Hallo allemaal,
Heb even snel door de bladzijden gelezen en ik zag dat jullie hele verhalen hadden over schoonmaken. Als ik sommige van jullie verhalen lees, dan ben ik echt een luie huisvrouw. Ik maak maar 1 keer in de week schoon, samen met hubby, in het weekend. Verder totaal niet. Maar ik moet er wel bij vermelden dat wij alleen 1 kat hebben en die is er bijna nooit en zelf werken we allebei fulltime, dus we zijn alleen 's avonds thuis. Ik denk dat dat wel scheelt.
Ik zag ook dat het helaas voor een paar meiden deze maand niet is gelukt. Hebben jullie nog meer vruchtbaarheid nodig? Komtie: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Voor de dames die nog een paar daagjes moeten wachten: ik hoop van harte dat het raak is deze keer!! Ik blijf jullie volgen.
Groeten Mees
Heee anoniempje!!
Over de sauna: ik ben geweest toen ik net 4,5 week zwanger was…
Later las ik over dat het misschien niet goed zou zijn. Ik heb toen ff met de VK gesproken en die stelde me gerust!!! Als je het gewend bent is er eigenlijk niks aan de hand. Alleen wanneer je in de sauna zit moet je niet op de hoogste bank gaan zitten en als je je misselijk of duizelig voelt gelijk eruit gaan. Maar ja, dat lijkt me wel logisch. Dus is je lijf het gewend, dan kan het wel. Niet ineens gaan als je nooit ging.
De VK was kort maar krachtig toen ik zei dat ik naar de sauna was geweest en of het kwaad kon: “Vond je het lekker?” JA! “Nou dan is het goed.”
Maar kijk zelf maar hoe je ertegen aan kijkt…
Suc6!
Janine
Zo jullie hebben weer eens lekker geklets!
Antoinet, je mag jasmien er idd afhalen. Zo blijft het lijstje op to date.
Vandaag weer gewerkt, was wel leuk…morgen tot 21.00…
Zonde hoor Bibi-Jane dat de er weer zijn.
Maja, met mij gaat het uitstekend, heb nergens last van en zou morgen ongi moeten worden(zit dan op 34 dgn),en als ik ga testen dan laat ik het eerst even weten,iig niet voor zondag.
En Hoe is 't met jou Maja :?:
Mees, ik heb ze gepakt en hoop dit weekend te kunnen vertellen of ze geholpen hebben…hihi.
Maja en Antoinet
Janinepien hoe is 't met jou, nog steeds ziekjes :?:
Hopelijk niemand vergeten…
He janine
Dus jij bent nog lekker naar de sauna geweest.
Ik ben nog niet echt vaak geweest dus ben het niet gewend, ga wel altijd ook erg warm in bad enzo maar ja dat is toch anders misschien.
Maar goed voorlopig merk ik nog niks in mijn buikje, dus als we evt. al binnekort zouden gaan is er misschien nog wel niks aan de hand, al hoop ik natuurlijk van wel.
Ben jij dan nu al bij de verloskundige geweest?
Zou snel zijn, meestal ga je toch voor het eerst met 12 weken ong.?
Wat gaat het trouwens al weer snel bij jullie zeggen, Mees ook, lijkt echt heel hard te gaan die zwangerschapsweken.
Voelen jullie je goed, of veel klachten?
Nes spannend zeg.
Heb je normaal veel last als de :twisted: komen?
Hoop het echt voor je hoor wil wel weer eens iemand kunnen feliciteren
Nee anoniempje ik merk helemaal niets als ik ongi wordt, heb ook nooit geen buikpijn of andere kwaaltjes.
Ik had de laatste ongi wel zoiets van: deze is anders…meer ongi de eerste 3dgn, maar bij 5/6 dgn was het ook al weg.
Misschien een beetje een vies praatje, maar ik voelde het echt lopen de eerste dagen, is me nog nooit overkomen…
Baal er alleen van dat ik zo’n lange cyclus heb :wall:
Ja dan duurt het idd erg lang.
Bij mij is het ook een beetje wisselend zoals je ziet maar gelukkig niet zo lang.
Denk dat als ik evt. overtijd zou raken ik ook wel zou wachten tot dag 31 32 ofzo, als ik dan nog zo lang kan wachten.
Ik heb maar gewoon een gemiddelde van 28 dagen aangehouden op mij banner en ben benieuwd wanneer het nu komt.
Liever helemaal niet natuurlijk
Bij mij was de cyclus van 31 dgn de eerste na het stoppen met de pil, en de tweede zoals je ziet 34 dgn, en nu dat ik morgen dus op 34 dgn zit, kan het zijn dat ik morgen ongi wordt, of helemaal niet…we zien het wel.
Zolang zijn we ook weer niet bezig…en klussen is ook fijn toch :?:
Ja hoor dat is wel zo
Maar merk eerlijk gezegd wel dat ik het rond de bewuste dagen toch een beetje als een verplichting zie zo van het moet wel nu hoor.
