fun bij ikea.
groetjes bianca,
Nou die 9 kilo vind ik zeker veel zeg. Hier zit nog niks aan hoor, kan mijn broeken nog aan. Soms wel met het bovenste knoopje open, maar dat is meer dat het niet zo strak zit om mijn buik, dan dat het niet meer past…
Ik heb ook veel jeuk lenie!!!
Suus, gewoon kopen wat jij wil, laat je schoonmoeder lekker kletsen!
Lenie, ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan ook door het weer komen, heb ik ook weleens last van(vooral mijn scheenbenen).
Ik hoop het natuurlijk neit voor je
.
Ik ga nog even en
, dus nog genoeg te doen.
Lieke, shop ze bij ikea.
Hoi hoi! Kes balen dat de :twisted: er zijn! Over die jeuk, ik heb een allergie en mag ook geen pillen dus sinds het begin van mijn zwangerschap een vette jeuk op mijn buik precies waar mijn broekbanden zit. Sinds een paar weken maar een hemdje in mijn broek en het begint (eindelijk) weg te trekken nu. Wel jeukende borsten trouwens…
Oh en die 10 kilo was nog maar het begin hoor… mevrouw is uiteindelijk 40 kilo aangekomen. Mijn schoonmoeder praat altijd alles van haar goed, ik vind dat het door het eten kwam, maar zij zelf natuurlijk niet… Ze heeft de eerste weken van haar zwangerschap gerookt en is gestopt omdat haar vriend dreigde anders weer te beginnen (wat een reden…) dus daardoor zaten er een paar kilootjes aan. Ze is in december zwanger geraakt en in januari zijn ze in hun huis gaan wonen. De eerste maand nog bij moeders gegeten en daarna moest ze het zelf gaan doen, haar vriend staat in een winkel en werkt veel 's avonds, dus ze heeft maanden een paar keer in de week op ongezond eten geleefd. Bovendien heeft ze vanaf mei in de zw gezeten en deed ze helemaal niks meer behalve op de bank hangen en filmpjes kijken… tja dan wil het wel hè?
Wij hadden ook weer wat hoor gisteren… de buurvrouw weer grrrrrrr, dat wij bezorgd me soms echt slapeloze nachten… we gaan gisteren laat naar buiten met de hondjes voor de laatste ronde, liger er ineens hondenpoep bij ons op het pad (wij parkeren de auto zeg maar in de voortuin hier en het lag halverwege de auto) dus Ramon zegt dat is aso dat iemand zijn hond daar laat schijten… hij ruimt op ik ga vast lopen. Komt ie helemaal pissig achter me aan, het lampje was gaan branden, eerder die dag lag die poep bij haar voor de deur, dacht hij nog dat is ook aso als je je hond zo voor iemand zijn deur laat schijten… heeft ze het dus bij ons in de tuin gegooid denkt hij (en het zou me niks verbazen: als er in de sloot een blikje of zakje ligt belandt het ook altijd in onze achtertuin) en Ramon pissig en met een waasje voor de oogjes dus die drollen op haar auto gekieperd… :? vond ik dus niet zo slim van hem, resultaat wij weer woorden, daar doet ze het volgens mij om… ze heeft wel eens vaker gezegd dat ik mijn honden voor haar deur laat poepen, nou echt niet! Dan zou ik het wel opruimen, maar ze poepen niet op straat…
Fotoos van de geverfde huiskamer
Janine leuk geworden hoor! Wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten toen je het schreef, maar ik vind het wel gaaf zo! Saw 1 trouwens gezien en Saw 2 ligt al enige tijd klaar op dvd maar het is er nog niet van gekomen om te kijken…
Nes die broeken vallen wel mee hoor. Ben nu bij Promiss geweest en heb er eentje van EUR 35 gekocht. In de uitverkoop was natuurlijk niks meer in mijn maat of in mijn smaak.
Balen Kes, dat de :evil: :evil: je weer gevonden hebben
Jeetje Suus, 40 kilo aangekomen :shock: :shock: Tja. zoals jij het beschrijft, vind ik het ook niet oz gek, dan wil het wel.
Pffff, ik moet er niet aan denken om 40 kilo aan te komen.
Vreselijk zo’n buurvrouw :evil: Wij hebben hier gelukkig geen last van de buren. We zijn er ook geen goede vrienden mee, maar hebben er dus gelukkig ook geen problemen mee. Gewoon hallo en gedag als je elkaar tegenkomt en af en toe een praatje en dat was het dan wel :lol:
Ik moet stiekem toch wel een beetje lachen om Ramon zijn aktie, hoor :mrgreen: Maar slim is het inderdaad niet zo. Het zal jullie contact met de buren er niet beter op maken.
Janine, ziet er echt heel gaaf uit!!!
Wij moeten ook nog steeds eens iets aan de muren in onze huiskamer doen.
Er zit nu nog behang op, maar daar wil ik dus ook van af. Één omdat het hardstikke geel ziet van het roken en twee, omdat Cindy als pup (kan je nagaan, ze is nu bijna 6 :oops: :oops: ) eens een stuk behang onder handen heeft genomen en die kale plek zit er nu dus nog steeds (staat wel een kastje voor, hoor :lol: ). We roepen al jaren dat we de kamer willen doen, maar het komt er dus steeds niet van :roll: Maar ik denk dat het er dit jaar toch echt van gaat komen, want ik ben het dus echt heel erg beu, dat behang dat er nu op zit.
