September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

You’re welcome :wink:

hey suus,

spannend morgen je eerste echo!

Jaaaaaa! Voor het eerst kan een maandag mij niet snel genoeg gaan… ik hoop echt dat we deze keer wel goed nieuws krijgen!

ik :thumbup: :pray: voor je maar het zal nu toch wel goed zijn.

hoelaat moet je morgen komen?

Klopt, ik heb inderdaad ook twee cyclussen ovulatie testen gebruikt. De eerste maand heb ik ze niet gebruikt en toen had ik een cyclus van 29 dagen. Ik ben in de tweede maand op dag 12 begonnen met testen, maar had op dag 21 pas een positieve test. Mijn cyclus duurde toen 34 dagen. Gelukkig kon ik via internet aan ovu testen komen die betaalbaar waren, anders werd het wel een erg duur grapje. De cyclus daarna toch weer op dag 12 begonnen. Op dag 16 was het tweede streepje wel te zien, maar als die nog niet even donker is als het teststreepje zou hij volgens de gebruiksaanwijzing nog niet positief zijn. Het streepje was wat lichter, dus ik dacht dat ik dan de volgende dag wel een posi test zou hebben. Helaas, de volgende dag niks meer te zien. Toch had ik wel die dag mijn eisprong gehad. Eigenlijk zou je dus, om er zeker van te zijn dat je een posi test krijgt, twee keer op een dag moeten testen. Ik heb ze deze maand niet meer gebruikt.

Dit is een stukje uit een artikel op internet over ovu-testen(voor de mensen die het niet interesseert, gewoon even dit stuk tekst overslaan :wink: )

Er zijn veel vrouwen die bij de drogist testjes kopen waarmee je je meest vruchtbare moment kunt meten. Te Velde twijfelt aan de betrouwbaarheid van deze testen. “Het gaat meestal om urinetesten die de zogenaamde LH-piek meten. LH is een hormoon dat aangeeft of er een eisprong zit aan te komen. Het probleem met die tests is echter dat ze niet aangeven wanneer. Een LH-piek duurt namelijk wel 24 tot 36 uur, maar de eisprong komt al zo’n 24 tot 28 uur na het begin van de LH-piek. Vrij snel dus. Als je het begin van de piek te pakken hebt, zit je goed Dan kun je het beste diezelfde dag nog gemeenschap hebben. Maar als je net op het einde van de piek zit, is de eisprong al geweest en ben je dus te laat. En dat geeft die test niet aan! Om dit probleem te ondervangen, zou je je eigenlijk 's-ochtends en 's-avonds moeten testen. Een ander nadeel van dergelijke testen is dat deze niet de overige vruchtbare dagen meten. Dat is zonde. Er bestaan wel urinetesters die de vruchtbare periode veel sneller aangever, maar die zijn nog niet op de Nederlandse markt verkrijgbaar.”

Suus, mijn duimpjes draaien morgen ook voor je, hoor :thumbup: :thumbup:

okey nou bedankt ik ga ze wel bestellen en dan zie ik wel wat er gebeurd

Zo Antoinet een heel verhaal maar misschien heeft Lindaa er genoeg aan!

Ik moet morgen om 11.30 uur bij de vk zijn, de vorige keer liep ze een half uur uit toen we de eerste echo hadden en mijn mannie is daar niet echt tegen bestand. Deze keer zal hij nog zenuwachtiger zijn, dus ik hoop echt dat we niet te lang hoeven wachten… (ook voor mezelf natuurlijk)

Suus, gaaf hoor!!! Kan je de foto scannen?? Dan kunnen wij met zijn allen meegenieten!!!

Nou eerst maar even afwachten of er iets te scannen valt… :pray:

Maar ik heb geen scanner, zal even met mijn digitale proberen een fotootje te maken, weet alleen niet of dat dan ook meteen lukt, als ik thuis ben is het al donker buiten…

Eerst maar horen dat het goed is, dan komt de scan wel daarna toch?!

Hoi Allemaal

Meiden jammer dat jullie allemaal de :twisted: weer op bezoek hebben.

Balen hoor, maar kop op he! gewoon de volgende ronde in.

Het is wel weer even geleden he dat we een zwangere konden feliciteren, iemand bijgehouden wie en wanneer dat was?

Vind het wel weer tijd worden hoor.

Hier alles goed, druk aan het werk, nog 2 dagen en dan weer lekker vrij.

Suus spannend morgen de echo heel veel succes.

Welke zwangerschapstest had jij ook alweer gebruikt, wil ze via internet bestellen zodat ik ze vast heb liggen :lol: blijven positief denken he.

Ik heb nog steeds een gevoelige onderbuik, en veel plassen maar dat heb ik wel vaker, borsten eigenlijk ook nog steeds gevoelig maar verder niks bijzonders.

Vanochtend wel even wat krampen dus misschien mijn eisprong wel geweest, dus :pray: dat het klussen nut heeft gehad :oops:

Ga even op Atwt kijken en eten en kom vanavond nog even gezellig kletsen

Denk dat ik de laatste was die zwanger is… of heb ik het mis? Dat is bijna drie weken geleden…

Gewoon blijven klussen anoniempje, geniet ervan. Op dit moment hoef ik er ff niet zoveel van…hihi, komt ook wel weer goed…

kus Janine

Jammer Linda, dat de :twisted: :twisted: weer gekomen zijn…op naar de volgende ronde :wink:

Suus, superleuk voor je morgen, ik zal aan je denken morgenochtend :pray:

Ik zit vandaag op dag 31 en er is nog niets gebeurd in de tussentijd, alleen had ik vanmorgen op m’n werk wel wat steken in mijn(.)(.), maar of dit "goed"is of ik dit wil voelen weet ik dus niet.

Ga me ook niet druk maken en ik zie wel…dit is eigenlijk nog maar de 2 de ronde( ik tel die van 31 dgn niet mee, dit was de eerste keer na het stoppen met de pil).

Ik test iig pas na zaterdag, want mijn familie komt zaterdagavond langs en mijn mamsie ziet alles aan mij…kan mezelf dan niet goed houden en m’n broertje weet nog helemaal van niks, dus lekker spannend houden.

Weer veel te veel gekletst…ik wordt nog een hihihihi…

Oooh Janinepien, het is misschien wel leuk als Antoinet en ik nog voor eind september gaan :pray: :pray: :pray: :pray:

Nes spannend hoor.

Ik :pray: voor je mee hoor.

Zoals ik al zei: Het wordt wel weer eens tijd dat er iemand met leuk nieuws komt.

Rustig hiero…

Iemand nog iets leuks te vertellen :!: :!:

Ja Nes en Antionette, doe dat maar. Er is nog ruimte genoeg bij de septembermama’s…

Lieke, verveel je je?

Jaaa,

hubbie is de hond aan het borstelen en ik zit acher de pc

Nou hier ook niet echt iets bijzonders te melden.

Net lekker gebadderd, was alleen in slaap gevallen en werd wakker door de telefoon.

Vriendin belde zo dat ze zometeen even langs komen.

Dus nu verplicht weer even kleren aan i.p.v. mijn pyama :lol:

Ik ga donderdag naar the lion king,iemand daar al heen geweest?