September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

SORRY :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Helemaal niet streng, ik wil het ook niet in ons huis. Hier gebeurt het al weinig, alleen op verjaardagen. Maar ik wil nu al niet meer in de rook zitten nu ik zwanger ben. In ons nieuwe huis mag helemaal niet meer binnen gerookt worden, gaan ze maar lekker in de tuin staan!

:oops: ik ben niet zo streng met dat roken hoor… zit er al mijn hele leven in eigenlijk… en mijn mannie rookt niet zo heel veel dus hij mag van mij lekker binnen zijn peukje roken…

Gaat er iemand nog iets leuks doen vanavond…???

Of morgen??

Neeeee mannie is net thuis… misschien morgen even naar Amsterdam… en anders lekker banken!

Ga jij iets leuks doen Lieke?

bank hangen en morgen staat ook niks op programma

Lekker wandelen met hondje?

Vanavond zit ik op de bank met mijn liefie. Hij was vandaag bijna de hele dag weg, maar is onderweg naar huis, joepie :inlove: !



Morgen hebben we een nieuwjaarsborrel op het werk van mijn mannetje. Dat is op zich altijd wel leuk, alleen moet ik dan wel een beetje netjes, dus effe mijn rokkie uit de kast trekken!

Hey meiden,

Jullie hebben weer lekker geklets zeg :shock: teminste voor zover je hitsige hondjes en etterende piemeltjes lekker kan noemen :sick: hihi



Ik ben moeeeeee :? Gisteren heel de dag op wacht gestaan, van 0:00 tot 24:00 en je raad het al, net na 23:00 toch nog een bevalling op het laatste moment :eh: Snel gereden maar het was zo snel gegaan dat de kleine al lekker bij mama op de borst lag :shifty: Maar ik lag dus pas om 4:30 uur op bed, heb net tot 18:00 gewerkt en zometeen nog naar een verjaardag :frowning:

Ik ga het maar niet te laat maken, morgen ook weer werken :wink:

Verder geen nieuws hier, klets lekker verder vanavond, lees ik morgenavond weer bij als ik dan puf heb :mrgreen:



Fijn weekend allemaal,

Groetjes Kes :-*

Ik heb ook 12 jaar gerookt en al 2,5 jaar gestopt, mijn mannetje rookt nog wel, maar die gaat altijd buiten staan(vindt ie niet erg).



Ik heb een vol programma dit weekend:gisteren 15 km gewandeld, was echt bekaf, vanavond naar een verjaardag en morgenmiddag ook.



Morgen is het een kinderfeestje, kleine van m’n vriendin wordt 3 jaar.



nog een prettig weekend allemaal en misschien tot morgen…



Groetjes Nes

Ik heb 4 jaar gerookt en ben nu 13 jaar gestopt

Na 4 blz lezen kan ik er maar een paar dingen over zeggen:


  1. ik rook niet en mijn vriend ook niet…
  2. ik ben allergies voor honden dus geen rare verhalen…
  3. ik heb een cavia en 2 goudvissen… de cavia is een beetje gek, die ruimt zijn hok op door alle drollen buiten de kooi te gaan mikken…



    ik ga morgen werken en vanavond rustig aan doen. vandaag gewinkelt in het Alexandrium dus pas een beetje op mijn bekken…

Ik kom jullie even een fijne avond wensen meiden! Ik ga banken met mijn mannie!



Fijne avond en tot morgen! :-*

Zelfde hier, ga lekker van mijn mannetje genieten op de bank!



Tot morgen (waarschijnlijk)!

:-*

nou lekker dan…heb ik een avondje vrij…is iedereen weg :frowning:

Mijn man zit op de bank en ik aan tafel met de laptop. :oops: :oops:

We zitten ong. 2 meter bij elkaar vandaan, dus zo erg is het niet :wink:

Misschien komt er nog iemand :pray:

Lieke, gelukkig kan je het aardig onder controle houden door het goed schoon te houden. Het is geen leuk kwaaltje, maar het schijnt best wel vaak bij reuen voor te komen. Ik heb wel eens ergens gelezen dat vitamine c ook wel eens wil helpen.Hoe en welke precies weet ik niet meer. Dat zou ik dan weer even op moeten zoeken. Geef maar een gil als je daar meer over wilt weten :wink:



Als mijn ventje beneden zit, heb ik er helemaal geen problemen mee als hij eens een sigaretje opsteekt en als we visite hebben vind ik het ook niet erg als er gerookt wordt. Ik ben allang blij dat er nu lang niet zoveel meer in de kamer gerookt wordt als toen ik zelf nog rookte. Het ruikt hier nu echt een stuk frisser.

Als ik zwanger ben zal hij er waarschijnlijk zelf wel al rekening mee houden dat hij niet teveel meer in mijn buurt rookt :wink:



Hihi Lenie, volgens mij heeft die cavia van jou wel heel erg graag een schoon hok :lol: :lol:



Wij hebben niks gepland voor vanavond of morgen. Ja, zo meteen ook lekker bankhangen en in elk geval de lama’s kijken. Geweldig programma vind ik dat 8)



Kes en Nes, veel plezier op de verjaardag(en).

En Kes en Lenie, werkse morgen.

De rest, veel plezier met bankhangen :wink:



Fijne avond en tot morgen :-*

Nou vooruit dan maar. De lama’s komen pas om 21.05, dus dan blijf ik nog wel even gezellig kletsen, Lieke :wink: (hoezo verslaaft) :lol: :lol:

Erg he…die verslaving op kok… :lol: :lol:

Ik zo graag meer weten over die viamine c…je mag me eventueel wel mailen als je meer weet. Zie profiel. (msn adres is mailadres)

Hubbie zit idols te kijken en ik ook…

Oke, dan zal ik van de week even op zoek gaan. Als ik het gevonden heb, stuur ik het wel naar je toe :wink:



Inderdaad erg. Je bent verslaafd voordat je er erg in hebt. Maar ja, dat krijg je ervan als het zo gezellig is :mrgreen:



Met Cindy gaat het trouwens sinds een uurtje gelukkig weer wat beter. Ze is weer wat vrolijker (kwam weer met een knuffelbeer als cadeautje aanzetten toen ik even weg was geweest :inlove: ) en vraagt weer om wat aandacht :stuck_out_tongue:

Ze was echt zo zielig vandaag.



Hoeveel uurtjes per week werken jullie trouwens allemaal? En wat voor werk? Van een aantal weet ik het wel al, maar nog niet van jullie allemaal.

Ik werk zo’n 20 uur per week in de slagerij bij ons op het dorp.