September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Is dit het hondenforum geworden?? :wink: :wink:

Wij hebben geen huisdieren, manntje houdt niet van die haren. Zou graag een hond willen, maar hij vindt dat honden buiten horen…

Nou ja, dan maar een goudvis?! :-*

Hahah goudvissen haren in ieder geval niet, nou wij barsten van de haren hier hahah.

Suus, daarom schreef ik er ook bij dat ik de keuze van mensen die het wel laten doen om een goede reden ook wel respecteer :wink:

Jij hebt er zeker een goede reden voor.

Schijnzwangerschap is slopend voor een teef en absoluut geen pretje. Cindy heeft het één keer in nog niet eens zo’n hele erge mate gehad. Maar wel zo zielig om te zien. Gelukkig heeft ze er daarna geen last meer van gehad.

En voor je reu is dit ook geen pretje. Hij is gewoon gefrustreerd om het feit dat er loopse teven rondlopen in de buurt waar hij niet naar toe kan.

(Heb je al geprobeerd het hem af te leren door hem te laten schrikken op het moment dat hij zijn poot optilt? Bijv. door een blikje met steentjes oid naar hem toe te gooien (zonder dat hij ziet dat dit van jou afkomt, anders doet hij het alsnog als jij niet in de buurt bent). Niet raak gooien natuurlijk, maar naast hem, zodat hij daar goed van schrikt.

Of plast hij alleen binnen als je het niet ziet?)



Maar er zijn dus ook mensen die bij de aanschaf van een hond al roepen dat de hond gecastreerd/gesterreliseerd gaat worden zodra ze daar de leeftijd voor hebben. Die mensen hebben er dus helemaal geen reden voor en doen het uit pure gemakzucht. Daar ben ik persoonlijk dus heel erg op tegen.

Haha, nee hoor Janine, er zijn al genoeg hondeforums op internet te vinden :wink:

Maar mijn hondjes nemen wel een belangrijk deel van mijn leven in, dus daar praat ik wel graag over.

Ik weet dat ik daar nog wel eens in door kan draven, dus als ik teveel over mijn twee kanjertjes klets, mogen jullie daar best wat van zeggen, hoor :oops:

Geef niks hoor, het zijn ook een beetje onze kindjes toch.

Al moet ik zeggen dat 15 kindjes hier wel erg veel is hahahah. Maar wel leuk

15 honden op dit forum?

Nee 15 honden bij ons hier in huis nu. We hebben 5 honden en op dit moment 10 pups

Och jeetje, ja die pups. Jemig dan is het echt een beestenboel nu bij jou!!! Zijn die pups lief? Heb je er een foto van?

Janinepien, wij zouden ook wel een hondje willen, maar mijn vriend is er allergisch voor…

Goudvissen of japanse koikarpers zijn ook leuk hoor, vinden wij in ieder geval wel.



nieuwe avatar gemaakt, met een klein beetje hulp van mijn vriend, hij lijkt vrij aardig, alleen als ik geen zin heb om mijn lenzen 's morgens in te doen draag ik dus een bril…die moet je er maar bij denken :wink:

Leuk hoor allemaal zo’n avatar!!!



Nou hadden we goudvissen een tijdje geleden. Maar mijn mannetje dacht eens de kom en steentjes goed schoon te maken. Met chloor…

Nou, je kunt het al raden… Steentjes niet goed uitgespoeld bleek later want met een uurtje lagen beide vissen op hun kant… Dus maar ff geen vissen meer gehaald, hahaha!

Antoinet hij doet het inderaad als we het niet zien, het is een stiekemerd hihi. En hij heeft ook nooit gedekt dus daar kan het ook niet aan liggen…



Heb er al een flinke dag op zitten: boodschapjes gedaan, hondjes gewandeld alle kerstpullen opgeruimd en in dozen gedaan en alle ramen binnen en buiten gedaan… de overgordijnen zitten nu in de machine en die kunnen zo voor het raam, tis al donker dus dan is het niet zo erg als ze dicht zijn. Straks die van de keuken nog en dan ben ik klaar voor vandaag! Ga dus nog heel even verder!

Suus, als je klaar bent, kan je dan niet hier ook even langskomen? :mrgreen:

http://www.bibi-jane.nl/Jamie.htm

De nieuwste foto’s staan er nog niet op, dit is van de eerste 2 weken ze zijn nu 3 weken oud

Wat een kleintjes nog zeg!!!



Wel lief om te zien, echt superschattig.

Uhm nou ik ben nou wel klaar en mijn handen willen niet meer nu… oude wijven handjes zijn het geworden… hihi effe smeren na het eten. Maar dat is hier standaard na de kerst doe ik dat altijd. En ook na een verjaardag doe ik alle ramen en gordijnen, er wordt hier binnen (nog) gerookt. Meestal ook nog een keertje in de zomer als ik zin heb. Dusseh 4x per jaar eigenlijk…

Hihi, ik doe het zelf ook regelmatig, hoor :wink:

Alleen je was zo enthousiast bezig geweest vandaag dat ik bang was dat je je misschien wel zou gaan vervelen als je klaar was :mrgreen:

Toevallig heb ik mijn ramen en gordijnen pas nog gedaan, dus ze zijn nu ook nog helemaal niet nodig 8)

Ik ben zelf, na 12 jaar gerookt te hebben, in augustus gestopt 8) :stuck_out_tongue:

Mijn ventje rookt nog wel. Maar die heeft boven een ‘hobbykamer’ en daar rookt hij ook voornamelijk. Dus hier beneden wordt bijna niet meer gerookt.

Tjeeee…1 zaterdag niet geweest en meteen 3 pagina’s bijlezen over het castreren van honden… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou de onze is puur natuur en niet gecastreerd, al moet ik zeggen dat wij dat eigenlijk wel willen. Dit omdat Aucke altijd een ontstokenvoorhuid heeft, en er regelmatig een soort pus uit kwam… :sick:

Maar Aucke blijkt een bloedstollings ziekte te hebben en er zitten veel risico’s aan als we opereren.

Nu wordt zijn piemel regelmatig schoongemaakt en alles gaat goed…vie verhaal he…

Ik heb de gordijnen al een tijdje niet gewassen, maar hier wordt ook niet gerookt binnen dus heb niet het idee dat ze vies zijn.

We gaan toch bijna verhuizen dus nu doe ik het al helemaal niet meer haha!

Ik heb ook 12 jaar gerookt antoinet, maar ben nu 2 jaar gestopt, en mijn hubbie rookt niet.

Bij ons mag er dalijk in het nieuwe huis niet meer gerookt worden…

Streng he

Liekeeeeeeeeeee ik zit nog te eten!

:sick: