September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

Nee maar lijkt me supergave musical. Zal vast leuk worden!! Vond de film al gaaf, ben ik fan van!

Ooooh meiden, ik hoop het zo, dat Nes en ik er nog bij kunnen :pray: :pray: Bij mij zal het trouwens wel een twijfgelgevalletje worden. 30 september of 1 oktober, maar als het zo mag zijn, kom ik zowiezo gezellig bij de septembermama’s kletsen :stuck_out_tongue:

Ik had vanmiddag toen ik de honden uitliet weer flink wat steekjes in mijn onderbuik. Maar ja, dat zegt ook weer zo weinig, hè? Want dat kan je ook hebben als je ongesteld moet worden. Hoewel dat wel de eerste keer dan voor mij zou zijn, want normaal gesproken voel ik bijna niks voordat ik ongesteld wordt. Hooguit wat pijn in mijn rug.

Ik ben net met Cindy naar de dierenarts geweest. Ik moet weer zalf voor ontstoken oortjes in haar oren gaan spuiten en voor die korstjes op haar oor, heb ik een nieuw flesje hydrocortiderm meegekregen. Verder heeft ze nog een prikje tegen de jeuk gehad.

Het is altijd zo leuk met Cindy bij de dierenarts. Ze komt altijd heel vrolijk de wachtkamer binnen gelopen. Bij alles wat ze achter de deur hoort, spitst ze haar oortjes en als de deur open gaat wil ze als eerste naar binnen. Als we binnen zijn, springt ze zelf op de behandeltafel (de dierenarts kent geen enkele andere hond die dat doet :lol: ), maar zodra ze erop staat, wil ze er ook zo snel mogelijk weer af.

@Cinjoan wrote:

Het is altijd zo leuk met Cindy bij de dierenarts. Ze komt altijd heel vrolijk de wachtkamer binnen gelopen. Bij alles wat ze achter de deur hoort, spitst ze haar oortjes en als de deur open gaat wil ze als eerste naar binnen. Als we binnen zijn, springt ze zelf op de behandeltafel (de dierenarts kent geen enkele andere hond die dat doet :lol: ), maar zodra ze erop staat, wil ze er ook zo snel mogelijk weer af.

Dat hebben wij ook met onze hond, alleen die wil er niet af…

Nou de honden die wij vroeger thuis hadden moest je de behandelkamer in sleuren!!! Wel bijzonder die van jou dus. Als wij vroeger de deur binnenliepen van de wachtkamer wist ie al genoeg, dan wilde hij weer terug!

Hoop dat je erbij komt Cinjoan, gezellig!!!

onze jim vindt het totaal niet eng de vorige arts welmaar bij dezse nieuwe

( ivm verhuizing) vindt ie niet erg ,

Lieke, er niet af willen gaat weer net iets te ver voor Cindy. Als ze er eenmaal op staat vind ze dat ze weer genoeg van haar zelf heeft laten zien en wil ze er dus gelijk weer af. Jammer genoeg voor haar gaat dat feestje nooit door :lol: :lol:

Jaaah, dat zou fantastisch zijn, maar ik merk nog niks… :wall:

Ben net lekker in bad geweest en ga nu c.s.i. kijken en dan naar bed.

Meiden tot morgen en Suus ik :thumbup: voor je morgen :wink:

houdoe…

Ja Suus,

Veel plezier morgen bij de echo!!!

:wink: Garfield

@anoniempje wrote:

Ik ga donderdag naar the lion king,iemand daar al heen geweest?

Ja, ik ben naar de Lion King geweest!!

Geniet ervan!!! En kijk vooral goed om je heen!!

Jeetje wat is het rustig hier vanavond.

JanineB:leuk om te horen dat het de moeite waard is, ik zit op rij 5 dus kan hopelijk alles dan heel goed zien.

Weltrusten

Nou weinig gekletst hier gelukkig… ben net thuis, zo effies douchen en naar bedje!

Mijn kleintje vindt het niet erg bij de dierenarst, die vint alle aandacht fantastisch, allen ben ik bang dat daar over niet al te lange tijd een eind aan komt (lees balletjes eraf). De grote is een ander verhaal. Die heeft ooit een bacterie gehad waardoor haar nagels los gingen zitten en die moesten er dan uitgetrokken worden. Heb dus een paar weken lang bijna dagelijks bij de dierenarts gezeten, en dit alles zonder verdoving… die moet ik dus echt mee naar binnen slepen, ga niet naar het inloopspreekuur want dan moet ik mezelf aan de banken vastbinden en als de deur van de behandelkamer open gaat, sta ik binnen een tel buiten…

Dames welterusten! Ik stuur Lieke morgen een berichtje vanaf mijn werk als het goed is, is het niet goed kom ik het zelf vertellen…

jeetje dames…

ben ik effe 2 dagen niet geweest komen er 15 pagina’s erbij !!

:dance: :: :mrgreen: :: :dance:

bij mij is nog alles relatief rustig !

ben nu bezig met de laatste voorbereidingen van ons huwelijk, de aankleding van ons huisje en zo…

de rest is allemaal al gebeurdt !

dus we gaan er heerlijk van genieten… ( nog 16 dagen en dan is het zover )!

:dance:

Goedemorgen

Moest gisteren werken, ben 's avonds erg moe.

Op dit moment ben ik af en toe misselijk, mijn maag draait in mijn lichaam.

Soms wordt ik helemaal gek van al die “rare” dingen waarbij je gelijk weer iets kunt gaan denken.

Ow moon wat spannend joh al die laatstedingetjes nog doen leukkkkkkkkkkk

ik lig nu al wakker…

en loop constant de dingen na of we niet nog iets vergeten zijn…

(kwam er vannacht achter dat we nog koffiemelk moeten halen, das toch echt belangrijk he !!)

:mrgreen:

ja hoorrr echtbelangrijk koffiemelk sstel je voor dat mensen geen koffie nemen :mrgreen:

hi hi hi

och ja, nu zijn de laatste details die nog effe moeten gebeuren… :inlove:

en dan ist zover !

we hebben afgelopen weekeinde de kleren gepast allemaal…

ooo wat mooi !

en Femke ziet er zooooo snoezig uit !

om op te vreten !! :dance:

en Kevin is giga stoer !!

Lieve Suus, heeeeeeeeel veel sterkte straks…hier branden al de kaarsjes! Ik wacht met smart op je sms-je :-* :-* :-*

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dikke knuf

Nannie

Suus ik duim en hoop ontzettend met nannietje mee hoor!!!

( hopelijk is alles oke meid!!!)

Heel veel succes, en liefs bianca

@nannietje wrote:

Lieve Suus, heeeeeeeeel veel sterkte straks…hier branden al de kaarsjes! Ik wacht met smart op je sms-je :-* :-* :-*

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier ook....hubbie is thuis en wordt ziek van mij....ik kijk de hele tijd op mijn horloge :lol: