September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Ik ben vanochtend al lekker actief aan het soppen geweest in huis. Had er zomaar zin in :shock: :lol: :lol:

Had voor vanmiddag ook nog wat plannen, maar kan nu dus even de zin niet meer vinden :? Nou ja, misschien straks nog en anders morgen :wink:

Pagina 13 alweer :shock:

In twee en een halve dag :lol:

Volgens mij kletsen we echt een beetje veel :mrgreen:

Erg he Antoinet, als het zo doorgaat kan ik weer een nieuw lijstje maken :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb net hier de pups overgehuist naar de achterkamer. In een grotere bak vast. Of eigenlijk 2 losse bakken. Kunnen ze dadelijk in de een slapen en in de ander eten

Inderdaad Lieke, op deze manier hebben we minstens één keer in de week een nieuw deel :lol: :lol:

Bibi-Jane, wat gaat dat hard, joh. Hoe oud zijn ze nu? Een week of 3?

Zal straks wel wat drukker voor jou gaan worden dan ook. De eerste weken doet de moeder natuurlijk nog het meeste.

Is dit jullie eerste nestje?

Ja ze zijn nu 3 weken, heb af en toe moeten bij voeden maar nu eten ze gelukkig pap uit een schaal.

Ze groeien goed, hun moeder vind het zelf voeden nu niet leuk meer omdat ze tandjes krijgen dus ze komt er bijna niet meer bij.

Ze zijn ook steeds op je vinger aan het bijten met hun tandjes.

Dus ja we krijgen het wat drukker, maar wel leuk hoor iedere 4-5 uur een bak pap maken en kranten verschonen en dan slapen ze alweer. lekker tot de volgende voeding. Het zijn net echte baby’s hoor. Ze zijn nu bijna allemaal over 1 kg heen. Lopen doen ze al, oogjes zijn los ze blaffen en grommen zelfs al een beetje tegen elkaar.

Nu wordt het pas echt leuk vind ik. Nu groeien ze ook heel snel tot echte hondjes.

Dit is niet ons eerste nest, 2 jaar geleden hadden we een nest van 8 maar dat was van een andere teef en niet geplant. Dit is echt geplant, vorige keer was in de zomer, dat was minder met de vliegen maar je kunt ze dan wel lekker naar buiten doen als ze gegeten hebben en dat kan nu niet. Maar nu hebben we de hokken beter voor elkaar dan de vorige keer.

Zo weer een heel verhaal

Zo wil het wel met die pagina’s hier, haha!

Wat een hoop gesop vandaag bij iedereen. Ik doe dat normaal ook op maandag, maar sla vandaag maar ff over. Doe alleen de was, dan vind ik het wel goed eigenlijk!!!

Effe bijlezen voor het dweilen… net al mijn schoonzus en schoonmoeder aan de lijn gehad, dus niet echt veel gedaan… alles bij elkaar een uur zitten bellen :? Moet zeggen dat ik vandaag niet zo hard ga als zaterdag…

Wat een drukte met je hondjes bibi-jane, maar wel heel gaaf…

Nou nog effe de schoudertjes er onder, dan is alles druk als mannie thuis komt!

Laters!

Dan is alles druk??? Wat is dat voor zin? hihi

Whahaha, ik zat ook al te denken :mrgreen: Zal wel moeten zijn, ‘dan is alles klaar’ :lol: :lol:

Leuk hoor, Bibi-Jane. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kleintjes. Strakjes gaan ze ook lekker met elkaar spelen. Ben wel een beetje jaloers op je, hoor. Lijkt me echt geweldig om een nestje te hebben.

Ooit, ooit komt er hier ook nog wel een nestje. Maar dat is dus echt een toekomstwens.

Houdt je zelf ook een pup uit dit nestje? En heb je voor alle pups al nieuwe baasjes gevonden?

Ook ik vandaag druk geweest in huis

Ik moet morgen weer gaan werken dus dan komt het er weer even niet van he

Nu alleen nog de auto doen, jullie willen niet weten hoe die er uitziet na een week elke dag richting bos met hond :lol:

Fijn dat het zo goed gaat met de puppies, heb je al nieuwe foto´s?

Ja ik dacht ook al zoiets hoor Cinjoan, maar het is wel een aparte zin. Ik ken die uitdrukking niet!

Ja, bibi-jane, al nieuwere foto’s?

Ook ik heb vandaag gesopt!

Morgen ook vrij, dan ga ik nog even , en

En dan lekker en

jaaaaaaaa ik bedoelde droooohoooog als mannie thuis komt… gaan ze daar weer een pagina over vol lullen :snooty: hihihi grapjassen

Anoniempje ook al een hond… wat voor eentje hebben jullie? Of heb ik dat ergens gemist… hmmmm kan ik me weer niks van herinneren…

Nee we houden er geen zelf, vind 5 honden genoeg. Ze staan vanaf gisteren op internet met 4 weken mogen mensen komen kijken als ze interesse hebben.

http://www.bibi-jane.nl/Jamie.htm

Hahaha die Suus!!!

Lieeeeeef die hondjes, je bent ze vast snel kwijt Bibi!

Ik ga ff boodschappen doen, want ik moet strakkies

Vorige week veel eteng ehaald, nu maar weer netjes kokkerellen!

OOOOOOOHHHHHHH leueueuek die pupjes… gauw afgesloten… heb er al 2 meeer dan genoeg voorlopig… je bent ze vast snel kwijt!

We zien wel, de vorige 8 was ook geen probleem en dat was midden in de zomer vakantie

Hahahah, ach Suus, we kletsen toch al zoveel. Een pagina meer of minder over ‘druk’ of ‘droooohoooog’ maakt dan ook niet meer uit :mrgreen:

Wat een schatjes, Bibi-Jane :inlove:

Inderdaad Bibi- Jane wat een schatjes en wat zijn ze al gegroeid zeg.

Ik heb zelf een golden retriever van bijna 3 ook al zo´n lieverd :lol:

De auto is weer schoon hoor, leek wel zo´n rijdende vuilnisbelt