Dat moet het haast wel zijn, dat het later is deze maand. Ik heb natuurlijk al eerder een cyclus van 34 dagen gehad.
Maar ik vind 29 dagen al lang genoeg en baal er dan van als het nog langer gaat duren (hoewel ik me er ook zeker van bewust ben dat ik eigenlijk helemaal niet mag klagen, omdat er meiden zijn die een veel langere cyclus hebben :oops: )
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.
Welterusten meiden :-*
Nou kan het me heel goed voorstellen hoor! Voor de mk had ik een nette cyclus van precies 28 dagen en daarna was het voor mijn gevoel een puinhoop, steeds wat eerder en 1x 5 dagen later, nou dat vond ik een hel zo onzeker allemaal…
Trouwens net weer pijn aan mijn (.)(.) gekregen :dance:
Jakkes bij de augustus mama’s is de hele bv / fv discussie weer losgebarsten en ik heb dus helemaal geen goed gevoel bij bv geven… maar ja iedereen is daar heel erg pro bv terwijl ik ook vind dat daar ook veel nadelen aan zitten, maar omdat het natuurlijk is altijd klaar en een stuk goedkoper vinden zij dat allemaal een stuk handiger… Maar ik vind dat er dus echt ook veel nadelen aan zitten: je moet altijd, je kan nooit je man eens uit bed sturen ook als je niet lekker bent, als je niet goed voedt of kolft daarna kan je ontstekingen krijgen, je kan nooit zomaar spontaan een avondje eten of naar de film, want dan moet je tussendoor echt voeden of kolven… nou dat vind ik toch ook wel nadelig moet ik zeggen… Bovendien ben ik niet het type dat de boel even bloot gooit en gaat zitten voeden, dus een restaurant of dagje stadten kan ik dan dus wel vergeten… en ik wil niet verpicht binnen zitten daarom…
Hoi Allemaal
Ik ben er weer!
Wat lief om te lezen dat sommige van jullie toch nog aan me gedacht hebben.
Maar helaas, dinsdag de 2e dag van mijn vakantie werd ik s´ochtends al wakker met :twisted: eigenlijk toch een beetje onverwachts want had het 2 dagen later verwacht maar goed…
Erg fijn dat als het dan toch moet komen je het niet meer kan plannen zodat het buiten je vakantie valt he :x
Maar goed de vakantie is heerlijk geweest, lekker uitgerust en leuke dingen gedaan.
Elke dag het bos in met de hond, lekker geluierd, gewinkeld naar de dierentuin geweest en toen de :twisted: weer weg was nog lekker gezwommen.
Dus op naar ronde 4 maar weer he.
Heb even snel alles een beetje doorgelezen, maar ben morgen nog vrij dus lees ik alles even goed door en zal ik ook maar een nieuw plaatje erbij gaan zetten he want ik hoor er nu niet meer zo bij zie ik maar dat doe ik morgen op het gemak.
Weltrusten allemaal
Anoniempje balen hoor, maar ik heb wel eens gehoord dat je bij de ha pilletjes kan halen om je ongi uit te stellen… ik had dat willen doen als mijn ongi was gevallen op mijn bruiloft. Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad!
Ja die pilletjes gebruikte ik vroeger wel eens toen ik de pil nog niet slikte maar ik had nu zoiets van laat ik maar niks innemen wat de boel weer gaat ontregelen toch?
Het is balen want je zit er niet op te wachten op vakantie maar ja het hoort er nu eenmaal even bij he.
Hoe gaat het verder met jou suus?
Ja heb je wel gelijk in hoor, het is inderdaad om de boel uit te stellen!
Ja gaat wel goed bedankt! Was een beetje onzeker vandaag alle kwaaltjes leken ineens weg… maar net weer flinke steken in mijn (.)(.) gehad dus daar was ik even blij mee (klinkt stom ik weet het).
klinkt toch niet stom lieve meid? dat hoort er bij hoor!
Kan me heel goed indenken,
:-*
Bianca gezellie! Kom je hier mee kletsen vandaag?
