September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Dit zijn wij:



Zwanger:

Jentel: 25 jaar, 1ste kindje, uitgerekend: 27-06-2006

Diddle:25 jaar, 1ste kindje, uitgerekend: 07-08-2006

Mees: 26 jaar, 1ste kindje, uitgerekend: 15-08-2006

Tante Soesa: 30 jaar, 1ste kindje, uitgerekend: 30-08-2006

Janinepien: 27 jaar, 1ste kindje, uitgerekend: 04-09-2006




Klussers:

Lieke1: 27 jaar, 1ste kindje, September 2005, NOD 01-02-2006

Bibi-Jane, 30 jaar, 3de kindje, September 2005, NOD 23-01-2006

Garfield: 29 jaar, 1ste kindje, Augustus 2005, NOD 26-01-2006

JanineB: 25 jaar, 1ste kindje, Mei 2005, NOD ??

Kes, 26 jaar, 1ste kindje, Oktober 2005, NOD 16-01-2006

Lenie, 24 jaar, 1ste kindje, November 2005, NOD 16-01-2006

Anoniempje: 27 jaar, 1ste kindje, Oktober 2005, NOD 31-01-2006

Nes: 30 jaar, 1ste kindje, Oktober 2005, NOD 19-01-2006

Jasmien: 23 jaar, 1ste kindje, September 2005, NOD 29-12-2005

Cinjoan: 28 jaar, 1ste kindje, September 2005, NOD 20-01-2006

Lindaa: 23 jaar, 1ste kindje, oktober 2005, NOD 13-01-2006





Verjaardagen:

Lieke: 18 maart

Anoniempje: 14 april

Lenie: 9 juni

Jentel: 3 september

Mees: 21 september

Lindaa: 3 augustus

Cinjoan: 14 augustus

Janine: 3 oktober

Bibi-Jane: 8 oktober

Nes: 14 oktober

Janinepien: 16 oktober

Diddle: 27 oktober

Tante Soesa: 31 oktober

Kes: 2 november

Garfield: 17 november






Als er iets veranderd moet worden graag via pb, dan hoef ik niet steeds terug te lezen.

Hallo, hier ben ik dan!!!



Ik wilde net al schrijven maar wachtte op het nieuwe deel.



Ik ga de 17e met een vriendin naar de sauna. Ik heb nu moeten opbiechten dat we bezig zijn met zwanger worden want rond de 17e zou ik dan moeten testen…ik moest toegeven dat ik niet mijn menstruatie kon regelen…(dat deed ik anders wel ) Dus het kwartje viel wel bij haar…

Ha Lenie, mag ik vragen wat jouw NOD is? Of is dat niet bekend…



Nee, ga maar niet naar de sauna, of eerst ff testen en als het negatief is, dan lekker genieten…

De NOD zou de 16e moeten zijn als ik het goed bekijk… maar mijn cyclus is wel wat langer dan voor de pil dus weet het niet zo zeker…

Sjee alweer een nieuw deeltje :shock: We schrijven wel wat af zeg… dat word nog wat als we allemaal zwanger zijn :wink:



Heb vandaag steeds steken onderin mijn buik, over anderhalve week weet ik misschien of dat iets te betekenen heeft :mrgreen:

En weer een nieuw deeltje om lekker vol te kletsen 8)

Ik ben er hier dan nog maar een week bij, maar ik heb het idee dat het al veel langer is. Ik vind het echt heel gezellig. Soms heb je wel eens, als je ergens later bijkomt, dat je er niet echt tussen komt, omdat er dan al een vaste groep is gevormd. Maar jullie hebben mij gelijk bij de gesprekken betrokken en dat vind ik echt heel leuk. Dus complimentje voor jullie!!! :clap:



Suus, het is geen oormijt bij Cindy. De korstjes zitten ook niet in haar oor maar op haar flappers (aan de binnekant) :wink: Ze worden gelukkig wel al wat minder, dus ik denk dat de calendulan zalf wel helpt.



En wat zitten mensen toch raar in elkaar eigenlijk. We willen gewoon pijn voelen als we zwanger zijn :? Wat ik overigens helemaal begrijp, hoor Suus. Ik denk dat ik dat ook zou willen, zodat je ervan uit kan gaan dat het gewoon goed gaat. Dus het klinkt heel raar, maar gelukkig dat je weer wat pijn voelt :wink:

@Cinjoan wrote:

En weer een nieuw deeltje om lekker vol te kletsen 8)

Ik ben er hier dan nog maar een week bij, maar ik heb het idee dat het al veel langer is. Ik vind het echt heel gezellig. Soms heb je wel eens, als je ergens later bijkomt, dat je er niet echt tussen komt, omdat er dan al een vaste groep is gevormd. Maar jullie hebben mij gelijk bij de gesprekken betrokken en dat vind ik echt heel leuk. Dus complimentje voor jullie!!! :clap:




Ik denk dat dat komt omdat je hier allemaal voor hetzelfde komt, en iedereen gunt het elkaar. Al zien we iedere keer als er iemand zwanger is weer groen en geel van jaloezie :wink:



Mijn hubbie heeft koopavond en is dus pas om 21.30 thuis…kan ik lekker KOKen

Ik ben net klaar met werken. Ga nu eerst maar eens even een hapje eten :wink:

Smakelijk

Zo even weer aanmelden het gaat goed met ons hé iedere keer is er wel iemand zwanger

Nu wij nog Bibi-Jane… :mrgreen: :mrgreen:

Ik antwoord hier nog maar even op janinepien: als je meer informatie wilt, moet je eens naar de boekhandel. Ik heb een boek gekocht, dat heet “De zwangerschapsbijbel” (de titel sprak mij in eerste instantie niet zo aan, ik ben niet gelovig, maar ik geloof dat die titel meer met de dikte van het boek te maken heeft) daar staat echt een heleboel in. Informatie van week tot week en mooie foto’s en handige tips enzo. En zo zijn er natuurlijk nog wel meer boeken te krijgen. Ik vind het wel prettiger een boek, dan ga je op zondagmiddag even lekker op de bank zitten lezen, of als er wat is pak je het er even bij. Werkt veel lekkerder dan internetsites.



