SUUUUUUUUUUUUUUUS, wat ontzettend gaaf voor je deze positieve uitslag!!! Ben echt blij voor je. Kom net binnenlopen en heb direct de pc aangezet om te lezen hoe het met je was!
Nu heb je echt minder onzekerheid, fijn hoor!!!
Ja ik vind ook dat iedereen veel sopt… Ik doe 1 keer in de week het huis goed en verder hou ik het gewoon een beetje bij. Vind het ook wel genoeg, ben niet zo’n schoonmaakfan… En nu heb ik er af en toe al helemaal geen puf voor!
Ja maar met een hond moet dat nu eenmaal…
dames ik ga pitten ben echt moe…truste
ja idd met een hond moet je wel iig goed stofzuigen dweilen
Waar hebben we het in hemels naam over…poetsen :?:
Hebben jullie die nieuwe serie op net 5 al eens gezien, Grey’s Anatomy, leuke serie( zit wel een lekkere vent bij) hihi…
nee wannerkomt ie?
we kijken wel naarmedium nu 2 x gezien ook gaaf
Hahah, ik voel me altijd schuldig dat ik ook niet zo’n poetser ben maar als ik bij andere mensen kijken die geen huisdieren hebben dan hoef ik me nog lang niet te schamen.
Ik moet wel om de anderste dacht afstoffen, en iedere dag stofzuigen en dweilen. maar soms hoor ik andere mensen die doen iedere dag de hele dag poetsen. Dan denk ik hoe doen ze dat toch als ik de badkamer doe dan sop ik alles en ga doen Douchen en in tussen spoel ik alles af hahahah. Dan is alles gelijk schoon.
Vandaag en gisteren zijn de eerste 2 hondje Gereserveerd. Dus het begin is er
tja zulke leuke hondjeszijnookzo weg tuurlijkhihi
ik moet over 2 dgn naar de gyn toe zie er een ietsie tegen op en anderszijds heb ik er zin in,
:roll: :think: volgenjullie het nog van deze muts ? hihi
haha heel dubbel gevoel eig, want ben blij dat ik geholpen wordt aangehoord en begrepen wordt en toch ben ik best nerveus over hoehet allemaal verder gaat
ach wezien wel ik hoop iig dat ik weer ene leukegyn krijg net als vorige maand hihi
hoi hoi,
Tsjeeminee zeg wat kletsen jullie veel zeg!
Ik poets 1 keer in de week en doe elke dag stofzuigen vanwege de hond en voor de verdere rest heb ik ook geen tijd om de hele dag met een doek in mijn handen te lopen moet ook nog werken en heb er trouwens ook geen zin in hoor.
Bibi-jane, fijn joh dat er twee hondjes gereserveerd zijn maar effe vraagje mis je ze nou niet als ze weg zijn?
Nou inderdaad met honden blijf je wel bezig zeg! Ik dweil nu niet iedere dag hoor, maar straks moet het wel…
Wie vind je lekker van Grey’s Anatomie Nes? Die met die blauwe ogen zeker? Patrick Dempsey is van de tienerfilms van vroeger… toen vond ik hem al leuk…
Bianca spannend weer… waarom zie je er zo tegenop? Ben je bang dat je minder leuke dingen te horen gaat krijgen of zo?
ow nee joh daarzie ik niet tegenop hihi das wel goed
ik zie tegen de echo op wb de kijk er naar , ik heb nl na de laatste echo waar het *** opstond en niet meer leefde heel lang voor ogen gehad en nachtmerrise vangehad,
nu was dat tijden weg en komt het nu weer door een echo :roll: ja muts he hihi
ach hoe te meer ik er aan denk hoe temeer ik besefdat het controle is gewoon
voor de rest nergens angsitg om hoor vindt zkh niet zo erg eig
Jaaah Suus, die bedoel ik, kon niet op z’n naam komen…
Ja hoor lindaa ik ga ze best missen, maar dat weet je bij voorbaat. Vind het ook een heel speciaal gevoel om weer een gezin blij te maken met hun nieuwe gezinslid.
Mensen zijn altijd zo dankbaar als ze hun jonge dier komen ophalen.
Ik moet zeggen dat me dat meer vreugde doet dan verdriet.
Ik vind ze heel schattig en het zijn mijn baby’s maar met 7 weken vind ik het geweldig dat ze een geweldige baas krijgen waar ze oud mogen worden.
Klikt misschien vreemd maar ik vind het super hoe mensen kijken en doen als ze hun hondje komen uitzoeken en meenemen. Mensen stralen en hebben een hele warme gloed over zich als ze “hun” nieuwe baby in de armen nemen en knuffelen om hem mee naar huis te nemen.
Mensen zien je dan helemaal niet meer staan, de wereld kan vergaan maar ze merken helemaal niks want ze gaan helemaal op in het knuffelen van het diertje (hond of kat, daar hebben we al een paar keer jongen van gehad)
suus, nog ff een vragie, ben je nu opgelucht en ga je lekker genieten van je zwangerschap :?:
Oh maar Bianca da’s toch niet gek? Ramon heeft na onze eerste echo in augustus ook wekenlang wakker gelegen en hoorde de woorden van de vk steedst dat het niet goed was. Kan me voorstellen dat zo’n echo dan weer herinneringen oproept. Ik hoop dat het meevalt voor je!
Nes leuk is ie hè?
Bibi-Jane dat is het nog eens van de andere kant… zo heb ik dus ook bij onze hondjes gestaan… wel geinig…
Nes ben wel opgelucht hoor en durf me nu ook echt zwanger te gaan voelen. Vandaag bij AH meteen wat leuke dingetjes gekocht in de aanbieding (knuffeltje, disney slabbetjes, spelletje en een babywrapper, echt een heel handig, ding, een soort van inbakerdoek…). Het blijft nog wel een paar weekjes spannend, we houden overal maar rekening mee…
Ik kom speciaal voor deze serie eerder terug van het hardlopen( wil nog weleens blijven hangen), ja idd zijn ogen zijn geweldig… :lol:
ach suus ja tis ook niet gek dat weet ik,maar baal er van , ik ben van me zelf aardig sterk ( vindt ik ) maar dit ishet enige wat me blijft achtervolgen het beeld zeg maar.
Jij had vandaag supernieuws, ik heb steeds gekeken , en hadeen kaarsje aan ,
ik vondt het zo spannend of het goed gingtoen ik zagdat je gepost had ging mijn hart gewoon tekeer hihi gek he, je leeft dan zo mee,
Hallo
Hier eigenlijk niet echt veel nieuws te vertellen.
Dus jullie hebben het over soppen gehad :lol: ben ook niet zo fanatiek hoor, vooral op de dagen dat ik werk niet, dan doe ik echt het hoognodige.
Morgen mijn laatste werkdag en dan lekker vrij 8 dagen.
Hele gezellige week gehad, leuk gezin de moeder vindt het maar niks dat ik morgen voor het laatst ben, is nog erg onzeker.
Kan ik me ook wel voorstellen hoor.
Net even aan het zoeken geweest voor een dagje beautyfarm, met sauna wil binnekort met een paar vriendinnen lekker een dagje gaan ontspannen.
Iemand nog tips voor iets leuks waar je met badkleding in mag :oops: we zijn allemaal niet van die blootlopers : :lol:
Heb trouwens volgens mij ergens wel eens gelezen dat je niet in de sauna mag als je zwanger ben, weten jullie daar iets van?
Denk toch dat het feb. of maart is dat we gaan en hoop dan eigenlijk stiekem wel een beetje …