September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Hahahaha Suus, geef de buurvrouw ff een veeg uit de pan!

Belachelijk zeg, wat een raar wijf. Die heeft gewoon niks beters te doen. Of moet jij gewoon voortaan je rotzooi beter opruimen? :wink:



Het is zeker gezellig hier meiden, ik ben het helemaal met jullie eens! Ik klets ook bij de septembermama’s (zoals velen van jullie dus wel weten, aangezien er veel meelezen haha), maar dat moet nog een beetje loskomen. Met de mensen hier heb je meer een band omdat je hier langer kletst. Ook al zit ik nog helemaal niet lang! Laten we hopen dat het zo blijft en dat iedereen die zwanger word gewoon nog hier zijn gezicht laat zien, dat is leuk!!! :thumbup: :thumbup:



Mees: dankjewel voor de tip. Volgens mij krijg ik van mijn moeder nog een boek over zwangerschap, dus dat wacht ik ff af. Maar misschien dat ik dan alsnog jouwe koop!



Iemand die nieuwe serie Medium gezien op Net5? Goeie serie! Lost is blijkbaar ff afgelopen?! :?:



:-*

Medium is inderdaad gaaf!!!

Ben ik toch wel in geinteresseerd!!!



Het is inderdaad wel een idee om eens de september mama’s te gaan lezen…Het zou bij mij ook net op het nippertje zijn als ik zwanger zou zijn. :lol: :lol:

Soesa, je zegt dat je er niet zo lekker tussenvalt bij de augustusmama’s en dat gevoel heb ik soms ook een beetje. Maar dat komt denk ik door meerdere dingen: ten eerste is iedereen daar net nieuw, dus kent iedereen elkaar nog niet zo goed als hier (hier zijn we al 4 maanden aan het kletsen), ten tweede zijn het er inderdaad heel veel en ten derde is iedereen nog erg onzeker over wat er allemaal gebeuren gaat en ook niet te vergeten: iedereen is erg moe, dus er wordt ook nog wat minder gekletst.

Ik denk dat het daar aan ligt en dat het vanzelf wel beter wordt. Als iedereen wat zekerder van zijn zaak is (na een week of 12-13 zwangerschap) dan komen er vast meer verhalen over en weer. Natuurlijk blijven we ook lekker hier kletsen. Hier is het heel gezellig, maar geef de moed niet op voor de augustusmama’s!

Deel 8!! Op naar deel 9!!



Ja, Medium is echt weer spannend. Een goede vervanger voor Lost!!



Moet werken van het weekend, dus ben hier niet veel.

Helaas geen internet op werk, wel intranet :slight_smile:

Hier in dit forum zijn geen september mama’s of wel O, ja janineplien of niet…hoe is het daar dan?? Op het september forum

Bij de septembermama’s is het nog rustig, we zijn maar met zijn vijven ofzo… De sfeer is op zich wel goed eigenlijk, maar er wordt nog niet zo veel gekletst als op dit forum. Het moet nog een beetje loskomen. Maar je moet weer opnieuw elkaar leren kennen, dat vraagt tijd. Iedereen komt van een gestopt met…-forum en daar weet iedereen wel wie je bent en wat je doet enzo. Dat moet je gewoon weer opnieuw opbouwen, zo zie ik het!

Ik klets bij augustus en september mee, aangezien ik nu uitgerekend sta voor 30/31 augustus, maar het kan net zo goed september zijn natuurlijk… Maar het komt inderdaad allemaal wat moeizamer op gang… komt wel goed denk ik, we hebben nog heel lang de tijd om elkaar wat beter te leren kennen!



Vannacht weer wakker gelegen van ons hitsige hondje… binnenkort maar eens zijn ballen tussen de bankschroef doen (en het ettertje ligt nu heerlijk te slapen natuurlijk…) er loopt een loopse teef rond en daar is hij erg van onder de indruk schijnbaar… lopen gelukkig meer vervelende reuen rond, dus ik ben niet de enige gelukkig, alleen is de mijne weer de enige die het nodig vindt ook nog tegen de tafelpoten, banken en keukenkastjes aan te pissen… zucht gelukkig moet ik nog schoonmaken :silenced:

heeee gadver suussssss wat een vies verhaal :wink:

Hebben wij hier ook een tijdje gehad maar meestal is het maar 1 periode.

