Ik heb vandaag de spulletjes geroken en gevoeld en bekeken die we tijdens ons zwangerschap gekocht al hadden
het tutdoekje het fotoboekje en het dagboekje en de slofjes hhihi heel gekmaar het gaf rust
wend zag het liggen en vroeg waar het van was,
zodoende,
Moet je ook doen Suus, is helemaal niet verkeerd om tot de 12/13 week zo te denken.
Sorry dat ik het misschien zo vraag hoor bianca, maar uit je verhaal begrijp ik dat je een miskraam hebt gehad, is dit al enige tijd geleden of nog maar kort?
Ik snap het zoiezo wel dat je daarvoor gespannen bent, is normaal denk ik.
Bianca spannend dat je naar de gyn. moet hopelijk weet je daarna iets meer, krijg je bep. onderzoeken?
bibijane zo voelden wij ons ook toen we jim ophielden bij mensen weg fokkers, heel gelukkig gevoel gaf het ons
@Nes wrote:
Moet je ook doen Suus, is helemaal niet verkeerd om tot de 12/13 week zo te denken.
Sorry dat ik het misschien zo vraag hoor bianca, maar uit je verhaal begrijp ik dat je een miskraam hebt gehad, is dit al enige tijd geleden of nog maar kort?
Ik snap het zoiezo wel dat je daarvoor gespannen bent, is normaal denk ik.
Je mag alles vragen hoor hihi
Ik heb in 2004 een mk gehad met 8 week en in 2005 een missed abortion in de 12e 13e week, bij de 9e week hadden wen een goede echo met kloppend hartje
@anoniempje wrote:
Bianca spannend dat je naar de gyn. moet hopelijk weet je daarna iets meer, krijg je bep. onderzoeken?
Nou ik ging heen omdat ik sinds een aantal maandweet dat ikeen b12 tekort heb ontwikkeld en er dus chronisch tekort an heb en moet injecteren ( ha ass )
dus was ik bij de gyn omdat ik zoveel vragen had
maar ook omdat we al vanaf 2002 bezig zijn en het misgaat steeds willen ze wel onderzoeken doen is ons aangeboden
maar min partner is er zo stil over dat iktwijfel
anoniempjeik heb geen tips vansaunas waar je met badpak of bikine in mageig,
als je zwanger bent wordt het afgeraden door de warmte is hetniet goed en door je zelf anders ademt ofzo? iig mag hetniet
Sorry Bianca
ik had ook een beetje gemist hoe het precies zat, ik had wel begrepen dat je al het een en ander achter de rug had.
Ik echt voor je dat je snel zwanger raakt en dan net als Suus gerust gesteld kan worden door zo´n mooie echo
Al kan ik me heel goed voorstellen dat vooral jullie pas echt wat rust krijgen als je wat verder ben in de zwangerschap.
hoe loopt je cyclus nu want zie dat je geen banner hebt?
Anoniempje, volgens mij heb je maar weinig sauna’s war je in badpak binnen mag, dat wordt goed zoeken vrees ik…
Ja, en ik heb het ook ergens gelezen dat sauna bezoek niet zo goed is als je zwanger bent.
je hoeft geen sorry te zeggen vragen mag altijd en als ik het liever niet vertel zeg ik het je , echt hoor geen sorry nodig bedankt voor je lieve woorden,
ik heb geen banner heb ik meestal wel soms niet ben er beetje zat van wordt zo 1 tonig hiih
mijn cyclus veranderd momenteel ineens ook iets waar ik met de gyn over ga hebben
vorige keer iets aangekaart al, maar kwamen ze op terug als ik weer kwam
Op zich wel fijn dan toch, dat ze nu gaan onderzoeken hopelijk komt er dan iets uit waar je weer mee verder kunt.
Nou ja ik hoop natuurlijk niet dat er iets uit komt, liever dat ze gewoon zeggen dat alles in orde is en niets jullie meer in de weg staat, jeetje klinkt niet echt logisch he kun je me nog volgen :?:
Dames, klets lekker verder, maar ik ga m’n warme waterbedje opzoeken, truste en tot morgen…
trusten nes tot latersgoede nacht
lekker koesen hiih
@anoniempje wrote:
Op zich wel fijn dan toch, dat ze nu gaan onderzoeken hopelijk komt er dan iets uit waar je weer mee verder kunt.
Nou ja ik hoop natuurlijk niet dat er iets uit komt, liever dat ze gewoon zeggen dat alles in orde is en niets jullie meer in de weg staat, jeetje klinkt niet echt logisch he kun je me nog volgen :?:
ik volg je wel en toen ik net de mk had en er even voor hebben ze ook gekeken vanbinnen enzo en dat was goed een eisprong heb ik ook
en dat is het hem nu juist zwanger worden is geen probleeem het blijven
maar goed ik weet dus niet of we de onderzoeken doen gaan hoor
hey anoniempje,
wat vind je van termaalbaden ik weet niet waar je vandaan komt maar in nijmegen zit het sanadome dat is ook heel ontspannen tenminste ik ben altijd zo suf als een konijn als ik daar vandaan kom.
hihi suf, ekker ontspannen jadan iih
voor mij is trouwens morgen een jaar geleden dat ikde goede echo had,
meiden ik ga ook slapen ben er morgen wel weer doegie en tusten
Ik heb even gekeken hoor linda bedankt voor de tip, ziet er idd lekker uit.
We gaan binnekort even met ekaar kijken.
Ben ook even aan het zoeken geweest of het kwaad kan als je zwanger bent.
Menigen zijn een beetje verdeeld, de ene zegt dat het geen kwaad kan dat je alleen moet uitkijken dat je niet flauw valt door de warmte.
Maar de ander zegt weer dat de eerste 14 weken wordt afgeraden omdat door de temp. verschillen het kindje aangeboren afwijkingen kan krijgen in bijv. zenuwstelsel zoals open ruggetje.
Dus dat klinkt wel erg eng.
Jullie zullen allemaal wel begrijpen dat ik dat risico niet ga lopen natuurlijk.
Denk dat als het zo ver zal zijn dat ik even aan een verloskundig zou vragen wat die er van denkt, dat is weer een voordeeltje van mijn werk he die kom ik dan toch regelmatig tegen
als men al waarschuwt omop te passen voor flauwvallenkun je zelf al welnagaan dat dat jouw treft en ookdebaby kan dat treffen , of altans iets vanmeekrijgen
flauwvallen is tijdelijk een tekort aan zuurstof , en dat heet beeb tich echt hard nodig
maar idd het is nooit bewezen denk ik hoor,