Stom he is niet echt gezellig op die manier.
Herkent iemand dat misschien?
Je moet het een beetje spannend maken Anoniempje, leuke lingerie enz…bij ons werkt het altijd(werkt volgens mij bij alle mannen)
Heeej dames!!!
Ja het was zeker lekker in de sauna. Volgens mij kan het sowieso wanneer je nog niet overtijd bent anoniempje, maar dat weet ik niet heel zeker… Maar vooral de wisselbaden niet doen als je het niet gewend bent!
Ik ben nog niet bij de VK geweest, maar heb me wel al ingeschreven en toen vertelde ze me dit (plus nog heel veel meer wat ik moest gaan regelen). Ik ga eerst voor een termijnecho op 6 februari, daarna moet ik voor de eerste afspraak naar de verloskundige. Met de echo ben ik 10 weken… dus het hartje zal wel hoorbaar zijn, hihi.
Nes, ik voel me redelijk. Beetje op en af qua misselijkheid, moeheid en hoofdpijn. Moet echt op tijd slapen. Zie er moe uit, beetje pukkeltjes en vlekken in mijn gezicht. Dus voel me niet echt fit, maar doe gewoon alles hoor!
Spannend trouwens Nes met je komende NOD !!!
Hopelijk snel een nieuwe zwangere, leuk!
Janine
Spannend hoor die echo, is dat eigenlijk standaard dat ze een termijnecho doen.
Dacht dat ze het hier alleen doen als je een onregelmatige cyclus hebt.
Maar goed, dat zal dan misschien wel niet kloppen.
Lijkt me erg leuk een echo, vooral die 1e moet natuurlijk heel speciaal zijn
Weet niet of het standaard is, denk het wel. Heb niet veel twijfel over de termijn, maar goed, ik moest een afspraak maken dus doe ik dat braaf he?!!
Maar het lijkt me superleuk. Neem tenminste aan dat ik dan ook wat zie van de baby! Dan gaat het pas echt werkelijk worden denk ik zo’n zwangerschap.
Heej dames, niet zo veel kleppen hoor :lol: Heb al zo weinig tijd hahaha
Grapje!!
Tjee. wat voel ik me belabberd. Slaap nu al zo een beetje een week slecht (3 uurtjes per nacht) en lig dan smiddags voor apengapen. Hopelijk gaat het met jullie beter!!
Ja, en hopelijk is er binnenkort weer iemand zwanger!! Zou echt leuk zijn!! Voor mij wordt het ook weer spannend (of niet…) Laatste NOD was 19 December… Maar geen idee wat mijn cyclus is dus tja…
Gewoon een keer testen dus, dat staat gepland voor zaterdag 28 januari.
Weet ik tenminste of ik in achtbanen mag of niet :lol:
Hoe was jouw cyclus dan?
Vervelend dat je zo slecht slaapt.
Logisch dat je dan s’middags versleten bent
Mijn cyclus:
In mei gestopt met de pil, kreeg daarna natuurlijk een bloeding. Daarna na 34 dagen netjes weer, dat was halverwege juli. Toen is het halverwege oktober opgewekt met Primolut. Halverwege december had ik ineens bloedverlies. Maar zeer weinig. Dus het blijft spannen met zo een rare cyclus. Anders in februari naar de HA
Jeetje dat is vervelend zeg, zo weet je dus eigenlijk nooit waar je aan toe bent.
Ik wist eigenlijk niet of je het al eens verteld had want kan het soms niet helemaal bijhouden hoor hoe het ook alweer zat met iedereen, er wordt zoveel afgekletst
Anoniempje: Ik ben al twee keer naar de VK geweest en ben dus ook in het bezit van 2 echo’s :inlove: . Hangt er een beetje van af, je kunt tussen de 10e en 12e week terecht meestal, maar ik had last van bloedverlies, dus ben ik met 8 weken geweest en met 9 weken had ik een afspraak, omdat ik eerst dacht dat ik dan 10 weken zou zijn. Verder gaat alles prima hier, ben alleen heel erg moe, dus ik ga nu ook weer lekker mijn bedje in. Kom binnenkort weer verder lezen bij jullie.
Groeten Mees
Zo zo weer veel gekletst hier… wij hebben vandaag maar een heel groot gokje gewaagd, en een kamertje gekocht. We lieper er hier in de buurt eentje tegen het lijf (tweedehands dus, maar ik geeft straks mijn geld liever uit aan een goede kinderkamer) hij is van antiek grenen, de commode gaan we het blad nog even van schuren en een lakje erover, verders is ie leuk… drukke avond dus gehad hier!
Verder weinig nieuws, heb effe gauw een fotootje van de echo gemaakt en ik zal hem er effe bijzetten. Nu ga ik naar bedje en morgen komt ik weer opnieuw bijlezen, niet te veel kletsen hoor!
Oh Bianca ben je de dag toch wel goed doorgekomen? Las dat het vandaag een jaar geleden was dat je de goed echo had…