Wij hebben zelf 2 teven, en vooral als de reu nog jong is wordt je er helemaal gek van. Maar ja wij willen graag een nestje dus je moet er wat voorover hebben toch

Ons reutje is toch al 2.5 jaar oud… en onze teef is geholpen… dit is niet de eerste keer dat er loopse teven zijn maar ja. Hij heeft een tijd geleden ook een periode gehad dat hij steeds zijn poot liep op te tillen binnen, toen waren er ook loopse teven in de buurt…



Denk dus toch even zijn nootjes tussen de bankschroef hihi.

dat klinkt wel heel gruwelijk hoor soesa, van die nootjes tussen de bankschroef. arm beestje :cry:

Ja, ik heb geen ballen, maar denk wel aaaaaaaaaaaauwww!

Hoi meiden,



Ik ben ff weggeweest, maar weer terug en tot mijn verbazing wéér een nieuw deel…



Ik heb een drukke week gehad, maar weer een beetje bijgeslapen.

Ik heb niet alles nagelezen, maar hoe is het met jullie :?:



Helpt dat soesa je hondje helpen?( ik heb geen hond en werkelijk totaal geen verstand van).

Scheeld een reutje helpen is goedkoper dan een teef

Waat halen jullie die leuke avatar vandaan :?:

Ik heb ook wakker gelegen vannacht, alleen niet door een hitsige reu, maar wel door een zieke hond :frowning:

Cindy gaf gisteravond voordat we naar bed gingen ineens over. En vannacht is ze dus ook nog een paar keer aan het kokhalsen geweest. Er kwam wel niks uit, maar ze slapen boven bij ons, dus daar wordt je dan wel wakker van.

Vanochtend vroeg toen ik ze uitliet merkte ik al dat ze zich nog niet echt lekker voelde. Thuisgekomen heb ik haar toch maar eten gegeven. Normaal gesproken is haar bak heel snel leeg, maar nu ging ook het eten wat moeizamer. Mijn ventje lag nog op bed en toen ik naar mijn werk ging, zijn de meiden weer naar boven gegaan. Een uurtje later krijg ik een sms van mijn ventje dat Cindy het hele bed onder gespuugd heeft :frowning:

Het arme meissie voelt zich nu nog niet lekker. Vanavond krijgt ze dus maar geen eten. Eerst dat buikje maar even tot rust laten komen.



Suus, balen hoor, dat hij zo’n ‘last’ heeft van loopse teven.

Ik ben zelf niet zo’n voorstander van castreren en sterreliseren.

Ik zal Cindy en Jody dan ook nooit laten helpen, tenzij het om medische noodzaak gaat.

Maar goed, ik kan me ook wel voorstellen dat je niet echt vrolijk wordt als je hond overal zijn poot tegen optilt binnen.

Ik respecteer de keuze van mensen die het wel laten doen om een goede reden dus ook wel :wink:

Hey Nes, het viel me van de week inderdaad al op dat je al een paar dagen niet geweest was :wink:

Hier gaat alles prima (op een ziek hondje na dan).

Met jou ook alles goed?



Hier kan je die avatars maken:

http://avatarmaker.abi-station.com/index_en.shtml



We hebben allemaal geprobeerd een avatar te maken die een beetje op ons lijkt 8)

Ja, met mij gaat het prima,alleen druk op mijn werk gehad en toch 's avonds vroeg m’n bedje in, vandaar…



Ik zal eens even proberen om een “passend” plaatje te vinden.Ik ben niet zo goed in die dingen, grote kans dat ik mijn mannetje :inlove: erbij moet halen…

Antoinet als hij zijn poot op blijft tillen heb ik weinig keus, de schopplank bij de keuken (de plank er onder) is helemaal opgezet en de keuken is net twee jaar oud (en duur) en voor mijn meubeltjes (ook net twee jaar oud) vind ik het ook niet zo. Bovendien vind ik het vies en onhygiënisch. Zeker met een kindje op komst, als er straks een kleintje rondkruipt is dat wel vies natuurlijk. Dus dan zijn nootjes er maar af!



Voor Dandy (teef) waren we 500 gulden kwijt, sterilisatie gaat op gewicht, zij was steeds schijnzwanger dus die hebben we ook maar laten helpen, heb gehoord dat het hier voor een reu EUR 150 is. Mijn mannien en ik willen het ook liever niet als het niet nodig is maar ja… op deze manier zijn we alleen maar steeds boos op hem…

Tja, boos worden is ook niet leuk vooral omdat hij er niks aan kan doen het is zijn geslachts drift.

Heeft hij ooit al echt een teefje gedekt want dan zie je vaak dat het gedrag erger wordt