Antoinet ik ben ook niet zo voor die acties, maar ja dit kinderachtige gedoe speelt al sinds we hier wonen (bijna 8 jaar) en af en toe worden we helemaal gek van dat mens! En dan handelt Ramon wel eens een beetje te impulsief… het is wel eens vaker voorgekomen hoor dat ze dat gedaan had, heb ik het gewoon opgeruimd, ik laat me niet meeslepen in die spelletjes… maar ze weet gewoon dat hij er wat heftiger op kan reageren. Tegen mij is ze altijd poeslief :x . Zo heeft ze twee jaar geleden toen wij hier aan het verbouwen waren (het was toen in augustus superwarm) onze meubels die buiten aan de schutting stonden op een plekje waar zij een vijvertje en dus geen planten of zo heeft, onze meubels met slootwater staan besproeien… ik heb al menig keer dat gore water op mijn drogende was gehad… meestal doet ze dat ook precies als wij samen in de tuin zitten, niet als ik alleen zit, dat zegt genoeg denk ik…
Jeetje, leuk zo’n buurvrouw, zeg :? Heeft zo’n iemand nou echt niks beters te doen? Ik vind het wel knap van je dat jij je niet laat meeslepen in haar zielige (want ik vind haar acties toch behoorlijk zielig) spelletjes.
Jeetje wat een vervelende buurvrouw zeg!! Wij hebben ook zeer vervelende buren!!
Lekker Suus, zo’n buurvrouw. Ik denk dat bij ons ik juist de degene ben die dat soort acties doet en dat hubbie juist heel rustig blijft net als jij.
Gaaaafffff hoor die woonkamer JanineB :!: Mooie kleuren hoor!!!
hallo Kes,
wij gaan gewoon samen door naar de volgende maand… hier is het nu echt doorgezet!!!
Leuk als we zoiets afspreken maar nu zijn we ook nog eens samen ongi en dat was niet de afspraak.
Janine, fantastisch jullie woonkamer zo, hele leuke kleuren.
Balen voor je Lenie dat de :twisted: :twisted: toch zijn gearriveerd.
Suus, wat een k*twijf is die buurvrouw van jullie zeg, ik zou hetzelfde gereageerd hebben als Ramon( volgens mij noemen ze dat heetgebakerd of een kort lontje hebben) hihi.
Wij hebben ook problemen gehad met onze buren een aantal jaar geleden, inmiddels zijn ze gescheiden en heeft de buurman een nieuwe vriendin, maar er is teveel gebeurd tussen ons in die tijd dat het alleen een hallo is als je elkaar ziet en verder niets, het is nu wel wat rustiger, maar zij heeft een zoontje( achter het bahang plakken zo’n joch,vreselijk irrritant), vindt ook altijd vanalles in de tuin, kan helaas niets bewijzen dat het van hun komt,en m’n ventje is de rust zelve… niks van aantrekken zegt ie dan. :?
Dus Suus ik snap je helemaal…
Weer een heel verhaal geworden, dat krijg je al je aangestoken wordt met het KOKvirus…
@Nes wrote:
Weer een heel verhaal geworden, dat krijg je al je aangestoken wordt met het KOKvirus…![]()
Hihihihihihihi ik ken het

Lieke, ik zat nooit achter de computer, geen zin in en ik vond het ook niet zo leuk, nu zit ik elke dag een paar uur achter dit ding, ja het is echt verslavend…
Heb je nog iets leuks gekocht bij ikea :?:
Zoooow ben ik weer… mannie de hele dag buiten geweest om de auto te wassen, geen spoor van het geblondeerde kreng. Het werd een beetje glad, ook voor haar deur, dus heeft hij toch maar een beetje zout gestrooid… dus zo’n aso als het lijkt is hij nou ook weer niet… Durf te wedden dat ze op het moment dat ik zo mijn pootjes buiten zet uit haar graf durft te kruipen… hopen dat ze weg is… ze spreekt mij namelijk altijd op alles aan tegen Ramon durft ze niet meer denk ik :lol: .
Zoooo verders alles goed hoor heb net alle papieren uit 2005 opgeruimd en alles van 2004 wat weg kon weggegooid… weer een zakje in de kliko! Meteen alle mappen maar weer opgeschoond en anders ingedeeld dus mijn zondag was vrij administratief zeg maar… Nu effe met de hondjes lopen en dan maar op tijd met het eten beginnen, om 6 uur begint darten…
wat een gedoe suus met je buren hihi ,
julie zien darten dus wij niet hier hoor, helemaal geen sport overigens,
dre en ik heb even de planken opgehangen in de woonkamer en de tv kast verschoven,wat een werkmoest helemaal leegnl,maar goed al klaar
weten julie ok wat hetis als jena je ongi nog bruinverlies hebt? heb ik anders nooit, ws gewoon oud bloed? en hoelang mag dat blijven?
Bianca ik druppelde ook altijd een paar dagen na met bruinverlies na de ongi… ik denk dat het inderdaad gewoon oud bloed is. Wat ik dan altijd deed is even de lactacyd spuit er in… en meestal was het dan weg, scheelde weer een paar dagen gedoe…