September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

Nee, ik heb niks gekocht bij ikea.

We hebben wel een hele mooie slaapkamer gezien.(hetzelfe bed als mijn broer en schoonzus, maar dan andere kleur) En een mooie lamp voor het nieuwe huis gezien.

Mijn hubbie heeft ook nog ff zijn auto gewassen.

o ja, mijn toet is weer gemaakt, ik ga hem morgen weer ophalen, en gelukkig viel de prijs mee 51 euro…

Lieke, wat mankeerde je.

Toch wel leuk die site met smilies die je voor ons opgesnort hebt.

Het is hier niet zo druk vanavond, zal wel komen door de finale van darts…daar kun je mij niet mee vermaken.

Ga zometeen wel lekker in

groetjes en misschien tot straks…

was iets met het starte, hij gaf geen vonkje meer ofzo…ik heb daar ook geen verstand van… :oops:

Idd erg rustig hier, ik kijk wel darten, maar gelijk op kok…

Hoeveel staat het nu met darten??

Groetjes Garfield

Hier nog eentje die en op kok zit en darten aan het kijken is.

Ik moet zeggen dat ik het toch wel heel leuk voor Jelle Klaasen zou vinden als hij wint van Raymond, hoor :wink:

Lieke, fijn dat je auto weer gemaakt is en dat het gelukkig meeviel.

Ik heb nu al een paar uurtjes wat last van mijn buik. Net onder mijn navel. Niet lekker, maar ik hoop eigenlijk dat het wel een goed teken is :pray: (al denk ik eigenlijk van niet, omdat het volgens mij dan lager zou moeten zitten?)

Garfield, het staat op dit moment 4-3 in sets voor van Barneveld, 2-0 in legs voor Jelle Klaassen.

Antoinet,

Heb je nog andere ‘tekenen’ ??

Spannend zo tegen je NOD aan hè :?:

Groetjes Garfield

Herstel: het staat 4-4 :wink:

Garfield, zie mijn antwoord bovenaan pagina 12 :wink: Vergeleken met gisteren is er nog niet veel veranderd. Behalve dan dat ik die buikpijn er nu bij heb.

Het is inderdaad heel erg spannend. Elk dingetje voel ik weer, ondanks dat ik me voorgenomen had er niet teveel mee bezig te zijn :roll: :lol:

Dus dat is ook spannend.

Misschien ga ik zo beneden maar even de rest kijken.

Is het best of 13??

Groetjes!

Ja, best of 13.

Zoooo ben ik weer : en en en Ihihi smilies weer gevonden)

Inmiddels Jelle vet gewonnen echt gaaf!

Lieke fijn dat je toet het weer doet! Als ik zie wat het gekost heeft zou ik bijna zeggen dat het vocht is geweest…

Antoinet je maakt het weer erg spannend voor jezelf ik duim voor je hoor!

Ik vind het dus ook echt geweldig voor hem.

Als je zag hoe koel hij ook de hele wedstrijd bleef.

Hij dart nog maar 4,5 jaar en nu al de Lakeside-titel winnen. Petje af, hoor :clap:

Ja super geweldig, ik vind het echt klasse van hem hoor.

Was ook voor hem hoor hahahah

Jaaaaa en iedereen gunde het hem ook. Dat zal Barney ook wel een beetje tegengevallen zijn. Vond dat Barney het niet verdiende want hij deed gisteren nogal arrogant… eigen schuld!

Ik vond Barney de eerste jaren leuk, maar de laatste jaren voelde hij zich veel te veel. Dacht echt dat hij niet te verslaan was.

En zeker niet door zo’n broekkie die net komt kijken.

Had hij dat even mis :mrgreen:

Hij was ervan overtuigd dat hij de favoriet was.

Hij zei dat Jelle van iedereen kon winnen, maar niet van hem…FOUTJE!!! 8)

Tja eigen schuld dikke bult dus maar dan!

Tis hier rustig dus ik ga maar afsluiten… morgen overdag ben ik er weer 's avonds ga ik even naar een verjaardag… weer taart! Vandaag al twee overheerlijke choco taartjes van de Bijenkorf op hmmmmm errug duur maar wel errug lekker.

Welterusten allemaal!

Heeeeee meiden!

Weer veel gekletst poeh poeh!

Lenie: balen dat die stomme :twisted: nu gekomen zijn… Had nog wel hoop voor je…

Die Klaasen deed het supergoed zeg, wat een koele kikker. Heb lekker op de bank gekeken in mijn slaapzakkie. Dat is mijn vaste hangplek deze weken haha!

Morgen naar de tandarts om 9.00 uur. Ze gaan mijn kiezen sealen. Dacht ik vorige keer ook, toen was het toch een mega gaatje… Hoop dat het nu meevalt. Bovendien ff aangeven van de zwangerschap natuurlijk, dat is wel belangrijk! Hoop dat verdoving wel gewoon kan, want dat vind ik toch wel prettig denk ik… Nou ik zie wel. Jullie horen me daarna wel weer!

Welterusten voor nu of straks!

Janine

Lenie, ik zie nu met teruglezen pas je berichtje dat het bij jou ook echt doorgebroken is.

Balen hoor…

Geef je je nieuwe NOD nog even door? Dan verander ik hem in het lijstje.

Janine, sterkte bij de tandarts vandaag!!!(oftewel, ik ben zelf niet zo’n fan van de tandarts)

Is iedereen aan het uitslapen?

Ikke niet, hoor.

Heb al gedaan.

En nu vind ik het even tijd voor pauze :lol: :lol:

Ze zeggen trouwens toch dat scherven geluk brengen? Dat zou nu in deze week dan wel even heel goed uitkomen en dan is dat lijstje dus niet voor niks kapot gevallen. Ik liep net met een volle wasmand van de trap af en neem met die wasmand een lijstje mee dat naast de trap hing…kapot dus.

Net nog even flink wat steken in mijn onderbuik gevoeld. Ik weet echt niet wat ik moet denken bij alles wat ik voel.

Volgens mij kan het met al die dingetjes nog steeds twee kanten op gaan.