Nee hoor, heb de kids naar school. Ik moet ook wassen.
Stofzuigen…de pups verschonen heb ik al gedaan. Honden eten in gedaan.
Opruimen…en boodschappen doen…wat moeten we vandaag weer eten…
Hoe gaat het met de pups, Bibi-Jane?
Ik moet vanavond met Cindy naar de dierenarts, dus eten wij vanavond maar iets wat snel klaar is.
Vissticks met aardappelpuree en worteltjes.
Jeetje Antoinet wat heb jij al veel gedaan op de vroege ochtend! Heb net lekker buiten staan ouwehoeren en verkleumen… nu dus even bijkomen met een bakkie thee… en ik heb een hongertje dus misschien zo ook maar even iets eten dan…
Hahah soesa dat heb ik ook gedaan, met de pups gaat het prima. Ze zijn nu 4 weken…zitten wel in de regeldagen nu hebben de hele dag honger.
Je hond heeft toch niks ernstigs?? Of moet je voor de enting
Ik was er ook wel al erg vroeg uit, hoor Suus (5 uur).
Dus ik heb de tijd gehad om al die dingen al te doen
Bibi-Jane, fijn dat het zo goed gaat met de pups
Ik moet niet voor de enting naar de dierenarts met Cindy.
Een paar weken terug heeft ze een behoorlijke oorontsteking gehad. Daar ben ik toen mee naar de da geweest, druppels gehad en al snel ging dat beter. Wel had ze tegelijk met die oorontsteking veel jeuk aan haar oortje gekregen en ze heeft er dus flink aan zitten krabben. Resultaat, verschillende open plekken op haar oor. Gelukkig hielp de calendulanzalf die ik erop smeerde goed en al snel zag ik haar minder krabben. Helaas is het nu overgeslagen naar haar andere oor en deze keer krijg ik het niet weg met calendulanzalf. Ik wilde het eigenlijk nog met hydrocortiderm proberen, maar het flesje dat ik heb staan, is al 7 maanden over datum, dus die durf ik niet meer te gebruiken.
Zo ziet haar oor er nu uit. Het ziet ook steeds helemaal rood.
Nou vond ik dat ik veel deed op een dag, maar op mijn vrije dag sta ik echt niet zo vroeg op hoor… Ja Bibi-Jane jij hebt natuurlijk kids dus dan moet je wel op tijd je bed uit, maar ik nog niet dus daar geniet ik nog maar even van nu het nog kan… Ga zo lekker op mijn gemakje aan de bovenverdieping beginnen…
Nou, ik pas me eigenlijk meestal aan aan de diensten die Daniel draait. Draait hij een late dienst, liggen we laat op bed.
Draait hij een vroege dienst, dan liggen we dus vrij vroeg op bed en zijn we er ook heel vroeg weer uit. Ik vind het wel lekker zo vroeg eruit. Je hebt de hele dag dan nog voor je. Uitslapen in het weekend tot een uur of elf is voor mij ook echt niet weggelegd
Alleen aan zijn nachtdiensten pas ik me niet aan. Dat vind ik weer net iets te ver gaan :lol: :lol:
Oh nou mijn mannie kan heel goed alleen uit bed komen, en hij moet er niet aan denken dat ik dan al om hem heen loop te kleppen en fladderen… dus ik blijf lekker liggen als zijn wakkertje om 6.30 begint te zingen… :lol:
hoi hoi,
Wat een klote internet zeg heb het hele weekend zonder internet gezeten.
Geweldige wedstrijd gisteren met darten het was echt spannend ben blij dat barney een keer op zijn snufferd is gegaan werd tijd.
Nou ben helaas ook ongi geworden dus mijn nieuwe NOD is rond 11 februari.
Hihi, mijn mannetje heeft ook geen hulp nodig om uit bed te komen, hoor. Hij gaat er zelf al om kwart over vier uit. Dan blijf ik dus nog wel even liggen. Om 5 uur kom ik er ook uit en doen we nog even een bakje koffie samen voordat hij weggaat
Het is voor ons dan 's avonds ook niet veel later als half 10 dat we erop liggen, dus dan ben ik om 5 uur wel weer uitgeslapen.
Hè, balen dat je weer ongi bent geworden, Linda.
ja idd maar we gaan gewoon weer verder met klussen
Hai hai
Hebben jullie tips om 's avonds goed in slaap te kunnen vallen? Ik heb nu al een week lang ofzo dat ik gewoon om half 2 nog niet ligt te slapen. Met als gevolgd dat ik weer laat uit bed komt en zo een beetje het ritme ga omdraaien! Alle tips zijn welkom!!
Zelf dacht ik van het weekend een druppeltje bloed in mijn inlegkruisje te zien, maar daar bleef het ook bij. Maf hé?
Tja, en dat Jelle heeft gewonnen, gewoon TOPPIE!! Ik gunde het hem zo!! Echt gaaf!!
Hoi Janine,
Ik zou je graag willen helpen maar zit helaas met hetzelfde probleem als jij!
Drink je 's avonds veel koffie, thee of cola of ander drinken met cafeine die raad gaf mij huisarts niet dat het iets helpt bij mij want ik drink meestal water of sinas maar ben wel moe als ik naar bed ga maar dan lig ik erin en dan begint het gezeik dat ik niet kan slapen
Janine ik zou het niet weten, ik kan niet slapen als ik ga liggen piekeren, dus ik weet dat het bij mij daaraan ligt… Spannend voor je hoor! Ik neem aan dat je NOD in de buurt is (geweest) zo even op pag. 1 kijken of die er bij staat… ik duim voor je hoor!
Lindaa balen, nieuwe ronden nieuwe kansen, helaas, maar het is niet anders…
Hallo,
Hier ook al met En ff lands de makelaar geweest om nog een xtra brochure van ons huis op te halen, is altijd leuk voor straks in het fotoalbum.
Verder heb ik heerlijk tot 10.30 uitgeslapen…hubbie was om 9.00 uur er al uit.
Dalijk nog ff boodschappen doen en de rest doe ik morgen.
Linda, balen meid van je :evil: :evil:
Lindaa wat jammer dat je ongi bent geworden. Duimen maar weer voor de volgende ronde.
Nou vanochtend dus bij de geweest… Vullingen had ik dus ook nodig, met wat sealen. Verdoving etc konden geen kwaad. Wel moet ik goed gaan stoken nu elke avond, want als je zwanger bent kun je sneller een ontsteking aan je tandvlees krijgen door de hormonen. Dus gelijk maar aan de gang…
Heb nu wat last van mijn kiezen, maar het valt wel mee gelukkig. Over 2 weken moet ik nog een keer, nog alleen rechtsonder, de rest is af. Moest wel €330 afrekenen! Jaaaaaaaaaaa je leest het goed, duur grapje he!!!
Maar krijg het grootste deel terug, dus ga gelijk de rekening op de post doen!
Tot strakjes!
Janine
hey meiden,
Heeft er iemand ervaring met ovulatietesten wil dat namelijk deze maand gaan proberen maar wil even weten hoe en wat?
Lindaa misschien moet je het Garfield vragen, die gebruikt ze ook. Ik denk dat een pb-tje het handigste is, ze leest hier niet iedere dag… Volgens mij heeft Antoinet ze ook eens gebruikt…
okey dank je