September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Hij doet het :thumbup:

Boodschapjes leuk geweest?

Ging wel…ik heb nu iets lekkers in de oven liggen, gekocht bij de slager.

Bladerdeeg met gehakt en groente er in…hmmmm

En ga jij nog iets doen vandaag Suus :?:

Oh lekker zeg… ik heb brood uit de vriezer gehaald… effe wat minder aantrekkelijk meteen…

Ik moet nog:

en

Ik ook eerst dalijk de badkamer en de woonkamer boven en straks wil ik misschien nof ff voor gordijnen gaan kijken…maar dat doen we pas al hubbie klaar is met leren.

Voor het nieuwe huis neem ik aan? Is dat nou allemaal in orde eigenlijk?

Ja voor het nieuwe huis. We horen vandaag of morgen het accoord van de bank…(als het goed is) :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: zo moet het lukken toch…

Belt mijn moeder daarnet:

“Toen jij een jaar of 10 was, toen speelde je toch met Marescha?”

Zij had haar opa en oma, en haar 2 tantes bij ons in de straat wonen.

“Ja” zeg ik,

“Nou”’ zegt mijn ma “Die doet nu mee met Idols”.

Ik weer “Ja hoor?!!” En inderdaad.

Hihihi wat is de wereld toch klein. Het is inmiddels 15 jaar geleden dat ik haar gezien heb. Ik heb daar zelfs een keer gelogeerd.

Maf hé?

Lieke: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ook een beetje van mij dan!

Lenie Maresha zat op de kruk ik vond haar niet zo goed…

Toevallig he,eerlijk gezegd kijk ik nooit naar idols. Hubbie wel maar kent haar niet…zo goed let ie op :mrgreen:

Ehhh.Suus, lenie is janineB hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oeps sorry :oops: zwangerschapsdementie dan maar? :mrgreen:

Hahahaha

Ik neem het je niet kwalijk!! Zal vast wel zwangerschapsdementie zijn ja.

en idd, zij zat op de kruk afgelopen zaterdag.

Ik vond dat liedje ook niet zo goed nee, de manier waarop zij het bracht enzo.

Misschien doet ze het in de volgende show beter!

Heee dames, wat een hoop geklets weer zeg, jeetje!!

Cinjoan: geeft niks hoor dat je me ff vergeten was, ik ben er gewoon nog steeds, alleen gisteren erg druk dus kon ik niet kletsen. Ik vind het leuk om nog steeds hier te kletsen, dat ben ik met Suus eens. Dus jullie zullen het nog ff met ons moeten doen :wink:

Lieke: wat spannend van je huisssssss. Hopelijk is het antwoord JAAAA het gaat door!

Ik ben lekker thuis gebleven vandaag. Voelde me vanochtend niet zo goed. Vandaag hoefde ik nog niet les te geven en is normaal mijn vrije dag. De dag na de kerstvakantie is echter veprlicht voor iedereen. Was niet fit, dus blijf nog lekker thuis in de hoop vanaf morgen gewoon les te kunnen geven!

Zo maar ff een wasje doen…

:-*

Janine B ik hoop het voor haar, ben er niet zo enthousiast over tot nu toe! Maar goed ieder zijn smaak, ik vind dat ze te hard zingt en teveel addlipt (zo noemen ze dat toch als je er van die kreetjes doorheen gooit?)

Janinepien lekker rustig aan een dagje hoor meid! Je bent dus misselijk geworden? Balen hoor, ik heb dus sinds gisteren nergens geen last meer van…

beetje eng dus…

Oh ja die kreetjes vind ik ook heel irritant. Gewoon normaal zingen vind ik het mooiste, niet dat gejengel!

Idols kijk ik nooit naar, dus daar kan ik niet over meepraten :wink:

Lieke, ik doe ook even mee voor je.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Janinepien, even lekker je rust nemen vandaag. Ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.

Antoinet je mist er ook niet zoveel aan hoor… het leuke is er allang af :wink:

Volgens mij is iedereen vrij op maandag hier :wink: .

Zo de woonkamer beneden is gesopt en schoon, mijn lieffie hubbie is boven bezig. Hij gaat vanavond leren.

Ik heb al de hele dag hoofdpijn :x zo irritant als je er mee opstaat…

Met al dat bidden moet het goedkomen met het huis.

Ik ga effe fijn schrobben hier :sick: :sick: :silenced:

succes Suus :-*