:?: Ik heb ook een leuk poppetje gemaakt maar hoe kan ik die nu toevoegen aan mijn profiel
Jeeetje, ben ik ff weg kan ik alweer 2 pagina’s bijlezen, het gaat goed hier vandaag. Maar ik ben morgen ook vrij en dan ga ik hier hele verhalen neerzeten…wie doet ermee :?: :?: :?: :mrgreen:
Niet veel gedaan vanmiddag, ff balonnen en vlaggen gehaald voor mijn broer, hij wordt woensdag 30 en als ie dan donderdag thuis komt uit Italie is heel het huis versierd…
eerst opslaan en dan bij profiel bladeren en selecteren
Als het goed is heb je hem opgeslagen op je pc dan klik je hier boven aan profiel aan en helemaal onderaan kan je een avatat toevoegen via het bladeren knopje, zoeken op je pc en aanklikken et voilá
haah tis hier wat drukker dan bij de aug stoppers wel gezellig hoor,
hihi ik lees af en toe efkes mee,
Gezellig Bianca, klets maar lekker mee…des te sneller hebben we weer een nieuw deel…hihhihih
Whahaha, Lieke, vind je dat we nog niet snel genoeg gaan? :mrgreen:
Maar wat mij betreft mag je hier ook gezellig meekletsen, hoor Bianca Het zijn weer spannende dagen voor je, zie ik.
Biancaaaa gezellieieieieie! :thumbup:
haha wat zijn jullie lief, ik "ken :jullie niet echt ( nog) haha alleen soasa dan hii
Maar ja ik zit idd spannend ja,
normaal gemiddelde cyclus zit ik op dag 28/29 maar had 2 maand terug een cyclus van 31 dgn ( werd het toen in de ochtend) , ik zit vandaag op dag 31 maar ben het nog niet dus ja spannend he,
ik voel totaal niets in mijn lichaam zelfs niet ofikongi moet worden,
we wachten af,
Oeh Bianca zeker spannend zeg! Ik duim mijn vingers blauw hier…
Jeetje mina, wat kunnen jullie kletsen zeg…
Er zijn natuurlijk nog steeds meiden bij die op MAANDAG moeten werken
, dus morgen niet al teveel kletsen anders moet ik weer zoveel bijlezen.
Bibi-jane, wat zijn dat een liefies die puppies.
Heb mijn autootje naar de garage moeten brengen, want hij deed het afgelopen vrijdag niet zo goed meer:
Ik rijd op mijn werk weg, naar een meter of 200 gaat hij stotteren en ik kan nog net linksaf slaan en hem in de berm parkeren. omdat hij zegt:“doe het zelf maar”.
garage gebeld en de bobinekabel :?: kwam los en dan doet ie niks…
alles is nu weer gerepareerd, maar ik schrok toch wel even(niet zoveel verstand van).
In het ergste geval had ik op de grote weg gezeten op de linkerbaan(wat een fantasie hihi).
Wat jullie vandaag allemaal gedaan hebben met poetsen ga ik nu even doen, er is niks van gekomen dit weekend,drukdrukdruk…
Anoniempje: je moet je fotootje in je documenten opslaan en dan in je profiel gaan bladeren en zoeken naar je documenten, zeg ik het nu goed dames, ik heb namelijk het eea bijgeleerd, goed hè :!:
Oooooh ik heb geen zin in poetsen, maar er ligt zo’n berg strijk…
Iemand interesse in een berg strijk :?: :?:
@Tante Soesa wrote:
Lenie Maresha zat op de kruk ik vond haar niet zo goed…
Ik snapte het al niet helemaal… :lol:
Jeetje, das wat nalezen na een dag werken…
Ben ik bijna een dag mee bezig :lol: :lol:
Kunnen jullie mijn huis ook niet even onder handen nemen??? :lol: :lol:
Ik zag dat er iemand strijken leuk vond en een ander dweilen enz… :lol: :oops: :lol:
Jij maakt het wel erg spannend, hoor Bianca.
Ik ga nu in elk geval heel hard voor je duimen!!!
Wanneer ga je testen?
Nes, dat is inderdaad wel schrikken als je in je autootje zit en hij stopt er ineens mee. Gelukkig viel het mee en is hij alweer gemaakt.
dank jullie wel
ik heb nu alleen sinds een uurtje buikpijn onderin en mijn rug niet zoals ik heb bij ongi maar laat ik er van uit gaan dat dat er aan komt, kan het alleen maar meevallen als het anders is , :mrgreen:
maar idd spannend zo ik ga even gtst kijken
Ik :thumbup: en met je mee Bianca.
het is toch iedere maand weer spannend…
haha ja daar zeg je wat zeker weten ,…blijft fijn dat er meer mensen zijn waar mee te praten is hier en je elkaar begrijpt,
@bianca81 wrote:
blijft fijn dat er meer mensen zijn waar mee te praten is hier en je elkaar begrijpt,
Idd Bianca, ik zat er 2 maanden geleden helemaal door met die ongi, en ze hebben me er hier door getrokken.
Ik had er megaveel last van en heel cjagie :x
ja idd ik had ( toevallig ook ) 2 maand erug een dip met andre mijn man, gewoon dat alles even zo idioot liep kwa zwanger worden enzo en ook bij de aug mamas en bij kletspraat stonden ze echt klaar, tis weer helemala goed maar het was echt even een dip waar ik behoorlijk sneu van was, hihi ja kan ook he