Groeten Mees

Antoinet ik snap wat je bedoelt hoor dat je er niet altijd tussen valt… dat idee heb ik een beetje bij de augustus mama’s, terwijl ik daar wel een paar meiden ken (Diddle en Mees o.a. :-* ) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar vaak het idee heb dat iedereen daar een beetje voor zich kletst, niet zo als hier zeg maar…hier is het echt veel leuker…

Hey hoe zou het trouwens met anoniempje zijn? :think: Zij had gisteren haar NOD? :pray:



Oja chips zij is op vakantie :frowning:



:pray: :thumbup:

Ik had in de eerste instantie verwacht dat ik toch wel wat meer berichtjes zou moeten plaatsen, voordat ik er een beetje ‘bij zou horen’. Maar ben er nu dus achter dat dat niet nodig was. Voel me al helemaal thuis hier :stuck_out_tongue: :lol:

Stiekem lees ik nu ook een beetje mee bij de septembermama’s :oops: Ik hoop zo dat ik daar over twee weken gezellig mee mag gaan kletsen :pray:

Ja, ik hoop voor haar dat ze ons goed nieuws kan vertellen als ze terug is. Ze ging voor een weekje toch? Dan komt ze maandag zeker weer terug.

Ik hoop ook voor haar dat ze terugkomt met goed nieuws :wink:



O enne ik volg de septembermama’s ook op de voet :oops: mocht ik er op het nippertje bijkomen dan voel ik me er hopelijk thuis :mrgreen:

Hihi, bij mij zal het ook op het nippertje zijn.

Mocht het deze maand raak zijn dan zou ik voor 27 september uitgerekend zijn. En dan wil ik dus wel een beetje weten waar al die andere septembermama’s in de tussentijd over gekletst hebben :lol: :lol: (maar goed, ik loop een beetje op de zaken vooruit, geloof ik :oops: )

@Tante Soesa wrote:

Antoinet ik snap wat je bedoelt hoor dat je er niet altijd tussen valt… dat idee heb ik een beetje bij de augustus mama’s, terwijl ik daar wel een paar meiden ken (Diddle en Mees o.a. :-* ) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar vaak het idee heb dat iedereen daar een beetje voor zich kletst, niet zo als hier zeg maar…hier is het echt veel leuker…




Nou joh, overloper!! :wink: Nee hoor. Ik begrijp wat je bedoeld. Ik merk ook aan mezelf dat ik het niet helemaal kan bijhouden, zeker niet als ik weer werk. Nu ik vakantie heb, heb ik wat meer tijd, maar vanaf maandag werk ik weer elke dag. Als ik dan thuis ben, heb ik nergens zin in behalve dan op de bank hangen. Maar dan loop ik nog meer achter. Daarbij vertelt iedereen zijn ding/verhaal en dat doet iedereen. Ook wel logisch, want iedereen maakt zoveel mee. Maar ik maak mezelf er ook hartstikke schuldig aan. Ik red het gewoon niet om alles bij te houden en te weten wie wat gezegd heeft. Ik probeer het wel, maar het lukt niet. De groep is ook groter als hier, dus altijd weer wat lastiger omdat je met meer meiden kletst. Maar wel bij de augustusmama’s blijven kletsen hoor Suus!!! :-*

Diddle ik blijf daar ook wel kletsen hoor, maar het is inderdaad een flinke groep, uiteindelijk zullen er vast wel een paar afvallen die geen tijd of zin meer hebben om mee te kletsen en houd je een vast clubje over maar toch voel ik me hier meer thuis!



De meeste kerstpullen zijn weg hier, nog even een vriendinnetje op visite gehad die haar nieuwe auto kwam laten zien. Nu even saampjes met de hondjes lopen en dan denk ik mijn bedje in… heb een beetje hoofdpijn namelijk… morgen weer de hele dag alleen, mannie moet extra werken…

Lekker slapen, boodschapjes doen, raampjes moeten gelapt en binnen nog even een doek en een dweil er door, kan ik maandag buiten de raampjes doen… valt niet meer door heen te kijken momenteel, zeker na al die 100.000.000 klappers en andere troep…



Nog wat aparts: wij hebben een beetje een kt buurvrouw (tja je komt uit Den Bosch of niet daar zeggen ze niks anders dan dat woord :lol: ) hebben we echt van de week ons best gedaan om het stoepje goed te vegen hier (iedereen is hier nogal vegerig…) staat ze toch nog wat restjes (van ons) vuurwerk op te vegen en gooit ze dat in onze kliko, vind ik echt kinderachtig. Er lag ook nog een hoopje sneeuw voor onze deur had de andere buurvrouw gedaan, gaat die kt dat ook in onze kliko gooien… nou jaaaa waar bemoeit ze zich mee die trut! Ze spoort echt voor geen meter, als er iets in de sloot drijft gooit ze het bijv. bij ons in de tuin… dan zeg ik gewoon maar heel hard dat ik niet zo kinderachtig ben en het gewoon in de vuilnisbak gooi… maar toch, als je bijna 60 bent zou je toch wel beter moeten weten lijkt me…