Hoe is het met jou?
haah nee ik brak even in omdat je je niet stom moet voelen, ik hoor hier niet thuis hihii
maar euh goed met mij he, wachten op mijnnod
Bij ons is iedereen welkom hoor! Breek jij maar lekker in!
Ik ga duimen voor je hoor meid! Spannend weer…
he die pilletjes heb ik nooit gekent om je ongi uit te stellen was wel handig geweest op ons trouwdag
Te laat!!! Ik kende ze ook niet hoorde het van Nannie toen ik er eens over begon… Hoe voel je je?
Ja kan me voorstellen hoor dat als je niks voelt, dat het dan ook niet lekker voelt want je denkt toch altijd dat je wel iets moet voelen.
Maar op verschillende forums lees je ook genoeg verhalen van mensen die helemaal nergens aan merkte dat ze zwanger waren alleen geen :twisted: maar verder niks geen klachten en die dus pas bij de echo zoiets hadden van he het is echt zo.
Dus probeer lekker te genieten zolang je nog nergens last van hebt, wie weet veranderd dat nog wel.
Las ook dat je de discussie over bv. en fv. zat was, vervelend is dat altijd he laat iedereen lekker voor zichzelf kiezen waar ze zich het prettigst bij voelen.
ik zie het in mijn werk ook vaak hoor mensen die de fles geven voelen zich soms gewoon bezwaard om te zeggen dat ze geen borstvoeding willen geven omdat dat nou eenmaal zo hoort!!!
Onzin hoor gewoon doen wat je zelf het fijnst vindt toch
hey maar in mijn vorige zwangerschap had ik ook niks waar ik aan merkte dat ik zwanger was
het enige bewijs een uitblijvende ongi en na een week of 8 een groeiend buikje
Ik weet ook heus wel dat bv beter is hoor, maar ik voel me daar op dit moment echt niet prettig bij, en waarom zou ik me daar voor moeten verdedigen, ik kies er voor en ik doe dat niet omdat ik niet het beste voor mijn kind wil, maar ook aan mezelf wil denken en echt ik vind het helemaal niks om de boel bloot te gooien en al dat gefriemel met aanleggen met een vreemde (wat dat is een kraamverzorgster of verpleegster in het begin toch maar mooi) daar zou ik me echt heel ongemakkelijk bij voelen. Je moet je ook een beetje relax voelen als je bv geeft lijkt me en aan opgefokt moedertje heeft kindje dan niet veel lijkt me…
Bianca ik heb de vorige keer ook helemaal niks gevoeld hoor, maar ja ik zit nu precies in de periode waar het de vorige keer fout is gegaan en dat heb ik ook nooit geweten… dus dit is gewoon een enge en belangrijke tijd (hartje hoort te kloppen nu)
ja lieverd ik begrijp je ook wel
snap ook wel de spanning, die wordt ook niet weggenomen zelfs als het bewijs er is van dat het goed ziet dannog heb je dat gevoel,
klinkt hopeloos , maar zo bedoel ikniet,
het blijft angstigdenk ik
maar ik hoop voor je dat je sne kan en mag genieten met kleine stapjes vooruit naar een mooi einde en een fantastisch begin :thumbup:
Ik zal me toch een stuk beter voelen als ik volgende week een hartje zie kloppen… dan wordt de kans een stuk kleiner dat het mis gaat al geeft het geen garantie… tis niet eerlijk dat onze roze wolk zo grijs moet zijn… al probeer ik er echt wel van te genieten hoor en me zo min mogelijk met het negatieve bezig te houden. Wil toch positief blijven en ik hoop dat ik me echt in februari op en top zwanger kan gaan voelen en er helemaal voor kan gaan!
ja , ik had dat ook hoor toen het eindelijk goed ging op de echo ging ik nog meer genieten en tja dan nog ging het fout het kan , maar het kan ook nog later en das het nare,
maar ik duim gewoon dubbel hard dan moet het toch goed zijn? Ik hoop het zo voor je je hebt het verdied die wolk moet een mooier kleurtje