September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

ben ik ook weer even, verjaardagen weer achter de rug, was wel gezellig.

Cinjoan: Ik ben van plan om te stoppen en dan op mijn gemak te gaan kijken voor een baan voor 's avonds en op zaterdag hier in de stad.

Wij hebben nu 2 auto’s en we willen er straks een goeie 2de hands voor terug nemen, die mijn ventje dan kan gebruiken, want hij werkt buiten de stad.

Lieke: die van mij gaat nooit mee, heeft hij een grote hekel aan, waarom :?: , weet hij zelf eigenlijk ook niet( hij krijgt al jeuk als we richting een supermarkt gaan of de stad).

Ik doe wel alleen boodschappen, ben ik ook niet zoveel geld kwijt en ben zo gedraaid in de winkel.Ik vindt boodschappen doen ook niet zo leuk, al die kleppende huisvrouwen midden in de gang :wink: , zo ga ik niet worden hoor…

Meiden heb even het lijstje nagekeken maar doet leeuwtje niet meer met ons mee?

Ik heb leeuwtje ook al lang niet meet gezien, ik zal eens bij de juni mamas kijken of ze daar nog is.

Heb haar laatst ergens gezien, ze komt hier niet zo vaak schreef ze daar…

Maar ze is hier niet meer geweest sinds ze zwanger is.

ook niet gezellie

Ze is hier ook maar een paar keer geweest alles bij elkaar…

Ze was wel al weg toen ik hier kwam, maar ik heb even teruggezocht. Leeuwtje is voor het laatst in deel 2 geweest op 20 oktober. En Pumba, die ook eerst in het lijstje met zwangeren stond, is voor het laatst in deel 4 op 16 november geweest.

Ik hoop toch dat jullie gewoon allemaal lekker hier blijven kletsen als jullie zwanger zijn (Tante Soesa, Mees en Diddle doen dat natuurlijk al :wink: )

Als je zoveel delen met elkaar volkletst bouw je toch min of meer een band op en het zou toch jammer zijn als dat wegvalt als je zwanger bent.

ik denk dat de nieuwere haar niet eens kennen.

Jammer. Ik zag haar nog in mijn lijstje staan vandaar.

Ja vind ik ook we scheppen toch een band zo, al denk ik wel als we dadelijk allemaal zwanger zijn dat iedereen in haar forum van 9 maanden mama’s verder praat.

Omdat je niet meer gelijk opgaat dan.

Nou ik voel me hier nog steeds beter thuis dan bij de 9 maanden mama’s hoor!

Dat is misschien ook wel zo.

Maar als je nu kijkt naar Suus, Mees en Diddle.

Die kletsen hier toch ook nog gezellig mee :wink:

IEDEREEN MOET HIER BLIJVEN, EN ALS WE ZWANGER ZIJN GAAN WE BIJ CONTACT GEWOON VERDER

Antoinet gelijk gepost! :lol:

Ik kan jullie echt niet missen hoor! Veelste gezellig hier! Hier wordt tenminste op je post gereageerd, dat gebeurt bij de augustus mama’s niet zo erg daar kletst iedereen langs elkaar en de meiden die langer meekletsen reageren wel op elkaar. Diddle en Mees kletsen daar ook, dus die reageren dan ook weer op mij… maar echt serieus wordt niet overal op ingegaan en dat is soms best vervelend als je met onzekerheidjes zit… en daar heb ik toch best last van nu…

Hihi, we waren inderdaad ongeveer tegelijk :lol:

Suus, ik las al ergens anders dat je je zorgen maakte, omdat je kwaaltjes vandaag wat minder waren. Nu kan ik me die onzekerheid heel goed voorstellen en waarschijnlijk ga ik die onzekerheid even hard krijgen mocht ik ooit zwanger zijn, maar toch denk ik dat het normaal is als je af en toe even wat minder ‘last’ hebt van het zwanger zijn. Ik denk dat je gek zou worden als je 24 uur per dag, 7 dagen per week misselijk zou zijn en pijn in je borsten zou hebben (om maar even twee kwaaltjes te noemen).

Ik weet dat ik makkelijk praten heb, hoor. Ik ben natuurlijk nog niet zwanger en zoals ik al schreef, kan ik me je onzekerheid ook wel heel goed voorstellen.

Hoelang moet je nog wachten voor je echo?

De 17e mag ik voor de echo en intake naar de vk… dus nog iets meer dan een weekje geduld hebben…

Ik hoop dat ze deze keer niet zo uitloopt de vorige keer was mijn man al super zenuwachtig en liep he took nog eens ruim een half uur uit… deze keer zijn we allebei vast zenuwachtig en mijn wel helemaal, die is altijd echt ziek van de zenuwen voor dit soort dingen… dus ik hoop echt dat we om 11.30 uur aan de beurt zijn…

Toen ik mijn curettage had heeft hij de hele nacht lopen kotsen van de zenuwen… :inlove: en ikke had nergens last van… was zelfs opgelucht!

Nog 9 dagen dus. Ik hoop voor je dat die voorbij vliegen :wink:

Ik kan me wel voorstellen dat je opgelucht was na de curettage. Het is toch een soort afsluiting van een hele moeilijke periode.

Suus, jij hebt toch ook een paar maanden getemperatuurd? Leken die maanden een beetje op elkaar?

ja in principe wel maar niet heel streng hoor alleen doordeweeks ging het weekend er niet speciaal voor opstaan.

Maar bij mij steeg het vanaf ongeveer een week na mijn ongi van 35.8 naar 36.1 en dat bleef hij tot de volgende ongi.

Ik doe het ook niet zo streng, hoor. Temp gewoon als ik wakker word. Vandaar dat mijn temps waarschijnlijk ook wel eens een beetje schommelen, maar gelukkig kan ik wel een duidelijke verhoging zien (die ik nu dus helaas nog niet gehad heb :frowning: ).

Alleen zit er wel wat verschil in de temperaturen per cyclus.

Deze maand heb ik dus een aantal dagen een behoorlijk lage temperatuur gehad. 36.2 en normaal kom ik niet lager als 36.4/36.5

Maar goed, ik ga maar gewoon verder hopen dat mijn eitje snel zal springen en dat die verhoging dus snel komt .

Antoinet misschien is het deze maand gewoon later… je weet het toch nooit. Ik was de laatste keer erg onzeker en was er zeker van geen goede eisprong gehad te hebben en zie op mijn banner het resultaat…