September & Oktober 2005 klussers! Deel 9 alweer

Suus, weet jij misschien wel;

Ik heb afentoe wat steekjes in m’n buik, meestal links ook wel rechts.

Weet jij misschien wat dat kan zijn?

Toch zwanger misschien?(ik vind het nog te vroeg om te testen)

Meiden,

Wij zijn een weekendje met mijn familie naar Limburg (Landal) vanaf morgenochtend, dus ik lees maandagavond weer verder!

Groetjes Garfield

Garfield veel plezier dit weekend!

Nes ik weet niet wat voor steekjes je voelt. Als het bandenpijn is (dus dat je baarmoeder groeit) dan voelt het een beetje zeurderig een soort van ongi pijn zeg maar… wanneer wil je gaan testen? Als je nu op de gemiddelde dag zit dat je normaal ongi wordt zou je positief kunnen testen… ik :thumbup: voor je…

Bedankt!!

Ik ga nu denk ik mijn tas alvast pakken…

Kan ik alvast een beetje in de stemming komen :smiley:

Groetjessss

xx Garfield

Ja Garfield, ik vind de voorpret soms net zo leuk als het reisje…

Have fun!!

Dames, ik heb morgenavond een Faut feest!

Iemand nog leuke ideeën??

Ja, ik ken het niet, bij de vorige ongi’s had ik dit niet.

Mijn mannetje wilde dat ik vanavond al teste, maar ik wil eigenlijk wachten tot morgen of zaterdag.

De vorige cyclus was 34 en daar staat mijn banner ook naar,ik wil wel testen, maar ik durf niet zo goed :wall:

Garfield, veel plezier…

Janine, wat voor een feest?

Een faut feest, of terwijl een fout feest!

@JanineB wrote:

Bianca,

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, ik wens je heel veel sterkte toe, ook je hubbie. Het lijkt mij zo vervelend, al die onderzoeken en dergelijke. We denken aan jou!!!

Dikke knuffel!!

bedankt , woorden hoevenook niet altijd soms zegt die eneknuffel net zoveel als 100 woorden, het meelevenisal enorm, fijn.

@Mees wrote:

Jeetje, Bianca wat een verhaal. Dan mag ik gewoon echt mijn handjes dichtknijpen dat het allemaal zo makkelijk is gegaan. Ik hoop dat alle onderzoeken voor jou goed uitpakken, zodat je gewoon weer lekker kunt klussen en hopelijk snel zwanger wordt… Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen als je die hele medische molen weer door moet.

Liefs Mees

Klussen gaat gewoon heerlijk door hoor :inlove: hihi

En wb de handjes dichtknijpen?

Niet vergelijken gaan als ik lees en schrijf bij vlinderpraat denk ik het ook wel eens heelvluchtig,

als iklees van de kindjes die het niet halen zo vlakvoor tijdens of na de geborte denk ik ook hetzelfde ik mag niet zeuren het was zo pril, tegelijkertijd denk ik ook

het is mijn gebeuren mijn gevoel en mijn verdriet, en das niet te vergelijken,

het kan altijd erger en elke verdriet verlies ziekte of rouw is moeilijk ,

is erg en is eigen.

Liefs van mij

@Nes wrote:

Suus, weet jij misschien wel;

Ik heb afentoe wat steekjes in m’n buik, meestal links ook wel rechts.

Weet jij misschien wat dat kan zijn?

Toch zwanger misschien?(ik vind het nog te vroeg om te testen)

Spannend meid ik hoop het voor je hoor,

duimerdeduim en hoperdehoop :lol: :lol: :thumbup: :pray:

Nes gewoon even flink drinken en blaasje goed vol laten zijn en dan lekker over staafje plassen… ik doe dat liever alleen want mijn mannetje is dan ook een zenuwpees en alleen ben ik wat rustiger…

Bianca, thanks.

Nee, ik doe het nie :wink:

ff nog wel wat drinken en dan kruip ik onder de wol…

Truste dames…

Nes en Antoinet: nog niks bij jullie?

Spannend zeg ik :pray: echt voor jullie hoor.

Gisteren dus naar the lion king geweest, we zaten op rij 5 precies in het midden dus perfecte plaatsen.

Nou het is echt in 1 woord : Geweldig!!!

Echt zo mooi qua kostuums, je weet niet waar je allemaal moet kijken.

Mensen die erin spelen, zijn zo goed, ook vooral die kinderen echt knap voor die kleintjes.

Dus als jullie nog niet geweest zijn: Absoluut een aanrader hoor het is wel duur maar ik vond het het geld meer dan waard.

Heb echt genoten :clap:

Nes, en en en en en en en???

Oww Antoinet,

Wil jij een nieuw deel aanmaken?? Jij hebt volgens mij het mooie schemaatje.

Ik kan het ook wel doen, maar dan kan ik niks in het schema veranderen wat jij zo mooi gemaakt heb.

Nieuwe deel is aangemaakt.

Deze kan dus op slot :wink: