September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

@kes,

dank je wel !

ik :pray: t zelf ook…

maarja als t niet zo is dan is er wel nog een mooi vooruitzicht in de huwelijksnacht :dance:

hoe gaat verder met de andere dames waarvan de NOD nu in zicht gaat komen ???

Ik had net bij het afvegen wat bloed verlies,…heel vreemd ik moet nog 6 dagen. En ik merk normaal als ik ongesteld wordt maar nu had ik niks gemerkt alleen met afvegen

Suus wat fijn voor je dat de echo goed was, heb je lekker genoten?

Wat moet dat schitterend geweest zijn zeg om het hartje te zien kloppen.

Moest vandaag werken maar heb echt aan je gedacht, toch bijzonder eigenlijk he dat we elkaar helemaal niet echt kennen maar toch leef je zo met elkaar mee echt leuk.

Maar goed, kom nu net binnen en ben gelijk gaan kijken of je al iets had laten horen.

Dus 7 feb. krijg je weer een echo, wordt je extra in de gaten gehouden dat je nu meer echo’s krijgt?

Ik kom vanavond nog even kletsen.

@Bibi-Jane wrote:

Ik had net bij het afvegen wat bloed verlies,…heel vreemd ik moet nog 6 dagen. En ik merk normaal als ik ongesteld wordt maar nu had ik niks gemerkt alleen met afvegen

Bibi-jane, kan dit niet een innessteling zijn :?:

Had je dit bij je vorige zwangerschappen niet :?:

Suus, fantastisch voor jullie…nu gaat alles goedkomen.

De kaarsjes hebben geholpen :wink:

Nee lieke dat had ik bij de andere 2 niet, ik weet het niet hoor. Ik voel ook geen ongesteldheids krampen dus of het dat nu wel of niet is ik weet het niet.

ik hoop het voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Pfffff, wat zijn die laatste dagen voor je NOD toch heerlijke ā€˜stressdagen’ :roll: :wink:

Ik voel echt van alles. En van sommige dingen kan het best tussen mijn oren zitten, maar bijv. die steekjes/krampjes in mijn onderbuik die ik nu elke dag wel eventjes voel, kan ik me niet voorstellen dat die tussen mijn oren zitten. Dit heb ik echt nog nooit voor een menstruatie gevoeld. Ik voel ze alleen steeds maar eventjes. Op het moment dat ik ze voel, krijg ik weer hoop, maar als ik daarna weer een poos helemaal niks voel, denk ik weer dat het allemaal niks is.

Komen die steekjes/krampjes een paar dagen voor een NOD bij iemand van de zwangeren trouwens bekend voor?

Bibi-Jane, ik hoop dat het een innestelingsbloeding geweest is :pray: :pray:

Oh meiden wat zijn jullie toch lief allemaal ben helemaal ontroerd, en dat is niet van de hormonen hoor! Zo gaaf dat jullie allemaal aan me gedacht hebben! Ik ben blij dat ik nog effe gauw de tijd had om hier te posten!

Ramon was zooo opgelucht, hij moest meteen weer naar zijn werk maar voor de deur hier zei hij ineens: bedankt… vond ik zoooo grappig, ik zei nog waarom maar dat wist ie eigenlijk niet precies, heb ik hem ook maar terug bedankt :inlove:

Ik ga effe opruimen hier en stofzuigen kom straks weer even bijlezen!

Lief he Suus…mannen :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn hubbie heeft ook een zoiets gezegd aan het einde van onze trouwdag :inlove: :inlove:

En nu moet je lekker gaan genieten he…

Suus, echt super!! :inlove:

Ik ga me wel een beetje schuldig voelen hoor, als ik lees dat jullie steeds met het huishouden bezig zijn, hihi!

Groetjes,

Garfield

@Garfield wrote:

Ik ga me wel een beetje schuldig voelen hoor, als ik lees dat jullie steeds met het huishouden bezig zijn, hihi!

Hoezo???

Omdat ik vaak niet toe kom aan wat ik had willen doen.

Dat zijn dan wel de ā€˜kleinere’ dingen, maarja… die moeten ook gebeuren!

Garfield

Ik snap het al niet.

Dacht dat je een hulp had…

Oh, nee hoor, hihi :wink:

Zou het af en toe wel willen :dance:

Dit weekend niks gedaan :oops:

Garfield

Nou zo’n poetserd ben ik toch niet :oops: alsof ik daar dagelijks mee bezig ben… :naughty: liever niet!

sorry als ik vele mensen ben vergeten…

mijn hoofd was even ergens anders…mijn nichtje werd 5 dagen vermist maar is weer terecht… gelukkig maar!!!

Ik ben nog steeds ongi maar hoop dat dat snel minder zal worden.

Oh Lenie wat zullen jullie geschrokken zijn? Was ze zelf weggelopen of is ze daar nog te jong voor? Moelijk hoor!

Ik helaas wel, heb ik van mijn moeder geerfd denk ik…die was ook iedere dag aan het poetsen en stofzuigen. Ja met die hondenharen wordt het niet minder…

Hoi Meiden,

Ik ben ook niet zo’n poetser,als ik me verveel ga ik vanalles uit de hoek zoeken…

Lenie, jeetje dat is schrikken zeg, gelukkig is ze weer terug.

Bij ons in de family is er weer een meisje geboren, dochter van mijn neef.

Alles oke, alleen met de keizersnede gekomen.