September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

ooo wat leuk suus !!!

tegek jullie beebie !! :dance:

overigens bij mij is t nog steeds helemaal OK !

nog geen tekens van :twisted:

dusss we blijven afwachten !

Suus, gaaff hoor jullie worm :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ga nu werken tot 21.00…

Ukje is nu al fotogeniek heeft ie van z’n moeder! Hoe vinden jullie zijn ei (dat ronde dingetje = de vruchtzak) Ik ga nog effe bloesje strijken en werken to vanavond!

Leuk hoor Suus dat we jullie kleine wondertje alvast mochten bewonderen

Hebben jullie goed gedaan hoor :thumbup:

Wordt vast een hele mooie en vooral gezonde baby

Tante soesa,gaaf joh je eerste echo en al duidelijk

Is iedereen weg ofzo hier.

Suus wat een mooie duidelijke echo! :thumbup: :inlove:

Hier gaat het nog niet zo lekker, loop al vanaf dinsdag met een ontsteking in mijn kaak :frowning: Was een slechte kies dus heb hem laten trekken…auwww :wall: ) Maar gister zat ik dus nog steeds met een dikke wang/kaak dus heb nu antibiotica erbij dus hopen dat het snel wat minder word.

Slik nu 6x paracetamol 500mg per dag en nog 3x ibuprofen bruis 600mg :shock: En nog slaap ik slecht. Blij toe dat ik dus niet zwanger ben.

Heb nu geen fut om op iedereen te reageren, komt wel als ik me weer wat beter voel. Meiden ik :thumbup: voor iedereen die nu bijna haar NOD heeft :pray: En Bibi, wat jammer meid, jij dus ook weer op naar de volgende ronde :?

:-* Kes

zo benbij de gyn geweest heb mijn verhaal geschreven bij zwanger worden bezoek aan de gyn ,

is lang verhaal nl :roll: :wink:

Heey, gave fotoo!!! Echt cool dat het zo kan hé?? Echoos bedoel ik dan

@bianca

heb net je verhaal gelezen…

tja idd best verwarrend eigenlijk :?

maar ik hoop wel dat ze jullie goed begeleiden hiermee vanuit het ziekenhuis…

dat ze niet alleen naar t lichamelijke kijken, maar ook naar de geestelijke belasing die dit soort dingen met zich meebrengen…

:**:

verder gaat t met mij bet ok !

maar ik ben vandaag wel een complete emo-trut ! :mrgreen:

He Bianca

Wat een verhaal zeg, ingewikkkeld allemaal hoor.

Hopelijk weten jullie snel iets meer over hoe het verder allemaal zal gaan lopen.

Wil je in ieder geval heel veel succes wensen en ik :pray: echt voor je hoor want ik gun het je echt van harte ( andere dames ook hoor maar jullie begrijpen me vast wel )

Ik ga zo richting scheveningen, eerst lekker wat eten en dan naar The lion king, ben echt benieuwd.

Zal wel laat worden vanavond dus tot morgen

Suus, wat een geweldig mooie echo :inlove:

Kes, beterschap, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Janine, ik hoop dat je snel weer wat beter slaapt. Ik heb nu twee nachten erg slecht geslapen en vind het echt een ramp.

Bianca, ik heb je verhaal gelezen. Heel fijn dat ze zo de tijd voor je nemen. Ik hoop dat er mbv de volgende onderzoeken snel duidelijkheid zal komen in je situatie.

Hier twee heerlijke dagen achter de rug (niet dus :? )

Gisternacht al heel erg slecht geslapen. Gisterochtend heel de ochtend wat rillerig geweest en toen ik mijn temp even opnam voordat ik moest gaan werken was die 38.3

Toch maar gewoon gaan werken. Niet echt slim, want ik voelde me met de minuut beroerder worden. Alles deed zeer en ik stond op den duur te trillen over mijn hele lichaam. Toch de tijd volgemaakt. Toen ik thuis kwam en mijn temp weer opnam, werd duidelijk waarom ik me zo beroerd voelde. Mijn temp was inmiddels opgelopen toch 40 graden.

Vannacht weer heel erg slecht geslapen. Vanochtend vroeg was mijn temp nog 39.1 graden. Na een paar ups en downs vandaag voel ik me nu gelukkig weer wat beter. Nu maar hopen dat dat zo blijft, want ik heb weinig zin om ziek te zijn in mijn vakantie.

Heel veel plezier, Anoniempje.

Anoniempje, veel plezier! Ik ben er al eens geweest en het is echt supergaaf!! Wij zaten bijna vooraan, dan zit je er echt gewoon helemaal in.

Ik ga nu nog even het verhaal van Bianca lezen, dat staat ergens anders zie ik nu.

Groeten Mees

Jeetje, Bianca wat een verhaal. Dan mag ik gewoon echt mijn handjes dichtknijpen dat het allemaal zo makkelijk is gegaan. Ik hoop dat alle onderzoeken voor jou goed uitpakken, zodat je gewoon weer lekker kunt klussen en hopelijk snel zwanger wordt… Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen als je die hele medische molen weer door moet.

Liefs Mees

ff gauw ter info voor ik ga hardlopen( ben er vanavond ook nog wel),

Hier nog helemaal niets, niets niets, :pray: :pray: .

Voel me verder prima, nergens last van…

Antoinet, hoe is 't met jou?

De rest komt vanavond wel, sorry…

houdoe

Bianca,

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, ik wens je heel veel sterkte toe, ook je hubbie. Het lijkt mij zo vervelend, al die onderzoeken en dergelijke. We denken aan jou!!!

Dikke knuffel!!

Meiden spannend weer voor sommigen! Ik ben druk aan het :thumbup: hoor!

Bianca heb je verhaal gelezen weer een hoop info voor je! Ik hoop dat jullie gauw wat meer weten!

Hier verders weinig nieuws eigenlijk…

Tante Soesa, wat een gave echo en zo duidelijk!!!

Ik ben straks een paar daagjes weg naar het oosten. Ik hoop dat jullie niet teveel kletsen…

Voor iedereen die in een spannende fase zit, ik :thumbup: en voor de rest, tot dinsdag…

Lenie ga je iets leuks doen in het oosten? Waar dat dan ook is… in ieder geval veel plezier en ik zal in ieder geval proberen me in te houden… :eh:

Bianca, ik heb je verhaal gelezen en wat er met jullie allemaal gebeurd is best heftig, ik hoop dat je snel wat meer info hebt over hoe en wat…

1 ding wil ik toch wel aan je kwijt: je kunt bijna alles aan je vragen, je geeft er bijna altijd antwoord op, ik “ken” je nog maar kort, maar ik vind je fantastisch hoe je er mee omgaat(op papier is meestal wel makkelijker).

Ik ga super voor je duimen meid… :wink:

Kes, beterschap… ik had je al gemist.

Suus, wat een leuke echo…wel in een lijstje doen en supertrots op zijn hè :?:

Hier ook weinig nieuws, nog steeds niet ongi… en ik test NIET vanavond :!: :!: