September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Dank je Bianca je bent echt een lieverd! Ik duim ook hard voor jou en houd je in de gaten hoor! Want ook jij en André hebben het dubbel en dwars verdiend! Zal mijn feetje even bij de jouwe langs sturen :wink:

hah aja als de feetjes elkaar eens ontmoetten de jouwe en mijne , mmm hihihi wat een fantasie

hey meid ik ga slapen ben ermorgen wel weer en dan wat fitter

trusten en kop op he?

doegie meid!1

Komt allemaal wel weer goed hoor! Bedankt voor je lieve woorden! Welterusten!

Dikke kus Suus

Graag gedaan hoorzo sta je voor elkaar klaar, zo komen we alles weer door he?

Toedels meid en nu ga ik echt

Suus je hebt helemaal gelijk hoor, een kindje heeft meer aan een rustige moeder die zich goed voelt bij flesvoeding dan een gestresste moeder die er steeds tegenop gaat zien om borstvoeding te geven.

De kraamcentrums adviseren inderdaad ook altijd dat bv. het beste is maar ik probeer ook altijd zo goed mogelijk de moeders vrij te laten in hun keus hoor en zeg ze ook altijd dat ze niet naar andere moeten luisteren maar naar zichzelf.

Soms zie je mensen zo tobben dat ik dan ook wel eens zeg van joh meid denk even aan jezelf en stap over op de fles want het moet voor jezelf ook leuk blijven toch?

En er zijn ook genoeg voordelen aan flesvoeding, vooral de nachten je kan het dan toch samen doen.

Krijg je volgende week een echo?

Ben benieuwd hoor, lijkt me zo spannend en vooral in jullie situatie kan me heel goed voorstellen dat je toe leeft naar het kloppende hartje op dat scherm.

Ik las dat jullie het ook hadden over de echo van Diddle, waar staat die bij dan ga ik die morgen ook even bewonderen

De echo van Diddle kan je vinden bij de augustus mama’s weet alleen niet op welke pagina… was ergens vorige week!

Bedankt voor je begrip, dat komt maar weinig voor helaas, maar het is echt wat ik op dit moment voel, misschien verander ik nog van mening. Niks zo veranderlijk als een mens :lol:

Ik ga slapen! Morgen ben ik er weer!

Welterusten!

Weltrusten, ik ga ook

ik ben net thuis en heb alles even nagelezen…

ik duik ook even lekker mijn bedje in…morgen de wekker om 5:45 :wall:

Nou Soesa ik heb bij alle 2 bv gegeven, het is inderdaad een heel gedoe. Bij de eerste ging het redelijk en had ik er ook alle rust voor nog.

Maar bij de 2de had ik heel vaak als mijn dochtertje me dan riep ofzo dat er geen bv meer was. Ben bij Chayenne met 3 maand al gestopt en bij Quinten had ik het met 1,5 maand al gezien.

Ik ben nu ook niet van plan om bv te gaan geven, die toestanden met die vitamine K extra geven enzo. Ik vergat dat altijd werd er gek van steeds.

Afkolven heb ik ook een tijdje gedaan, bij chayenne had ik met 1 week al tepelkloven. Bv geven op zich ging vrij goed had veel voeding maar ik doe het nu echt niet nog een keer met 2 drukte makers in huis

Goedemorgen allemaal,

Balen anoniempje, dat de :evil: :evil: je weer hadden gevonden.

Maar gelukkig heb je toch nog een fijne vakantie gehad :wink:

Wat bv of fv betreft, daar heb ik me nog niet zo in verdiept. Dat komt wel als ik eenmaal zwanger ben :wink: Als ik op dit moment zou moeten kiezen, zou ik zeggen bv, maar dat kan nog heel goed veranderen, als ik eenmaal de voor- en nadelen ga vergelijken.

Ik vind dat je ieders keuze daarin gewoon moet respecteren. Ja, bv is misschien wat beter, maar dat betekent niet gelijk dat fv slecht is, toch? Er zijn genoeg baby’s gewoon gezond opgegroeid met fv.

Hier nog steeds geen hogere temp. Bah, ik zie mijn cyclus met de dag weer langer worden :frowning:

Gisteren toen we het hadden over het mee blijven kletsen als we eenmaal zwanger zijn, noemde ik Suus, Mees en Diddle op die dat nu ook nog gezellig doen.

Nu zie ik net bij de september mama’s een berichtje van Janinepien staan en schaam me gelijk rot. Ik was haar helemaal vergeten. Evenals Jentel Zij kletsen hier natuurlijk ook nog gewoon gezellig mee.

Sorry Janine en Jentel :oops:

Wat een hoop geklets weer!!

Anoniempje, fijn dat je een leuke vakantie heb gehad!! Alleen jammer van die :twisted:

Voor mij is het nu aftellen… Over 3 weken naar Euro Disney!! Heb er zo een zin in!!

Nou Janine leuk naar Eurodisney! Dat roepen wij al 10 jaar maar het komt er maar niet van op de één of andere manier… en voorlopig zit het er waarschijnlijk ook niet in, ik wil wel in space mountain… maar ik hoop dat jij er dan niet in mag… :pray: :wink:

Zo weer veel geklets hier.

Anoniempje ik heb je NOD aangepast op ons lijstje.

Ik ga nu eerst boodschappn doen met hubbie en daarna kom ik denk ik weer ff kijken…

Niet weer 3 pagina’s vol kletsen he… :wink:

Tja, aan de ene kant hoop ik dat ik er niet in mag, aan de andere kant ook weer wel.

Ik heb op een site gelezen dat je wel in een achtbaan mag als de beugels over je schouders gaan en dan niet langs je buik. We zien wel. Voor de zekerheid doe ik die zaterdag ervoor een test, maar zover is het nog lang niet. (Alhoewel, de tijd vliegt…) Of nog een keer ongi worden zou ook leuk zijn (dan krijg ik weer overzicht van mijn cyclus) 't Wordt de derde keer dat ik ga en ik ben nog nooit in de Indiana Jones achtbaan geweest, dus dat wil ik eigenlijk niet missen!!

En Lieke, we gaan wel 3 pagina’s vol kletsen, heb je weer wat te lezen :wink:

Dan zal ik ook even meehelpen aan die drie pagina’s :mrgreen:

Gaaf Janine, naar euro-disney. Ik ben er één keer een weekend geweest. Toen werkte ik nog bij de Konmar en hadden we een winkelwedstrijd. Alle Konmarfilialen deden mee en degene die als beste uit de bus kwam mocht met het hele filiaal dus een weekendje naar euro-disney.

Die prijs ging dus naar ons filiaal :stuck_out_tongue: (was ook gelijk de laatste keer dat ze zo’n prijs hadden, want ik geloof dat het uiteindelijk nogal in de kosten is gelopen :lol: :lol: )

Hoi hoi ben ik ook weer even! Heb eigenlijk weinig te vertellen… net even de badkamer en de rest boven gesopt… wat is ook alweer die site met die leuke poppetjes? PC is geformatteerd dus ben alles kwijt…

Ha ha, niet gelukt die 3 pagina’s :!: :!: :!:

Dit is die site Suus: http://www.hondenhokforum.com/smilies/

Hey Lieke! Bedankt maar hij doet het niet… :cry:

Nu wel denk ik!