Ook ik duim mee :thumbup:
Moonfire, het schiet echt al op!! Succes met de laatste voorbereidingen!! En haal nou ook die koffiemelk maar!!
hoelaat moest ze bij de gyn / vk zijn iemand die het weet?
ik ben aagje
Om 11.30. Dan gaat hier het kaarsje branden…Doen jullie allemaal mee? Misschien werkt het
Ik heb de gordijnen in de zitten en ga nu eerts de
Maar de pc blijft aan…
Suus spannend hoor meid!! Ik :thumbup: :thumbup: en
heel hard mee dat alles goed is. Maar dat gaat volgens mij helemaal goedkomen met jullie kleine uk, ik hoop dat je zometeen lekker kan genieten van de echo, en daarna de rest van de zwangerschap! :-*
Ik brand dan een waxinelichtje, ik moet nl om 5 over half weg wendy halen een waxinelichtje kan ik aanlaten,
Het helpt altijd wat ,
nou :-* meiden
Ik moet begin vd middag naar de tandarts, mijn onderkaak is sinds vannacht dik aan het worden, ook nie echt een fijn gevoel :silenced:
Denk dat er haast wel een flinke ontsteking zit, straks dus foto maken :? toch maar goed dat ik nu niet zwanger ben dan :think:
Hier gaat ook een kaarsje aan voor het wondertje van Suus :**:
Lenie, wat jammer zeg, tja hebben we ons beide slecht aan de afspraak gehouden :wall: dusse volgende maand dan maar? :mrgreen:
Lindaa, trouwens balen meid dat bij jou de :twisted: ook al zijn gearriveerd, we hebben nu wel op dezelfde dag onze NOD
Antoinet, Nes, bibi-jane en Maja spannend hoor, ik
voor jullie!
Maja ook veel plezier met de laatste voorbereidingen! Spannend hoor trouwen :inlove: en misschien wel met een heeeeeeel speciaal huwelijkscadeautje, ik hoop het zo voor jullie
JanineB, leuk hoor die kleurtjes in huis! :thumbup:
Hoop dat ik niks vergeten ben :oops: er word af en toe ook zoveel gekletst
Groetjes Kes :-*
tja mocht je wel zwanger zijngeweest is een foto niet supererg hoor ze doen het liever niet maar als moet moet het,
Iig succesbij de tandarts,
en beterschap!
Succes Kes en alvast beterschap…
Ik heb een kaarsje branden bij m’n moeder, kan ze hem van boven instralen
Nee Bianca, weet ik wel, maar heb ook wat verhoging, moet waarschijnlijk aan de anti-biotica en gebruik nu ibuprofen poeders. Als ik zwanger zou zijn geweest lijkt deze combinatie mij niet echt geruststellend
Maar goed, zie nu al op tegen vanmiddag, terwijl ik weet dat hij nu waarschijnlijk nog niks doet) :wall: Ben niet kleinzerig, maar wel een angsthaas wat betreft de tandarts :oops:
Ik heb niks gelezen doe ik vanavond maar wilde jullie even vertellen dat wij net het hartje van ons wormpje hebben zien kloppen :inlove:
Deze keer werkt het batterijtje vooralsnog goed! 7 februari mogen we weer, maar het grootste gevaar is nu wel geweken…
Mijn lieve mannetje was zoooo opgelucht… ikke natuurlijk ook, maar wist het stiekem al
Toedels meiden!
Ahhh Suus Wat goed meid,ik wist het wel! :thumbup:
En nu dan wel lekker gaan genieten he!! :thumbup:
Gaat helemaal goedkomen met jullie kleine wurm :-*
Jipppiieeeeeeeeeeeeeeeee :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Kei goed Suus…
Gaaf!!! Goed nieuws!!
Supper!! Toppie!!!
Van harte Suus en hubbie!!
YEEEAAAAHHHHHHH!! Super goed nieuws lieverd!!! Dat gaan we maandag vieren
Dikke kus
Nannie
Geweldig heb je een foto meegekregen (((( showen )))))
je weet toch wij dames zijn nieuwsgierig !
:inlove:
Jaaaaa, dat is geweldig nieuws :dance:
Ik kom net van mijn werk en moest natuurlijk gelijk even hier kijken of er al nieuws was
Heerlijk meid
Ik hoop dat je een mooie foto van jullie wormpje mee hebt gekregen en die vanavond aan ons kan laten zien.
Kes, sterkte bij de tandarts!
Hey wat een opluchting suus, ik ben ontzettend blij voor jullie, heel veel gleuk en op naar de volgende goede echo!!!
:-* bianca
gefeliciteerd meid.
heeeyyyy suus,
Helemaal geweldig joh dat alles goed is!
wij gaan nu ook allemaal ons best doen om de volgende ronde erbij te zitten gelukkig zijn die :evil: :evil: :evil: bij mij alweer weg lekker kort deze ronde zo mag het van mij wel vaker.